Новости од е-трговија

7 начини како да ја подготвите вашата е-продавница за празничниот шопинг

Секој знае дека празниците се главното време за купување. Статистистички, 30% од сите продажби се случуваат помеѓу Black Friday и Божиќ. Тоа значи дека е едно од најагресивно конкурентните времиња за е-трговците. Како е-продавач без физички локации за пазарење и видливи зделки и производи за минувачите, важно е да бидете добро подготвени со вашето онлајн присуство во периодот што следи.

Мали промени во вашата стратегија во овој период може да имаат големо влијание врз годишниот приход. Издвоивме седум стратегии што треба да ги имплементирате пред вашите најголеми продажни периоди.

  1. Оптимизирајте ги перформансите на вашата веб-страница.

Прво, не можете да ја намалите важноста на целосно оптимизирана е-продавница. Како камен-темелник на вашиот бизнис, ефективен и респонсивен веб и/или мобилен дизајн е од клучно значење за да ви помогне да се истакнете меѓу останатите онлајн трговци.

За време на шпиц-периодите на продажба, како што е празничното купување, времето на вчитување на вашата веб-локација не треба да надминува две или три секунди. Бавната веб-страница е непријател на празнично возбудените купувачи. Значи, за да профитирате од брзањето, проверете дали вашата веб-страница може да се справи со зголемувањето на сообраќајот на посетители.

  1. Зголемете ја празничната возбуда

Вашите клиенти се подготвени да купуваат, затоа не ги терајте да ги ловат вашите зделки – особено кога стотици празнични понуди се во оптег. Продажните промоции не се само за заштеда и нудење големи попусти. Тие се за создавање buzz околу вашиот бренд, прифаќање на празничната возбуда на потрошувачите и стратешки продавање на вашите „акции“. Вие не само што сакате да го привлечете нивното внимание, вие сакате да ги водите низ патувањето.

Затоа, погрижете се вашите клиенти однапред да знаат кога треба да се појават на виртуелните полици. Создадете возбуда на секој можен маркетинг канал, праќајте е-пошта за потсетување со одбројување во живо, рекламирајте го вашиот опсег на социјалните медиуми и прикажувајте ги најважните информации со website pop-up. Правилната промоција треба да ги балансира вашите деловни цели со желбите и потребите на клиентите.

  1. Зголемете ја поддршката на корисниците со live chat

Околу 73% од клиентите сметаат дека live chat е најзадоволителен начин за комуникација со бизнисите, а 63% од нив веројатно ќе се вратат на веб-страницата што ја нуди функцијата. Како е-продавач, нема подобар начин да комуницирате со вашите потенцијални клиенти преку live chat. Ова е особено точно за време на празничните шпиц-период, кога клиентите може да имаат итни прашања.

  1. Поедноставете го искуството за наплата

Според студијата на Институтот Бајмард, просечната стапка на напуштање на кошничката во сите индустрии е 69,99%. Во текот на следната голема продажна сезона, клучен начин да го постигнете тоа е супер-поедноставување на искуството за наплата. Размислете за овие опции:

  • Јасни, валидни и лесни за внесување купони и кодови за бесплатна испорака, промоции и попусти
  • Автоматско пополнување на податоците за наплатата на клиентите, како што е нивната адреса за испорака
  • Намалете ги чекорите за наплата и страниците на екранот
  1. Up-sell и Cross-sell

Не сакате да правите попусти кои го загрозуваат вашиот профит, па Cross-sell и Up-sell може да бидат клучни стратегии за време на празничната сезона на шопинг. Охрабрете ги купувачите за премиум верзија на производот што го разгледуваат или помогнете им да создадат кохерентен сет на сродни производи. Со користење на сегментација во однесувањето и додатоцито, можете да создадете поперсонализирано искуство за купувачите.

  1. Подобрете ја вашата политика за враќање

Една од основните разлики помеѓу онлајн и физичките трговци на мало е можноста клиентите да пробуваат различни производи одеднаш. Затоа, треба да постои добра политика за враќање за да се свртат во ваша корист.

Политиката за враќање на вашата веб-локација треба да биде насочена кон клиентите и штом ќе ја подобрите политиката, можете да ја користите за да ги продавате вашите производи. Кажете им на клиентите дека нудите hassle free, при-пејд враќање или продолжено враќање, така што клиентите што купуваат празнични подароци можат да ги вратат ако не одговараат.

Друг начин за индиректно оптимизирање на вашата политика за враќање е интегрирање augmented/virtual reality во искуството за купување. Покрај тоа што е прекрасно изненадување за вашите купувачи, може да помогне да се намали количината на вратени артикли бидејќи клиентите можат да ги пробаат производите преку екранот.

  1. Ретаргетирајте ги клиентите за поголем brand awareness

Празничните шопинг сесии се, во крајна линија, време за повторно таргетирање за да се постигне свест за брендот. Кога купувачите доаѓаат на вашата веб-страница во голем обем, одлично време е да ги зголемите вашите стапки на конверзија. Користете стратегии и тактики за повторно таргетирање, како што се сегментација на публиката и персонализирани понуди за попуст, за да изградите свест за брендот. Ова ќе го позиционира вашиот бренд повисоко во свеста на е-купачите.