Извештај од анализата на е-трговијата:“Е-трговијата во Република Северна Македонија и споредба со регионот и европските земји, 2022 година”
Каков е прогресот на е-трговијата од страна на побарувачката? Колку сме подготвени за купување онлајн? Колку, што, колку често, од каде и во колкав износ се купува онлајн? Каков е прогресот на страната на понудата, колку се подготвени компаниите? Колку практикуваат е-продажба? Дали е направениот прогрес доволен? Во оваа анализа, покрај споредба со претходната година, правиме споредба и со европските земји со посебен фокус на соседите. Кои се предизвиците и бариерите на е-трговците според спроведениот прашалник? Колку го искористуваме потенцијалот на дигиталната револуција и пошироко?
Преземете го извештајот и стекнете информации поврзани со:
- Користeње на интернетот и активности кои најмногу се практикуваа – профил на македонскиот е-корисник и споредба со европскиот и балканскиот.
- Онлајн купување – профилот на македонскиот е-купувач и споредба со европскиот и балканскиот.
- Проблеми при купувањето и бариери за купување онлајн.
- Нивото на дигиталните вештини на Македонците во однос на Европејците и Балканците.
- Растот на е-трансакции во 2021 во споредба со 2020 година и првата половина од 2022 година според податоците од НБРСМ.
- Структурата на трансакциите според потеклото на картичката и уредите (АТМ, ПОС, онлајн).
- Подготвеност на компаниите за е-продажба и вршење на е-продажба
- Раст на понудата – расте бројот на новоотворени е-продавници.
- Резултати од спроведениот прашалник на е-трговците – бариери и предизвици во е-трговијата.
- Потенцијалот за искористување на дигиталната револуција – Network Readiness Index (NRI)
Видео презентација на клучните сознанија од Анализата на е-трговијата 2022 – АЕТМ, Д-р Нина Ангеловска
“Преглед на е-трговијата во Република Северна Македонија и споредба со регионот и европските земји 2021”
Какво е влијанието на COVID-19 врз развојот на е-трговијата во Северна Македонија? Колкав е растот на онлајн трансакциите во 2020 година и колку овој раст е задржан во првото полугодие од 2021 година по олабавување на рестриктивните мерки? Кој е профилот на македонскиот е-купувач и корисник споредено со регионот и Европа? Каков е потенцијалот за раст и развој на македонската е-трговија?
Преземете го извештајот и стекнете информации поврзани со:
- Растот на е-трансакции поттикнати од COVID и понатамошниот развој
- Обемот и вредноста на онлајн трансакциите во 2020 година и првата половина од 2021 година според податоците од НБРСМ
- Структурата на трансакциите според потеклото на картичката и уредите (АТМ, ПОС, онлајн)
- Колкав е бројот на новоотворени е-продавници
- Состојбата со ИКТ во домаќинствата и деловните субјекти и нивна споредба со европските земји
- Потенцијалот за развој на е-трговијата според релеватните индекси UNCTAD B2C Ecommerce Index и Network Readiness Index (NRI)
- Профилот на македонскиот е-корисник и е-купувач и споредба со балканскиот и европскиот
- Иницијативите и проектите на АЕТМ за унапредување на е-трговијата
Поддржано од Mastercard
Бесплатен примерок за членки!
Видео презентација на клучните сознанија од Анализата на е-трговијата 2021 – АЕТМ, Д-р Нина Ангеловска
Извештај од анализата на е-трговијата во Република Северна Македонија – “Анализа на напредокот на е-трговијата во период 2017-2019 година со посебен осврт на влијанието на COVID-19 врз развојот на е-трговијата во 2020 година.”
Каков е прогресот на предусловите за развој на е-трговијата во Р.С.Македонија [2017-2019]? Каква е состојбата со е-трговијата во РСМ 2017-2019 и споредба со европските земји? Какво е влијанието на COVID-19 врз е-трговијата, кои се можностите и предизвиците?
Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Индекси кои го оценуваат потенцијалот на Р.С.Македонија за развој на е-трговијата?
- Растот и развојот на е-трговијата?
- Запознајте се со македонскиот е-купувач: Каде и што најчесто купува, колку се троши по нарачка…
- На кое ниво се дигиталните вештини на Македонците?
- Растот на е-трговијата во време на COVID-19 пандемија
- Влијанието на COVID-19 врз македонските е-трговци
- Влијанието на COVID-19 врз потрошувачките навики
- Преглед на реализираните препораки од 2018 и нови препораки за забрзување на развојот и растот
Поддржано од Mastercard
Бесплатен примерок за членки!
Извештај од анализата на е-трговијата во Република С.Македонија – “Моментална финансиска големина, потенцијал, предизвици и препораки за развој на е – трговијата.”
Кој е концептот на продажба, дали се поседува физичка продавница или е чиста електронска трговија? Дали се врши наплата на врата или пак трансакциите во поголем обем се извршуваат преку електронската продавница?
Купете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Целосен приказ за моменталната состојба на е-трговијата во државата
- Информации корисни за формирање на развојна стратегија
- Финансиските извештаи и перформанси на сите регистрирани е-трговци
- Преглед на конкуренција
- Дефинирање на предизвици по сегменти
*Истражувањето за електронска трговија во С. Македонија во 2019 година е реализирано од Асоцијација за е-трговија на Македонија, Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД и Бонитетната агенција Таргет Груп.
За членовите на АЕТМ
цената е за -35% поефтина!
Извештај од анализата на е-трговијата во Република Македонија – “Подготвеност, потенцијал, фактичка состојба, бариери и препораки за развој на е – трговијата.”
Како изгледа е-трговијата во Македонија? Колку, како и каде купуваат македонските потрошувачи? Дали преферират да купуваат во Македонија или во странство? Какви платежни методи најчесто се употребуваат?
Преземете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Дигиталните вештини во Македонија
- Предизвиците и бариерите на е-трговците
- Каква е искористеноста на опцијата за електронско плаќање?
- Што купувале Македонците најмногу онлајн?
- Колкава е вредност кон домашни е-трговци?
- Колку често Македонците купувале онлајн?
- За што го користат интернетот Македонците и компаниите во Македонија?
- Каков е индексот за подготвеност за мрежно поврзување на Македонија, индексот за е-трговија и индексот на логистички перформанси?
- Кои се препораките за унапредување на е-трговијата во Македонија?
Поддржано од Mastercard