Е-трговците се подготвуваат за празничната сезона

Сега кога летото заврши, повеќето онлајн бизниси се подготвуваат за сезоната на празници. До 73% од е-трговците веќе почнале да се подготвуваат. Сепак, повеќето онлајн бизниси сметаат дека сè уште не се подготвени за сезоната.

Годишно, сезоната на празници е најпрометниот момент за е-трговците, бидејќи нарачките се зголемуваат додека потрошувачите прават залиха на подароци. Во извештајот за трендови за е-трговија објавен од Packhelp, биле анкетирани над 400 бизниси за е-трговија во Европа. Собраните податоци можат да послужат како совети за тоа како компаниите за е-трговија да се подготват најдобро за сезоната на празници, за да стигнат до просперитетен крај на годината.

Брендовите во Обединетото Кралство започнуваат порано со подготовка

Истражувањето наведува дека најмалку подготовка за празничната сезона се случила во вториот квартал и почетокот на третиот квартал (11%). Наместо тоа, повеќето онлајн бизниси се подготвуваат за празниците околу август и септември (62%). Околу 27% од компаниите започнуваат со подготовка само во октомври и ноември. Брендовите за е-трговија во Обединетото Кралство најверојатно ќе започнат да се подготвуваат рано во крајот на вториот квартал, додека компаниите што чекаат до крајот на третиот и третиот квартал се со седиште во Франција и други делови на Европа.

Само 4% од компаниите за е-трговија се подготвени за оваа сезона
Додека 50% од анкетираните компании велат дека направиле некакви подготовки, само 4% од нив тврдат дека се подготвени за сезоната. До 22% признаваат дека се целосно неподготвени, додека други 22% велат дека се донекаде подготвени. Според истражувањето, нивото на завршена подготовка исто така се разликува од земја до земја. До 39% од испитаниците кои воопшто не се подготвени се со седиште во Франција.

Стратегии за постигнување повисоки приходи

Додека временските рокови на нивните подготовки се разликуваат, повеќето онлајн бизниси ги користат истите стратегии за да остварат поголем приход за време на празничната сезона. Овие стратегии се фокусираат на зголемување на ангажманот и достигнување нова публика. До 27% додаваат нови производи во својата понуда, 17% се фокусираат на продажба преку социјални медиуми и 16% го ажурираат онлајн искуството за нивните клиенти. До 81% од анкетираните компании се согласуваат дека оние што не инвестираат во социјална трговија ќе бидат уназадени за време на празничната сезона.

Европските бизниси за е-трговија се обложуваат на бесплатна достава

Дополнително, повеќето европски бизниси за е-трговија се обложуваат на бесплатна испорака (24%), попусти (22%) и специјални додатоци на нарачаните производи од страна на купувачите (19%) за да постигнат повисоки конверзии. Иако сите компании низ Европа сакаат да ги понудат првите две стратегии, оние во Франција и Велика Британија ќе избегнат испраќање додатоци со нарачаните производи на купувачите и наместо тоа ќе користат специјални зделки како “2 за 1” продажба, кои се попопуларни таму.

Не е време да се штеди на празнично пакување

Спроведувањето стратегии за зголемување на конверзијата не застануваат тука, компаниите за е-трговија исто така го оптимизираат нивното пакување. До 81% од анкетираните компании наведуваат дека ќе ги пакуваат производите во божиќни пакувања (36%) или ќе додадат посебни детали за празникот за да ги разубават амбалажите што ги користат во текот на целата година, како што се хартија и картички за благодарност (45%). Само 18% од бизнисите чувствуваат дека е во ред да го користат вообичаеното пакување.

До 94% од компаниите ќе понудат одржливо пакување

празнична сезона

Одржливото пакување игра уште една важна улога за бизнисите за е-трговија во Европа. До 94% од нив се согласуваат дека треба да понудат одржливо пакување. Ова, се разбира, е одговор на зголемената желба на потрошувачите да купуваат предмети и да ги поддржуваат брендовите што ќе им помогнат да го олеснат својот еколошки отпечаток на земјата.

Извор: Ecommerce News