27% од Европејците ќе продолжат да купуваат повеќе преку Интернет

Над една четвртина од европските потрошувачи ќе продолжат да остваруваат шопинг повеќе отколку пред да избувне коронавирусот. И 56% од Европејците преку Интернет купуваат три или повеќе производи месечно за време на covid-19 кризата.

Пред избувнувањето на вирусот, 43% од европските потрошувачи купувале 3 или повеќе производи месечно на Интернет. Ова зголемување е едно од пронајдоците во истражувањето спроведено кај скоро 6.000 потрошувачи од Франција, Германија, Велика Британија, Холандија, Италија и Шпанија.

Онлајн купувањето се практикува многу повеќе од вообичаеното

„96% од европските потрошувачи купуваат нешто преку Интернет. Но, covid-19 кризата забележа многу промени во бројот на производи што се купуваат преку Интернет месечно “, вели Capterra. „Продавниците беа затворени, оставајќи ги луѓето без избор освен да купуваат преку Интернет. И продавниците да беа отворени, за ранливите групи и старите лица не беше паметно физички да ги посетуваат истите. Како резултат на тоа, многу повеќе се купува преку Интернет од вообичаеното.“

Бројот на купувачи кои купуваат 11-20 производи месечно онлајн е двојно зголемен

Истражувањето покажува дека особено е променет бројот на купувачи преку Интернет кои нарачуваат помеѓу 6 и 10 производи месечно: од 10% на 17%. „И бројот на онлајн купувачи кои порачуваат помеѓу 11 и 20 производи месечно дури е двојно зголемен“.

Online purchases before and during Covid-19

Во моментов, некои мерки низ Европа се олеснети, и поради тоа многу од продавниците ги отворија своите врати. Прашањето е дали европските потрошувачи ќе се вратат на своите стари навики или нивните навики за купување трајно се променија.

Однесувањето при купувањето трајно се промени

Анкетата сугерира дека однесувањето при купувањето на 59% од европските потрошувачи трајно се променило поради covid-19. „Околу една четвртина од е-купувачите ќе продолжат да прават повеќе дигитални трансакции, и покрај фактот дека продавниците сега се отворени. Покрај тоа, мала група (10%) укажуваат на тоа дека тие засега продолжуваат да ги избегнуваат физичките продавници поради ризикот од заразување. И 22% ќе продолжат да купуваат производи преку Интернет, кои отсекогаш ги купувале во физичките продавници пред пандемијата “.

Извор: Ecommerce News