Новости од е-трговија

Се што треба да знаете за новата опција за е-трговија на Инстаграм, ‘Checkout’

Иако се уште е во процес на бета тестирање, оваа опција би била одлична шанса за унапредување на вашиот е-бизнис. Опцијата Checkout ГГим овозможува на корисниците на Instagram да купуваат од одбрани брендови без да ја напуштат апликацијата. Кога корисниците допираат на производ во шопинг пост на брендот, ќе видат сино копче “Checkout on Instagram”, како што е прикажано на следниов пример:

Откако ќе го селектираат копчето “Checkout on Instagram”, корисниците може да одберат различни опции како боја и големина, во зависност од производот. Потоа, тие можат да направат check out од Instagram со внесување на нивното име, е-пошта, информации за плаќање, адреса за испраќање и адреса за наплата.
Корисниците треба само да ги внесат своите информации само првиот пат кога ќе извршат купување; нивните информации ќе бидат зачувани безбедно, така што нивното следно шопинг искуство ќе биде уште полесно.
Друга голема корист која произлегува од оваа опција е дека корисниците ќе можат лесно и прегледно да ги следат нивните купувања, со известувања за испорака директно на Instagram апликацијата.
Пред објавувањето на Instagram за ‘Checkout’, Facebook објави извештај за тоа како Instagram ги зголемува продажбите на брендовите. Во извештајот се наведува дека 87 проценти од анкетираните луѓе рекоа дека презеле акција откако ќе ги видат информациите за производот на Instagram. Четириесет и шест проценти од тие луѓе, всушност, направиле купување онлајн или офлајн.
Со воведувањето на Instagram Checkout при бета тестирањето, можевме да видиме дека 46те % фигура сѐ уште по зголемени.. Па така, луѓето ќе бидат многу посклони да купуваат кога можат да го сторат тоа директно од Instagram, наместо да се движат кон вашата веб-страница.
  • Instagram Checkout сеуште е во процес на бета тестирање надвор од САД

Во моментов, оваа опција е во затворен бета тестинг процес, поврзувајќи се само со избрани бизниси и достапна само за луѓето во САД. Ова значи дека вашиот e-commerce бизнис сѐ уште не може да го искористи Instagram Checkout и дека само корисниците од Instagram кои се резиденти на САД ќе можат да купат производи директно од платформата во краток рок.

Дваесет и три брендови се избрани од Instagram за да бидат први што ќе ги тестираат Instagram Checkout. Некои од брендовите кои почнуваат да ја промовираат својата способност за проверка вклучуваат:Adidas, Burberry, Dior, H&M, MAC Cosmetics, Kylie Cosmetics, Nike, Prada, Uniqlo и Zara.