It’s official: сите видео-објави на Instagram сега ќе бидат Reels!

Reels, Reels, и уште повеќе…Reels 🤯

Во случај да го пропуштивте ова, Адам Мосери, Head of Instagram неодамна соопшти дека сите видео содржини ќе бидат Instagram Reels.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Mosseri (@mosseri)

Зошто Instagram ја прави оваа промена и што значи ова за брендовите и креаторите? Check this out!

Зошто Инстаграм ги спојува видео објавите во еден формат?

Уште во 2021 година, Instagram ги спои IGTV и Feed видеата во еден формат: Instagram Video.

Ова создаде четири различни типови видео формати на апликацијата: Reels, Video, Stories & Lives. Сега, Instagram одлучи уште повеќе да ја поедностави видео содржината со тоа што ги претвори сите видео формати во Reels.

Со огромната конкуренција и од TikTok и од YouTube, не е тајна дека Instagram им дава приоритет на Reels за да остане на врвот. Па, како ќе функционира новиот формат на видео пост? Според Мета, „новите видео објави пократки од 15 минути ќе бидат споделени како Reels“.

Three phone screens showing Instagram's UI, a pop up message explaining that video posts will now be shared as Reels, and the updated Reels tab on a users' Instagram profile.

Одејќи напред, тие ќе го консолидираат Video и Reels табот за да создадат еден таб за сите ваши видеа.

NOTE: Мета вели дека видеата објавени пред оваа промена ќе останат како видеа и нема да станат Reels. Сепак, не е јасно дали тие ќе бидат сместени во посебен таб на вашиот профил на Instagram.

Што значи ова ново спојување на видео форматите за брендовите и креаторите?

Теоретски, ова треба да го олесни планирањето и креирањето на содржината. Наместо четири видео формати на апликацијата, сега ќе има три:

1.Instagram Stories: видеа кои траат 24 часа и се поделени на слајдови од 15 секунди.

2.Instagram Lives: видеа што се емитуваат во реално време, кои можат да бидат долги до четири часа.

3.Instagram Reels: вертикални, кратки видеа кои сега можат да бидат долги до 15 минути.

Сепак, многу креатори се фрустрирани од континуираните промени кај видеото, а Мосери неодамна се осврна на нивните грижи:

Иако апликацијата ќе продолжи да поддржува фотографии, „се повеќе и повеќе од Instagram ќе стане видео, со текот на времето“.

Главното што треба да го заклучиме? Спојувањето на видео форматите е еден од многуте updates што ќе следат.

И додека сме носталгични за стариот Instagram во чиј фокус беа фотографиите, време е да ја преиспитате вашата стратегија за содржина во 2022 година.