Прекуграничната е-трговија во Европа во 2022 вредела 179 милијарди евра

Прекуграничната е-трговија во Европа вредела 179,4 милијарди евра во 2022 година. Ова е раст од 4,8% во споредба со претходната година. Европските онлајн продавници оствариле рекордно висок промет од 105,5 милијарди евра со прекугранично продавање, што е зголемување од 5,5% во споредба со 2021 година.

Во 2021 година, прекуграничната е-трговија во Европа вредела 171,2 милијарди евра. Овој пазар продолжил да расте во 2022 година, но со помал интензитет – имало раст од 5%. Овие податоци доаѓаат од 5-тото издание на „Топ 500 прекугранични малопродажби во Европа“ од Cross-border Commerce Europe.

Прекугранична продажба на различни европски пазари

Исто како и во 2021 година, Германија ја има најголемата вредност од европското прекугранично продавање со 34 милијарди евра (зголемување од 5% во споредба со претходната година). Во рамките на Велика Британија, прекуграничната продажба се намалила за 4%, на 28 милијарди евра.

top500 crossborder sellers

Топ 500те е-продавници во Европа генерирале 62,2 милијарди евра

Заедно, првите 500 европски прекугранични продавачи генерирале 62,2 милијарди евра. Забележлив е пад на бројот на повеќеканални трговци, додека бројот на производители на брендови постојано расте. Во 2021 година тој раст бил 50%, но лани се забележува раст од 8,3%.

Онлајн пазарите оствариле прекуграничен промет од 24,7 милијарди евра

Бројот на онлајн пазари се зголемил од 42 на 49. Заедно, тие оствариле промет од 24,7 милијарди евра (зголемување од 22% во споредба со 2021 година). Најпопуларните категории за производи кои највеќе се продавале прекугранично се модата, накитот и детски и бебешки производи со удел од 39%, а близу нив се и категориите за дом, градина и DIY.

Топ 10 прекугранични продавачи во Европа

Според извештајот, ова се топ 10 европски прекугранични продавачи:

1. Ikea
2. Lidl
3. Zalando
4. H&M
5. Lego
6. Zara
7. Jysk
8. Bauhaus
9. Notino
10. Adidas

 

Ikea ја задржа водечката позиција со прекуграничен промет од 5,6 милијарди евра. Ова е зголемување од 1,8% во споредба со 2021 година. Lidl доживеал голем раст и со тоа ја обезбедил втората позиција на листата, а нови играчи во топ 10 се Notino и Adidas, кои ги заменија Bauhaus и Euronics.

Извор: Ecommerce News