“Преглед на е-трговијата во Република Северна Македонија и споредба со регионот и европските земји 2021”

Какво е влијанието на COVID-19 врз развојот на е-трговијата во Северна Македонија? Колкав е растот на онлајн трансакциите во 2020 година и колку овој раст е задржан во првото полугодие од 2021 година по олабавување на рестриктивните мерки? Кој е профилот на македонскиот е-купувач и корисник споредено со регионот и Европа? Каков е потенцијалот за раст и развој на македонската е-трговија?

Преземете го извештајот и стекнете информации поврзани со:

  • Растот на е-трансакции поттикнати од COVID и понатамошниот развој
  • Обемот и вредноста на онлајн трансакциите во 2020 година и првата половина од 2021 година според податоците од НБРСМ
  • Структурата на трансакциите според потеклото на картичката и уредите (АТМ, ПОС, онлајн)
  • Колкав е бројот на новоотворени е-продавници
  • Состојбата со ИКТ во домаќинствата и деловните субјекти и нивна споредба со европските земји
  • Потенцијалот за развој на е-трговијата според релеватните индекси UNCTAD B2C Ecommerce Index и Network Readiness Index (NRI)
  • Профилот на македонскиот е-корисник и е-купувач и споредба со балканскиот и европскиот
  • Иницијативите и проектите на АЕТМ за унапредување на е-трговијата


Поддржано од Mastercard
Бесплатен примерок за членки!

Прегледај

Членство!

Видео презентација на клучните сознанија од Анализата на е-трговијата 2021 – АЕТМ, Д-р Нина Ангеловска

Извештај од анализата на е-трговијата во Република Северна Македонија – “Анализа на напредокот на е-трговијата во период 2017-2019 година со посебен осврт на влијанието на COVID-19 врз развојот на е-трговијата во 2020 година.”

Каков е прогресот на предусловите за развој на е-трговијата во Р.С.Македонија [2017-2019]? Каква е состојбата со е-трговијата во РСМ 2017-2019 и споредба со европските земји? Какво е влијанието на COVID-19 врз е-трговијата, кои се можностите и предизвиците?

Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:

  • Индекси кои го оценуваат потенцијалот на Р.С.Македонија за развој на е-трговијата?
  • Растот и развојот на е-трговијата?
  • Запознајте се со македонскиот е-купувач: Каде и што најчесто купува, колку се троши по нарачка…
  • На кое ниво се дигиталните вештини на Македонците?
  • Растот на е-трговијата во време на COVID-19 пандемија
  • Влијанието на COVID-19 врз македонските е-трговци
  • Влијанието на COVID-19 врз потрошувачките навики
  • Преглед на реализираните препораки од 2018 и нови препораки за забрзување на развојот и растот


Поддржано од Mastercard
Бесплатен примерок за членки!

Прегледај

Извештај од анализата на е-трговијата во Република С.Македонија – “Моментална финансиска големина, потенцијал, предизвици и препораки за развој на е – трговијата.”

Кој е концептот на продажба, дали се поседува физичка продавница или е чиста електронска трговија? Дали се врши наплата на врата или пак трансакциите во поголем обем се извршуваат преку електронската продавница?

Купете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:

  • Целосен приказ за моменталната состојба на е-трговијата во државата
  • Информации корисни за формирање на развојна стратегија
  • Финансиските извештаи и перформанси на сите регистрирани е-трговци
  • Преглед на конкуренција
  • Дефинирање на предизвици по сегменти

*Истражувањето за електронска трговија во С. Македонија во 2019 година е реализирано од Асоцијација за е-трговија на Македонија, Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД и Бонитетната агенција Таргет Груп.


За членовите на АЕТМ
цената е за -35% поефтина!

Купи веднаш!

Извештај од анализата на е-трговијата во Република Македонија – “Подготвеност, потенцијал, фактичка состојба, бариери и препораки за развој на е – трговијата.”

Како изгледа е-трговијата во Македонија? Колку, како и каде купуваат македонските потрошувачи? Дали преферират да купуваат во Македонија или во странство? Какви платежни методи најчесто се употребуваат?

Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:

  • Дигиталните вештини во Македонија
  • Предизвиците и бариерите на е-трговците
  • Каква е искористеноста на опцијата за електронско плаќање?
  • Што купувале Македонците најмногу онлајн?
  • Колкава е вредност кон домашни е-трговци?
  • Колку често Македонците купувале онлајн?
  • За што го користат интернетот Македонците и компаниите во Македонија?
  • Каков е индексот за подготвеност за мрежно поврзување на Македонија, индексот за е-трговија и индексот на логистички перформанси?
  • Кои се препораките за унапредување на е-трговијата во Македонија?


Поддржано од Mastercard

Прегледај

АЈДЕ ЗАЕДНО ДА ПРИДОНЕСЕМЕ КОН ПОДОБРУВАЊЕ НА Е-ТРГОВИЈАТА!