Еколошката свесност стана сè повеќе мејнстрим дел од водењето на бизнис. Всушност, во една неодамнешна студија, 78 отсто од Американците рекле дека е поголема веројатноста да купат еколошки производи, а 64 отсто исто така се подготвени да платат повеќе за овие производи.
Јасно е дека фокусот на животната средина во бизнисот не ѝ помага само на животната средина – исто така може да има директно влијание врз вашиот бизнис. Кога одржливоста ќе ја ставите во фокус на вашите деловни потфати, ќе станете многу попривлечни за клиентите кои споделуваат слични вредности.
За среќа, постојат многу начини на кои вашата компанија може да стане eco-friendly.
- Преиспитајте го материјалот и дизајнот на пакувањето на производот
Опаковката на производите е еден од најголемите извори на отпад. Како што забележува извештајот на Business News Daily, 77 проценти од клиентите сметаат дека пластиката не е еколошки одговорна при пакувањето на производите. Спротивно на тоа, хартијата се смета за најеколошка опција за пакување бидејќи полесно се рециклира.
Помалиот дизајн на пакувањето може дополнително да го намали вашето влијание врз животната средина, едноставно со консумирање помалку суровини. Еко-фокусираните брендови често ги истакнуваат нивните напори за одржливост (и ги охрабруваат клиентите да го рециклираат пакувањето) токму на кутијата.
- Набавка на материјали и суровини од локални добавувачи
Синџирот на снабдување може да биде главен извор на јаглеродниот отпечаток на бизнисот. Главно поради загадувањето што се создава за транспорт на материјали и суровини до вашиот објект. Ова најчесто се гледа кај храната, каде што иницијативите за купување локално имаат за цел да ги намалат емисиите на стакленички гасови. И ова може да се направи едноставно со ограничување на тоа колку километри поминува храната за да стигне до нечија чинија за вечера.
Сепак, истото може да се постигне со сите други набавки на суровини и материјали што може да му бидат потребни на вашиот бизнис. Акцентот на локалните извори ќе го намали вашиот јаглероден отпечаток, а истовремено ќе ја поддржи вашата локална економија – веројатно клучен двигател за успехот на вашата компанија. Можете дополнително да ја подобрите одржливоста со набавка на суровини и материјали од еколошки свесни добавувачи кои се дел од eco-friendly, зелени иницијативи.
- Намалете го негативното влијание на вашите производи
За бизнисите кои произведуваат сопствени производи, идентификувањето начини за минимизирање на потенцијалот за отпад на нивните производи треба да биде врвен приорите. Употребата на биоразградливи или рециклирани материјали гарантира дека вашите производи не додаваат милиони тони отпад од депониите што се создаваат секоја година.
- Преиспитајте ги вашите извори на енергија
Изворите на енергија што ги користите за напојување на вашата канцеларија и водење на најважните процеси на вашиот бизнис значително влијаат на вашиот јаглероден отпечаток. Обновливите извори на енергија, како што се сончевата енергија стануваат сè подостапни.
Многу даватели на комунални услуги користат јаглен и природен гас, кои се комбинираат за да произведуваат милијарди метрички тони емисии на CO2 секоја година. Префрлувањето на соларни или други обновливи извори е ваш начин да се осигурате дека вашата електрична енергија се добива одржливо.
- Најдете одржливи решенија
Истражете ги можностите за создавање eco-friendly, зелена верзија од вашипт бизнис. На пример, компанија за уредување на земјиштето би ја избегнала употребата на хемиски хербициди и би користел електрична опрема наместо опрема на гас. Кетеринг компанија би користела органска, локално одгледувана храна за настани во областа. Консултантите за одржливост можат да ги советуваат другите бизниси за клучните чекори што можат да ги преземат за да станат зелени.
Овие примери се само неколку начини на кои бизнис ориентиран кон услуги може да обезбеди поодржлива понуда за своите клиенти. Во овој случај, вашите напори да станете eco-friendly стануваат клучната карактеристика што ја разликува и издвојува вашата компанија од другите конкуренти. Постојат многу можности и за B2B и за B2C компаниите.
Како што илустрираат овие примери, eco-friendly моделот може да се вметне во идентитетот на вашата компанија од темел. Размислете како можете да го подобрите вашето влијание врз животната средина во секој аспект од вашиот бизнис. Можете да најдете креативни решенија и да создадете уникатен пристап кон зачувување на животната средина и подобрување на вашиот бизнис.