Визуелното пребарување (Visual Search) е технологија која користи вештачка интелигенција (AI) за да им овозможи на купувачите да пребаруваат онлајн користејќи слика наместо текст или клучен збор. Ова е исклучително корисно за луѓе кои не знаат точно како да го опишат она што го бараат или внесуваат погрешни термини за пребарување во searchbar. Во случаи како овие, визуелното пребарување помага да се поедностави процесот на пребарување и да им се овозможи на купувачите ориентирани кон целта побрзо и полесно да ги најдат вистинските производи.
Кој користи визуелно пребарување?
Pinterest, Google и Amazon се некои од компаниите кои ја развиваат и нудат оваа технологија. Покрај тоа, истражувањата покажуваат дека сè повеќе потрошувачи користат ваков вид на пребарување секојдневно. 53% од потрошувачите изјавиле дека не ја користеле технологијата, но дека тие се подготвени и заинтересирани да ја пробаат.
Како работи?
Многу фактори го диктираат успехот на визуелниот пребарувач, но тој се сведува на компјутерска визија (Computer Vision) и препознавање на слики. Компјутерската визија е она што им овозможува на мобилните телефони, таблетите и лаптопите да „гледаат“. Но, едноставното гледање објект не значи дека го разбира. Тука доаѓа моќта на препознавање слики.
Препознавањето на слики им овозможува на компјутерите да идентификуваат, разберат и категоризираат одредени објекти во една слика. За да го направите ова точно, визуелната вештачка интелигенција бара обука. На пример, истражувачите и инженерите можат да „нахранат“ пребарувач за слики со илјадници слики од столици во различни стилови, големини и бои. Вештачката интелигенција обработува и учи од секој пиксел на секоја слика за да може да го усоврши и прошири своето разбирање за различни столчиња со текот на времето. Значи, кога корисниците поставуваат слика од стол, визуелниот пребарувач може да го спореди секој пиксел со секој стол што некогаш го видел и автоматски знае што е тоа и да може да ги открие сите визуелно слични столчиња во инвентарот на вашиот производи.
И компјутерската визија и препознавањето на слики во голема мера се потпираат на податоците и искуството за да се подобрат перформансите со текот на времето.
Кои се придобивките од визуелното пребарување во е-трговија?
Визуелното пребарување е моќна алатка за многу брендови за е-трговија. Има силна употреба во високо визуелните вертикали како што се модата, накитот и декорот на домот, каде што сликите играат клучна улога во влијанието врз одлуките за купување. Еве ги првите три придобивки што ги обезбедува визуелното пребарување:
Ги привлекува и задржува младите потрошувачи
Купувачите денес ги посетуваат социјалните мрежи не само за да го поминат времето туку и за да консумираат визуелна содржина што ги инспирира за следните производи што ќе ги купат. Кога ќе направат screenshot на модниот или домашниот декор од содржини генерирани од корисниците, можноста да ја прикачат на визуелен пребарувач веднаш ќе ги насочи кон најрелевантните производи во вашиот инвентар. За генерацијата која е навикната на барање на производи и услуги, Visual Search им заштедува време (не мора да размислуваат за вистинските клучни зборови за пребарување) и нуди брзи и релевантни резултати.
Визуелното пребарување обезбедува практично и непречено откривање на производи
Наоѓањето на вистинскиот производ онлајн сега е предизвик за купувачите кои треба да се борат со илјадници предмети и брендови кои се натпреваруваат за нивното внимание и паричник. Ефективниот пребарувач на слики не само што ги идентификува и ги презентира најпрецизните производи, туку и го одржува патувањето на клиентите додека купувачите не ги намалат точните ставки што најдобро одговараат на она што го имале на ум. На пример, можете да го направите ова со нудење опција за пребарување визуелно слични ставки на страниците со детали за вашиот производ.
Овозможува хиперперсонализација
Како што потрошувачите продолжуваат да гравитираат кон персонализирани искуства за купување, визуелното пребарување може да помогне во обезбедувањето контекстуални, релевантни и индивидуализирани искуства на клиентите. На пример, ако купувачите сакаат да одговараат на одреден изглед, тие можат само да прикачат цела инспирација од облека за веднаш да најдат слични предмети. Истата технологија што го поттикнува пребарувањето на слики, исто така, дава и препораки на вашата е-продавница. Во комбинација со вистинските алатки, визуелното пребарување поддржува испорака на приспособени искуства за купување што одговараат на однесувањето и намерите на прелистувањето во реално време на купувачите, зголемувајќи ги просечните вредности на нарачките и конверзиите.