Новости од е-трговија

Францускиот стартап Cajoo ветува достава на намирници за 15 минути

Cajoo, нов стартап од Франција, ветува доставa на намирници за 15 минути. Компанијата за логистика за е-трговија собра 6 милиони евра за да го овозможи ова.

Cajoo ги собра парите за време на т.н. funding round предводена од Frst и XAnge, додека учествуваа и двајцата ко-основачи на Chauffeur-Privé (кој сега се вика Kapten). Стартапот Cajoo неодамна ја лансираше својата мобилна апликација и е подготвен да достави намирници, почнувајќи во Париз.

'Вашата нарачка доставена за 15 минути'
‘Вашата нарачка доставена за 15 минути’

Исти залихи како обична самопослуга

Урбаните потрошувачи можат да ја користат апликацијата Каху за да нарачуваат намирници преку интернет, а потоа истите да им бидат доставени на врата само 15 минути подоцна. Францускиот стартап вели дека ги има истите залихи како и обична самопослуга, вклучувајќи јајца, грицки, вино, детергент за перење алишта, замрзната храна или пелени.

Ниту една физичка продавница не е во можност да понуди такво искуство за брза испорака

Според инвеститорот XAnge, Cajoo е вистински game-changer во полето на урбана испорака во Франција. „Ниту еден постоечки трговец со физичка продавница не е во можност да понуди такво искуство за брза испорака. Испораката на Amazon Prime Now може да трае до два часа, а играчите како Deliveroo или Uber Eats се фокусираат на искуството со достава на храна. Glovo неодамна го напушти пазарот, не можејќи да добие доволно маргина со моделот на преземање од продавница “, пишува XAnge.

Компанијата е целосно фокусирана на 15-минутна испорака

XAnge смета дека бизнис моделот на Cajoo може да ја победи конкуренцијата и да генерира подобри маржи. „Она што тука е главно е дека технолошки интензивниот модел ќе им отежне на трговците – дури и Амазон – да постигнат исто ниво на извршување на оваа услуга. Зошто? Бидејќи работењето на Cajoo е целосно насочено кон единственa цел: 15-минутна достава “.

Со цел да го задржи фокусот на овој предлог, Cajoo има магацини во центарот на Париз, а не во предградиeто. Овие магацини се големи нешто помалку од 100 квадратни метри и се што е можно поблиску до клиентите. „Тие се организирани исклучиво за подигнување на намирници од самиот магацин и испорака. Со пописот целосно управува тимот. Сите тие карактеристики го прават Cajoo уникатен “, заклучува XAnge.

Извор: Ecommerce News, Tech Crunch & Cajoo