Мобилното плаќање започнува да владее со светот?

Напредокот на симплифицираната технологија за плаќање на мобилен, вклучувајќи го отпечатокот и препознавањето на лицето, ќе го зголеми процентот на трансакции направени преку мобилен телефон.

Google, Samsung и Apple, кои имаат напредок во нивната технологија за плаќање (и двојно ја зголемуваат нивната база на корисници), очекуваат дека плаќање со користење на мобилен телефон всушност треба да биде префериран начин на плаќање и купување на мало, при што трансакциите е-трговија преку мобилен телефон ќе достигнат до 70% до крајот на 2018 година.

10% од нарачките на ,,Starbucks” во САД се направени со апликацијата Mobile Order and Pay. Платежната платформа беше толку популарна што во февруари мобилните нарачки го совладаа персоналот и создадоа големо време за чекање.

“U.S. Bank Wells Fargo” им овозможува на клиентите да ги повлечат парите на повеќе од 5.000 банкомати користејќи мобилен телефонски уред.

90% од кинескиот рекорд, 25,4 милијарди долари распродажба на Alibaba’s Singles’ Day од 2017 година беа направени преку мобилни уреди, додека мобилните купувања беа 97% од вкупната продажба во првата минута, обработени главно од AliPay, платформа за обработка на плаќања на Alibaba.

Paypal работи со Android Pay, Samsung Pay, Apple Pay, Visa, Mastercard, Фејсбук и неколку големи банки, што го прави првиот избор (и искуство) на трговците и потрошувачите за мобилно плаќање.