Adobe: Cyber Monday привлекува продажба вредна 10,8 милијарди долари

  • Потрошувачите потрошија околу 10,8 милијарди долари на Интернет до крајот на Cyber Monday, што претставува раст од 15,1% во продажбата на Интернет од минатата година, вели извештајот на Adobe. Според извештајот, купувањето преку мобилен телефон сочинува 37% од продажбата на Cyber Monday.
  • Според истражувањето на Adobe, купувачите од Cyber Monday ги искористија попустите на компјутерите, спортските производи, играчките, апаратите и електрониката, но попустите се очекува да се намалат за околу 5% до 10% за производите во повеќето категории во периодот пред Божиќ.

Cyber Monday донесе милијарди долари за трговците на мало минатата и претходната година. Шопинг настанот беше профитабилен за Amazon минатата година, иако гигантот за е-трговија одби да сподели бројки. Cyber Monday оваа година беше по обемен дури и од претходните години, и покрај трговците кои нудеа попусти на почетокот на сезоната, рече Тејлор Шрејнер, директор на Adobe Digital Insights.

Како што продолжува сезоната на празници за купување, Adobe предвидува дека продажбата за време на празниците ќе остане висока, а ‘curbside pickup‘ ќе стане попопуларна опција сега кога потрошувачите се загрижени за доцнењето на испораката и гужвата во продавниците, рече Шрејнер. Додека големите трговци забележаа зголемување од 486% во продажбата за време на Cyber Monday, помалите трговци забележаа пораст од 501%, откри Adobe.

Неодамнешното истражување на Adobe предвидува 184 милијарди долари од вкупната продажба за време на празниците во САД, што е помалку од претходните проценки на првичните 189 милијарди долари. Иако различни предмети како комплети Лего, Apple AirPods и скутерите биле меѓу најпродаваните оваа година, загатките и игрите забележаа 25% пораст во продажбата од минатата година, според истражувањето на Adobe.

Истражувањето на Adobe за растот на продажбата на мобилни телефони го одекнуваат неодамнешниот извештај на Sensor Tower Store Intelligence за преземања на апликации за мобилни телефони. Според истражувањето на Сензор Тауер, преземањата на мобилни апликации достигнаа еднодневен рекорд од 2,8 милиони на Black Friday. Зголемувањето на продажбата преку мобилен телефон доаѓа во моментот кога загриженоста за covid-19 ги ‘брка’ луѓето од физичките продавници.

Извор: RetailDive