Во денешно време, просечен купувач во Обединетото Кралство троши 83 фунти (околу 91,5 евра) месечно на Интернет. Минатата година оваа бројка изнесувала 75 фунти (82,7 евра). Глобалната пандемија дефинитивно придонесе за ова зголемување од 11% на годишно ниво.
Но, не само променетите навики за купување доведоа до овој раст, туку и влијанието на социјалните мрежи. Тоа е заклучокот на Royal Mail во својата годишна Delivery Matter студија. Во моментов, 25% од луѓето купуваат производи преку Интернет откако виделе објави или коментари од други. Ова однесување може да се забележи конкретно кај помладите купувачи (47% од младите од 18 до 34 години) и жените (30%).
25% од луѓето купуваат предмети преку Интернет откако ќе видат содржина од други
Две третини од купувачите претпочитаат достава до дома
Две третини од купувачите велат дека претпочитаат достава до дома. Но, ако овој метод за испорака не го понуди онлајн продавницата, најсигурна алтернатива (73%) е подигање на нарачката во пошта. Подигањето на пратки од локален Royal Mail Customer Service Point го претпочитаа 67% од онлајн купувачите во Велика Британија.
Епидемијата предизвикана од covid-19 доведе до поголемо купување онлајн. „Пандемијата го зголеми износот што потрошувачите го трошат преку Интернет, како и ги смени навиките за купување преку Интернет“, коментира Ник Лендон, главен трговски директор на Royal Mail.
Загриженоста за животната средина се зголемува
Студијата исто така ги праша испитаниците за нивните размислувања во врска со животната средина. Се чини дека овие проблеми стануваат сè поважни за потрошувачите. Во моментов, 62% од помладите купувачи велат дека е важно трговците да нудат еколошка испорака.
62% од помладите купувачи сакаат еколошка испорака
Извор: Ecommerce News Europe