Cross-border e-commerce: Италија нуди одлични можности

Italy offers great cross-border ecommerce opportunities

Интернет трговците кои сакаат да станат прекугранични продавачи и да се фокусираат на пазарите кои им е предви, треба да ја изберат Италија. Се очекува италијанската е-трговија да расте експоненцијално за кратко време. За да станат успешни, меѓународните продавачи треба да бидат свесни за преференциите на локалните потрошувачи.

Прекуграничната е-трговија е популарна во Европа, а сопствениците на бизнис преку Интернет можат да ги искористат новите можности што се појавуваат кога ќе се прошират на пазар за раст. Според истражувањето направено од Shopping Tomorrow Cross Border E-commerce и Salesupply, пазарите што покажуваат силен раст на индустријата за е-трговија се Италија, Данска, Норвешка, Полска, Чешка и Шведска.

Е-трговијата во Италија доживува брз раст

Поточно, Италија се очекува да стане еден од најголемите пазари за е -трговија во Европа за кратко време. Ова е ефект на брзата дигитализација на земјата. Зголемувањето на популарноста на онлајн пазарите (marketplaces), исто така, предизвика младите италијански потрошувачи да купуваат почесто прекугранично.

Младите италијански потрошувачи често купуваат прекуграничнo

Иако постарите Италијанци сакаат да купуваат преку Интернет, многумина од нив немаат доверба во доставувачите. Најголемиот предизвик за компаниите за е-трговија кои сакаат да продаваат во Италија е брза испорака до помалку достапниот југ од земјата. Италија  воведува многу нови точки за пикап низ целата земја. Користењето локални превозници и складишта може да им помогне на прекуграничните продавачи да достават побрзо во Италија.

Подготовка на онлајн продавниците за проширување на меѓународно ниво

Извештајот, исто така, идентификуваше за што треба да подготват прекуграничните продавачи пред да ги прошират своите онлајн продавници на меѓународно ниво. За да започнат со продажба на нов пазар, прекуграничните продавачи треба да ги убедат потрошувачите да купуваат во нивната онлајн продавница наместо во домашна продавница. „Поставување локализирана палета на производи, локално вообичаени начини на плаќање и локални опции за испорака може да помогне да се добие довербата кај потрошувачите. Лансирање на веб-сајт на локален јазик исто така ќе помогне“, вели Ханс Вибум, Managing Director Global @ Salesupply.

На сите пазари во овие европски земји, потрошувачите сакаат брза и бесплатна испорака. Тие, исто така, претпочитаат враќањето на производите да биде бесплатно. Прекуграничните продавачи треба да дадат локална адреса за враќање на производите со цел да ја зголемат довербата во логистичката процедура. Секој пазар има свои преференции за начините на испорака и услугата што доаѓа со неа.

Различни преференци на секој пазар

За да станат успешни на меѓународно ниво, прекуграничните продавачи треба да бидат свесни за преференциите на потрошувачите на секој пазар. За италијанските потрошувачи првиот впечаток е исклучително важен, норвешките потрошувачи се лојални на брендовите и производите и за шведските потрошувачи одржливоста е многу важна.

Прекуграничните продавачи треба да бидат свесни за преференциите на локалните потрошувачи

Маркетингот исто така расте и се развива во секоја од овие земји. „Знаејќи кои се трендовите во маркетингот на секој пазар, тоа може да им помогне на прекуграничните продавачи да воспостават поефективни маркетинг стратегии“.

Во Шведска и Норвешка влијателите стануваат сè поважни. Сепак, во Норвешка весникот сè уште е често користено место за рекламирање, а во Италија сè уште има огромен дофат за рекламирање преку телевизија.

Извор: Ecommerce Europe