Бесплатни курсеви за учење на социјалните платформи

„Постојана промена“ е описот за платформите на социјалните медиуми. Новите функции, функционалност и правила се појавуваат навидум секојдневно. Ажурирањата може да ги подобрат перформансите, но и да ги фрустрираат луѓето кои (се обидуваат) да ги користат. За среќа, повеќето социјални платформи нудат бесплатни курсеви за учење, особено за рекламирање.

Исклучок се BeReal, кој ја обесхрабрува комерцијалната употреба и Mastodon, кој не нуди рекламирање.

Некои од програмите за учење нудат сертификат по завршувањето, овозможувајќи им на маркетерите да го покажат својот професионален развој додека градат вештини.

Бесплатни курсеви за учење на социјалните платформи

Meta Blueprint обезбедува обука и сертификација за Facebook, Instagram и Whatsapp преку бесплатни онлајн курсеви. Опциите вклучуваат маркетинг на социјалните медиуми, управување и вештини за стратегија, состав и развој. Тестовите за вежбање и студиските водичи помагаат за добивање на сертификати. 


LinkedIn Learning содржи над 20.000 курсеви на седум јазици, првенствено за општи деловни вештини, наместо за самата платформа. Сепак, Learning вклучува курсеви специфични за LinkedIn (најдете ги преку пребарување на клучни зборови). Пристапот до LinkedIn Learning бара платена претплата, иако првиот месец е бесплатен.


Google Digital Garage покрива општи теми за дигитален маркетинг, вклучувајќи ги социјалните медиуми, аналитиката, пребарувањето и рекламните производи на Google.


YouTube Creators е посветен канал за учење на платформата. Регистрацијата не е потребна. Нема формална сертификација, но се состои од многу инструкции, совети и објаснувања за најновите функции.


TikTok Academy нуди осум модули, high-level 101 courses, објаснувајќи ги креативните препораки на платформата, безбедноста на брендот и различните опции за рекламирање. TikTok обезбедува повеќе практични упатства во својата Ads Academy, Business Learning Center и Creative Agency Academy.


Twitter Flight School, формалниот центар за учење на платформата, е фокусиран на вештините за рекламирање. Бизнис секцијата на Twitter нуди инструкции за сите аспекти на платформата, вклучувајќи комплети со алатки, водичи и насоки.


Pinterest Academy е дизајнирана да ги оптимизира рекламите наместо да го подобрува органскиот ангажман. Академијата се состои од 12 курсеви – од основен вовед до таргетирање и креативна стратегија. Студентите заработуваат беџови додека ги завршуваат курсевите.