Швајцарија e прва според индексот на е-трговија на УНКТАД

Швајцарија го зазема првото место на индексот за B2C е-трговија на Конференцијата за трговија и развој на Обединетите нации. Ја надминува Холандија, која заврши прва во претходните две изданија.

Веќе неколку години, УНКТАД рангира 152 земји според нивната подготвеност да се занимаваат со е-трговија. Како и обично, Европа е убедливо најподготвениот регион за продажба преку интернет, покажува најновиот индекс. Настрана Сингапур (4-то место) и Хонг Конг (10-то), сите земји во првите 10 се од Европа.

И за прв пат, Швајцарија е таа што води во индексот на е-трговија, веднаш пред Холандија, која се најде на првото место во 2018 и во 2019 година.

Топ 10 економии според B2C индексот на е-трговија на УНКТАД, 2020

 

Ранг 2020 Економија Ранг 2019
1 Швајцарија 2
2 Холандија 1
3 Данска 6
4 Сингапур 3
5 Велика Британија 4
6 Германија 9
7 Финска 5
8 Ирска 7
9 Норвешка 8
10 Хонг Конг 14

 

Овие земји се рангирани врз основа на различни фактори, како што се пристапот до безбедни интернет-сервери, веродостојноста на поштенските услуги и инфраструктурата и дел од населението што користи интернет и има сметка поврзана со финансиска институција или давател на мобилни услуги.

„Поделбата во трговијата останува огромна“
„Поделбата во е-трговија останува огромна“, вели Шамика Н. Сириман, директор на одделот на УНКТАД што го подготвува годишниот индекс. „Дури и меѓу земјите од G20, степенот до кој луѓето купуваат преку интернет се движи од 3% во Индија до 87% во Велика Британија“.
Во Велика Британија, 87% од луѓето купуваат преку Интернет
Она што е уште поинтересно е дека двата најголеми пазари за е-трговија во светот, Кина и САД, ги нема никаде во првите 10. Кина е на 55-то место оваа година, додека САД завршуваат на 12-то место. „Иако двете земји водат во неколку апсолутни мерки, тие заостануваат во релативните споредби“, објаснува УНКТАД.
„На пример, пенетрацијата на интернет во САД е помала отколку во која било од економиите во првите 10, додека Кина е на 87-то место во светот според овој индикатор. Што се однесува до пенетрацијата преку купување преку интернет, Соединетите држави се наоѓаат на 12-то место, додека Кина го зазема 33-тото место.”
Извор: Ecommerce News