Зошто персонализираните производи се клучни за бизнисите во дигиталната ера

Прилагодувањето е иднината на претприемачкиот успех. Ако сакате да отворите своја компанија во 2021 година и понатаму, вашиот бизнис модел треба да вклучува аспект на прилагодување што одговара на уникатните желби на вашите клиенти. Купувачите сакаат да се чувствуваат како да добиваат ексклузивно искуство.

Малопродажните трговци со децении обезбедуваат микро верзии на персонализирани искуства со години. Стоковните куќи нудат инклузивно искуство за клиентите: можете да побарате помош при купување, препораки за производи и враќање доколку се појави проблем со вашиот производ. Сите овие работи беа претходници на прилагодените искуства што клиентите ги копнеат сега.

Купувањето онлајн ја создаде оваа желба за сопствени искуства. Гледајте го тоа вака: преку употреба на cookies, купувачите добиваат кориснички препораки за скоро секое нивно онлајн купување. Истражувањата покажаа дека клиентите копнеат за ова искуство. Според истражувањето на Accenture, 91% од потрошувачите претпочитаат да купуваат од бренд што им нуди препораки и ги памти нивните преференции.

Прилагодувањето и персонализацијата се иднината на бизнисот и претприемачкиот успех. Еве како тоа изгледа во пракса.

Приспособен опсег на цени

Со создавање бизнис модел што им овозможува на клиентите да избираат од различен опсег на цени или да купуваат во рамките на буџетот, опсегот на достапните клиенти автоматски се проширува. Онаму каде што многу персонализирани или луксузни брендови се достапни само за потрошувачи со голема куповна моќ, бизнис модел што им овозможува на клиентите да купуваат во рамките на буџетот ќе ги направи тие производи достапни за секое ниво на куповна моќ.

Дизајнерот на персонализиран накит Flawless Diamonds Co. го вгради овој концепт во својот бизнис. Сопственикот Николас Флатхау сакал да осигура дека може да се задоволат потребите на секој клиент, без да се жртвува вредноста на квалитетот и дизајнот на неговата компанија. Компанијата создава уникатни парчиња за секој од нивните клиенти и тие го прават процесот подостапен за поширок спектар на купувачи нудејќи широк спектар на материјали. Двајца купувачи со многу различни буџети можат да влезат во продавницата и да создадат квалитетен сопствен дизајн, без да се протегаат надвор од границите на нивните финансиски средства.

Не мора да значи дека ексклузивноста ќе работи во ваша корист како претприемач во 2021 година. Наместо тоа, изградете инклузивен бизнис модел кој опслужува различни буџети и животни стилови за да можете да понудите прилагодено искуство на поширок спектар на купувачи.

Прилагодување на производи или услуги

Купувачите сакаат да се чувствуваат како да купиле нешто посебно, без разлика дали е производ или услуга. Историски гледано, овие работи се поскапи. Иноваторите во индустријата ги менуваат овие долго-ексклузивни концепти и ги прават персонализираните искуства подостапни. Земете, на пример, компанијата за дизајн на ентериер The Inside. Тие нудат персонализиран дизајн на мебел по пристапни цени.

Тие го прават тоа нудејќи мал, но сепак разновиден опсег на стилови на мебел и избор на уникатни ткаенини. Вградено во нивниот бизнис модел е очекувањето дека клиентите ќе изберат и стил на конструкција и уникатна ткаенина. Секој клиент може да бира според својата желба, наместо да плаќа премиум цена за посебен дизајн.

Искуството за персонализирана услуга може да значи дека клиентите избираат кои елементи ги ценат, или стилот на производот што сакаат да биде искористен за време на неговото креирање, и така натаму. Во секој случај, тоа ја става моќта за донесување одлуки во рацете на купувачот и им дава поголема контрола врз тоа како ги трошат своите пари.

Ако сакате вашиот бизнис да отиде чекор понапред, размислете како можете да создадете уникатно искуство за вашите клиенти. Ова стана нова нормалност во желбите на потрошувачите и ќе видиме зголемување на персоналните искуства во следните неколку години.

Извор: Forbes