Новости од е-трговија

Reels на Instagram и Facebook со нови можности за изразување и промовирање

Meta воведе нови алатки за Reels на Instagram и Facebook. Компанијата ги објави новите функции велејќи дека тие ќе им олеснат на креаторите на содржини кои ги претпочитаат една или двете платформи подобро да се поврзат со својата публика.

Reels
Reels

 

На Instagram, Meta ги продолжи Reels на 90 секунди, давајќи им на корисниците повеќе време да се изразат и да ги промовираат своите брендови и производи. Покрај продолженото време, Reels добива и стикери кои беа ексклузивни за Instagram Stories. Освен натписите што се присутни на почетокот на видеото, корисниците ќе можат да користат анкети, стикери и емотикони кога на своите гледачи им покажуваат нови работи или споредуваат каква фризура, облека или дизајн на производ би можеле да им се допадне најдобро.

Instagram ја имплементира функцијата Template, дозволувајќи им на креаторите да создадат содржина врз основа на постоечки шаблон. Со притискање на копчето „Use Template“, тие ќе можат да извлечат аудио, да го пресечат од оригиналнаиот reel и да го уредуваат со своја содржина. За поголема оригиналност, тие можат да користат сопствено аудио со функцијата Import Audio, која е корисна кога сакаат да дадат коментар за тековните настани и да додадат музика во позадина што можат да ја извлечат од кое било нивно видео подолго од 5 секунди.

Во меѓувреме, корисниците на Facebook сега ќе имаат шанса да се префрлат од Android или iOS и да работат на desktop, што го олеснува закажувањето на нивните објави на Reels. Meta, исто така, нуди алатки за видео клипинг на Creator Studio за создавачите да ги сечат и уредуваат своите видеа до 60 секунди. Audio-wise, сега им дозволува на корисниците на Facebook Reels да ги раскажуваат своите видеа, имплементирајќи text-to-speech и го лансираше Sound Sync, кој им овозможува на корисниците да ги синхронизираат видео клиповите со ритамот на нивните омилени песни.

Creator Studio - преземено од Meta
Creator Studio – преземено од Meta

Новите функции на Reels се уште едно надополнување на Meta. Претходно ја имплементираа опцијата Calls на Facebook Messenger, која им служи на корисниците да остваруваат аудио и видео повици со своите пријатели и семејството без да влегуваат во нивните разговори. Исто како што Messenger станува сè повеќе како WhatsApp, Facebook и Instagram се претвораат во TikTok, можеби со цел да го претекнат во дигиталниот свет.