Новости од е-трговија

Логистиката – суштински сектор за е-трговијата

Од почетокот на глобалната пандемија, логистичкиот сектор, кој некогаш беше само дел од е трговијата, стана незаменлив. Всушност, додека целиот свет застана во место, логистичкиот сектор мораше да ги удвои своите напори. Испораките на значајни производи како маски и вакцини продолжија да додаваат нова димензија на логистичкиот сектор.


Што конкретно претставува логистиката?

Синџирот на снабдување што се крие зад зборот „логистика“ е всушност многу долг. Тој ги вклучува чекорите по нарачката од клиентот, но и многу фази пред тоа:

  • Организација на снабдување: Овој чекор ги вклучува изборот на транспортер и организацијата на транспортот (термини, време, царински процедури и усогласеност со сите транспортни стандарди).
  • Управување со залихи: Ова вклучува прием на стоката, сортирање и поставување на полици. Постојаната врска помеѓу е-продавницата (и маркетплејсите) и залихите овозможува да се избегнат недостаток на залихи или нарачки за недостапни производи.
  • Складирање на стока: Складирање на залихите во соодветен и безбеден простор.
  • Подготовка на нарачки: Овој чекор ги вклучува сите активности, од собирање на производи од складиштата до внимателна подготовка на секој пакет. Персонализацијата на пакетите обезбедува вистинска додадена вредност за клиентите. Покрај тоа, е-трговските решенија овозможуваат е-продавницата и магацинот да бидат поврзани во реално време, што овозможува веднаш да се подготват нарачките по купувањето. Ова значително ги намалува времињата на испорака.
  • Испраќање на нарачки: Овој чекор ги опфаќа сите активности за олеснување на преминувањето на стоките од магацините до транспортерите, како и доставата до транспортерот. Усогласеноста со безбедносните стандарди е од суштинско значење.
  • Надолен транспорт: Овој чекор вклучува избор на транспортери и место на испорака (дома, во продавница, на пункт за испорака итн.). Надолниот транспорт овозможува на клиентите алатка за следење на испораката и проверка на задоволството на клиентите.
  • Сервис по продажба: Поддршка и помош за секој незадоволен клиент, за да се обезбеди решение за нивниот проблем.
  • Управување со враќања: Вклучува ракување со враќањата од клиентите, прием на производите во магацин, ажурирање на залихите и нивно складирање во магацинскиот простор.

Сектор кој не треба да се занемарува

Со брзиот раст на е-трговијата, логистиката денес е во центарот на корисничкото искуство. Една студија спроведена од IFOP покажа дека испораката на нарачки е најважниот критериум за купувачите при шопинг во  е-продавниците.

Дополнително, 98% од потрошувачите препорачуваат е-продавница по позитивно искуство со испорака. Затоа, колку повеќе вашата логистика е организирана и оптимизирана, толку повеќе ќе растат вашите продажби.

Воопшто, купувачите денес бараат најбрза испорака по најдобра цена. За да се задоволи оваа побарувачка, важно е е-продавниците да имаат контролиран и оптимизиран синџир на снабдување за да ги намалат времето и трошоците на секој чекор.

Секторот на е-трговијата постојано се проширува, а добрата логистика е основа за успехот на вашата е-продавница. Во последните месеци, логистиката доживеа вистински пресврт. Со експлозијата на е-продавници, синџирот на снабдување стана поважен од кога било.

Со одлучување да ја аутсорсирате вашата логистика, им дозволувате на индустриските експерти да ги организираат сите чекори од синџирот на снабдување за вас. На овој начин, можете да го посветите вашето време на други аспекти од развојот на вашата е-продавница.