Шведска ја завзема првата позиција на индексот за интернет инклузивност според извештајот за е-трговија во 2019

 

Извештајот на Шведската електронска трговија се впушта во деталите за пазарот за електронско тргување на B2C во Шведска, вклучувајќи ги и однесувањата и трендовите на потрошувачите. Извештајот, исто така, вклучува разни интервјуа со експерти од софтверската корпорација SAP и доверливо, платежна фирма.

Следното резиме дава преглед на најкритичните и проникливи забелешки пронајдени во извештајот:

  • Инфраструктура и логистика
Шведска е рангирана прилично висока во сите главни индекси на е-трговија. Таа е рангирана на второ место во индексот на логистички перформанси, 12-то во индексот на леснотија на работењето и 5-тото место во индексот за развој на е-влада. Освен тоа, се чини дека интернет инклузивноста е најсилна точка за Шведска, земајќи ја првата позиција на рејтингот.

Покрај тоа, популацијата на Шведска се повеќе и повеќе го користи интернетот , па се очекува 94% од популацијата да биде присутна во 2019 година. Дополнително, бруто домашниот производ продолжува да расте со стабилна стапка на раст над 2%, па економијата сигурно го поттикнува и зголемува секторот на е-трговија, како и домашно, така и прекугранично. 
  • Сфери на е-трговијата
За разлика од повеќето развиени маркети за е-трговија, повеќето купувачи од Шведска преферираат да го подигнат купениот производ од одредена pickup локација (39%). Потоа, 11% од купувачите преферираат нивниот купен производ да им биде доставен до нивните домови во вечерните часови.
Во врска со методите на плаќање, се предвидува дека методот на е-фактури ќе расне (од моменталните 17% до 22% во 2023, додека плаќањето со картичка ќе се намали (од моменталните 53% до 38% во 2023) .
Apotea.se се рангира помеѓу првите најдобри е-маркети во Шведска. Најкупуваните производи се од категоријата на облека и чевли (39%) додека 70% од 35-44 годишни швеѓанки нарачувале облека или производи поврзани со спорт на интернет во 2018.