Извештај од анализата на е-трговијата во Република Северна Македонија – “Анализа на напредокот на е-трговијата во период 2017-2019 година со посебен осврт на влијанието на COVID-19 врз развојот на е-трговијата во 2020 година.”
Каков е прогресот на предусловите за развој на е-трговијата во Р.С.Македонија [2017-2019]? Каква е состојбата со е-трговијата во РСМ 2017-2019 и споредба со европските земји? Какво е влијанието на COVID-19 врз е-трговијата, кои се можностите и предизвиците?
Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Индекси кои го оценуваат потенцијалот на Р.С.Македонија за развој на е-трговијата?
- Растот и развојот на е-трговијата?
- Запознајте се со македонскиот е-купувач: Каде и што најчесто купува, колку се троши по нарачка…
- На кое ниво се дигиталните вештини на Македонците?
- Растот на е-трговијата во време на COVID-19 пандемија
- Влијанието на COVID-19 врз македонските е-трговци
- Влијанието на COVID-19 врз потрошувачките навики
- Преглед на реализираните препораки од 2018 и нови препораки за забрзување на развојот и растот
Извештај од анализата на е-трговијата во Република С.Македонија – “Моментална финансиска големина, потенцијал, предизвици и препораки за развој на е – трговијата.” [2018]
Кој е концептот на продажба, дали се поседува физичка продавница или е чиста електронска трговија? Дали се врши наплата на врата или пак трансакциите во поголем обем се извршуваат преку електронската продавница?
Купете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Целосен приказ за моменталната состојба на е-трговијата во државата
- Информации корисни за формирање на развојна стратегија
- Финансиските извештаи и перформанси на сите регистрирани е-трговци
- Преглед на конкуренција
- Дефинирање на предизвици по сегменти
*Истражувањето за електронска трговија во С. Македонија во 2019 година е реализирано од Асоцијација за е-трговија на Македонија, Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД и Бонитетната агенција Таргет Груп.
За членовите на АЕТМ
цената е за -35% поефтина!
Извештај од анализата на е-трговијата во Република Македонија – “Подготвеност, потенцијал, фактичка состојба, бариери и препораки за развој на е – трговијата.” [2017]
Како изгледа е-трговијата во Македонија? Колку, како и каде купуваат македонските потрошувачи? Дали преферират да купуваат во Македонија или во странство? Какви платежни методи најчесто се употребуваат?
Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Дигиталните вештини во Македонија
- Предизвиците и бариерите на е-трговците
- Каква е искористеноста на опцијата за електронско плаќање?
- Што купувале Македонците најмногу онлајн?
- Колкава е вредност кон домашни е-трговци?
- Колку често Македонците купувале онлајн?
- За што го користат интернетот Македонците и компаниите во Македонија?
- Каков е индексот за подготвеност за мрежно поврзување на Македонија, индексот за е-трговија и индексот на логистички перформанси?
- Кои се препораките за унапредување на е-трговијата во Македонија?
Поддржано од Mastercard