Е-трговија во Германија: 103,4 милијарди евра во 2020 година

‘Ecommerce in Germany: €103.4 billion in 2020’

E-трговијата во Германија се очекува да достигне 103,4 милијарди евра на крајот на 2020 година. Ова би значело зголемување од 10%, бидејќи индустријата за малопродажба преку Интернет минатата година вредела 94 милијарди евра.

Германија е еден од најзрелите пазари за е-трговија во Европа. Во оваа земја, 95% од населението се очекува да биде присутно на Интернет оваа година. И прилагодувањето на е-трговија од страна  на потрошувачите отсекогаш било големо. Минатата година, 84% од онлајн популацијата купиле нешто преку Интернет. Оваа година се очекува учество од 85%.

10 проценти раст во споредба со минатата година

Ова е прикажано во најновиот Ecommerce Country Report 2020 за Германија од RetailX. Оваа студија, која собра податоци од многу истражување, покажува дека германската е-трговија се очекува да порасне за 10% оваа година. Ако прогнозата е вистина, е-трговијата во Германија ќе вреди 103,4 милијарди евра на крајот на оваа година.

Development of ecommerce in Germany (2013-2020)
Развој на е-трговија во Германија (2013-2020).

Минатата година, главните двигатели на набавките преку Интернет биле „директна достава до мојот дом“ (велат 67%), проследено со „достапно деноноќно“ (66%) и „попогоден начин за купување“ (61%).

Лаптопот бил најкористен уред за онлајн купување

Студијата на RetailX вели дека лаптопите се најпопуларните уреди за онлајн купување, 58% од купувачите преку Интернет во Германија велат дека користеле лаптоп за купување во изминатите дванаесет месеци. Речиси половина од испитаниците (49%) користеле смартфон, додека 42% користеле десктоп компјутер за онлајн купување.

81% од бизнисите нудат плаќање на сметка / фактура

Кога станува збор за плаќање на производите нарачани преку Интернет, германските потрошувачи сè уште претпочитаат фактури. Ова го покажува и фактот дека минатата година, 81% од бизнисите сè уште нуделе плаќање на сметка / фактура.

Извор: Ecommerce News Europe

 

 

Поврзани содржини