Subscription boxes are in! – 26% од Британците се претплаќаат за достава на претходно подготвена кутија со намирници

Кутиите со претходно подготвени намирници стануваат се повеќе популарни во Обединетото Кралство. Водени од влијанието на ковид-19 пандемијата и рестрикциите,…

Read more

Корисничко искуство: како купувачите го дефинираат сега?

Брзината со која закрепнуваат трговците кога потрошувачите целосно се прилагодуваат на пост-пандемиските рутини, може да зависи од корисничките искуства што…

Read more

TikTok – Заспаниот гигант за рекламирање

Брендовите бараат нови и привлечни начини да останат релевантни со нивните реклами во услови на континуиран пораст на купување онлајн.…

Read more

Зошто персонализираните производи се клучни за бизнисите во дигиталната ера

Прилагодувањето е иднината на претприемачкиот успех. Ако сакате да отворите своја компанија во 2021 година и понатаму, вашиот бизнис модел…

Read more

АЕТМ и ИДУЕП со заедничка соработка во поддршка на процесите на е-трговија и дигиталната трансформација

Поттикнување на забрзан развој на дигитална трансформација на општеството, како и ставање приоритет на потребата од воведување на е-трговија се…

Read more

АЈДЕ ЗАЕДНО ДА ПРИДОНЕСЕМЕ КОН ПОДОБРУВАЊЕ НА Е-ТРГОВИЈАТА!