Новости од е-трговија

67% од Европејците сакаат да добијат инспирација кога купуваат онлајн

67% of Europeans want to be inspired when shopping online

Мнозинството потрошувачи во Европа сакаат да бидат инспирирани кога пребаруваат на е-продавници. Но, според многу купувачи, многу онлајн продавници не се толку инспиративни. И тој недостаток на инспирација е бариера за нивното користење.

Всушност, само 29% од потрошувачите во Европа велат дека се инспирирани од онлајн продавниците. И тоа не е сè: 57% тврдат дека недостаток на инспирација или лошо искуство во купувањето е пречка за купување производи од овие онлајн продавници.

Пренесете го однесувањето на офлајн купувачите онлајн

Ова е прикажано во студијата на iPaper и Epinion меѓу над 6.000 купувачи низ Велика Британија, Германија, Франција, Холандија, Италија и Шведска. Според истражувачите, трговците треба да идентификуваат како однесувањето на офлајн купувачите може да се пренесе на Интернет.

Создадете инспиративна содржина насочена кон поголемиот дел од купувачите што пребаруваат

„Тие треба да го разберат целосното патување на купувачите на Интернет и да создадат инспиративна содржина насочена кон поголемиот дел од купувачите што прелистуваат, наместо малиот процент што сакаат да купат“.

Само покажувањето на вашиот производ не е доволно

Според Jesper Lykke Nielsen, директор за дигитален бизнис во Epinion, извештајот покажува дека едноставно покажување на вашиот производ не е доволно. „Како трговец треба да ги инспирирате купувачите. Вистинската инспирација треба да се гради врз емотивниот ангажман и персонализираното шопинг искуство. Со фокусирање на овие два столба, трговците на мало можат да вродат долгорочна лојалност кај клиентите “.

Амазон инспирира

Кога станува збор за е-продавници кои даваат инспирираат, 51% од купувачите го нарекуваат Амазон лидер на пазарот. Гигантот за е-трговија е исто така претпочитана дестинација за пребарување и купување производи. Шест од десет купувачи користат Амазон за купување производи, во споредба со само 24% кои користат други онлајн продавници.

Натпреварувајте се со Амазон во емоционална инспирација

Амазон може да биде ефикасен во функционална инспирација, но не влијае врз емоциите. Значи, е-трговците сè уште можат да се натпреваруваат со Амазон, со тоа што ќе се фокусираат се повеќе на емоционалната инспирација. „Со градење на онлајн платформи дизајнирани да инспирираат и да споделуваат уникатни приказни за брендовите, е-трговците можат да се поврзат со купувачите на емотивно ниво и да ја зголемат нивната лојалност“.

Извор: Ecommerce News