24% од е-трговијата во Европа е прекугранична

Cross-Border Commerce Europe

Вкупниот прекуграничен пазар преку Интернет (со исклучок на патувањето) во Европа претставуваше обрт од 108,75 милијарди евра во 2019 година. Ова е пораст од 14,4% во однос на состојбата пред една година. Прекуграничното учество претставува 23,55% од вкупната продажба на Интернет во Европа, што е слично на состојбата минатата година.

Прекуграничниот удел во вкупната е-трговија во Европа е само малку поголем отколку што беше лани. Тогаш, тоа беше 22,8%, сега е 23,55%. И најголем дел од прекуграничната трговија во Европа (55 %) е генерирана од учесници од Европската унија. Нивниот пазарен удел е зголемен за 3% во однос на 2018 година.

Прекуграничната продажба претставува 23,55% од вкупната продажба на Интернет во Европа

Бројките доаѓаат од Cross-Border Commerce Europe, која направи список на најсилните компании за е-трговија во Европа со фокус на прекугранични перформанси. Оваа година, Икеа ја зазема водечката позиција во прекугранична трговија на топ Топ 500 во Европа. Шведскиот малопродажник на мебел оствари прекуграничен приход од 4,6 милијарди евра во 2019 година.

Како се пресметуваат првите 500 компании

Cross-Border Commerce Europe ја започна својата топ 500 листа од најсилните прекугранични компании минатата година. Тие ги рангираат учесниците во е-трговијата мерејќи четири фактори: количината на прекугранична продажба преку Интернет во Европа (16 држави во Западна Европа и Скандинавија), индикатори за оптимизација кои ги покриваат прекуграничните перформанси, прекуграничен резултат утврден по бројот на активни земји и количината и процентот на прекугранични посетители.

Има и некои други параметри кои го усовршуваат рангирањето, како што истакнува организацијата. Овие се: авторитет на брендот, процент за органско пребарување, број на јазици, валути и начини на плаќање и локална достапност на снабдување (услуги за транспорт и акции).

Cross-border ecommerce in Europe (2019).

Извор: Ecommerce News