7 идеи за креирање Reels за кои не треба да си професионалец!

За да бидете во тек со најновите трендови на Instagram Reels потребно е многу време и напор – особено кога сте тим од еден, или вашиот мал бизнис е one man show.

Всушност, наједноставните видеа честопати можат да бидат најефективни за да ви помогнат да ги достигнете вашите Instagram цели. Затоа, во прилог се седум едноставни и лесни за извршување идеи за Reels за бизниси, креатори и менаџери на социјалните медиуми кои се „тим од еден“:

1.Оживувајте ги твитовите

2.Направете креативи со кои ќе прикажете цитати или рецензии

3.Синхронизирајте фотографии со одреден ритам, креирајќи видео

4.Направете мемиња

5.Станете партнер со некој креатор

6.Додајте движење или анимации на вашиот текст

7.Споделете содржина генерирана од вашите купувачи (user generated content)

  1. ОЖИВУВАЈТЕ ГИ ТВИТОВИТЕ

Твитовите се многу популарни на Instagram, што ги прави совршена инспирација за Reels содржина. Авторот и инфлуенсер Мишел Кларк ги доближува своите инспиративни твитови до Instagram спојување на скриншот од неговите твитови и обични видеа кои можете бесплатно да ги најдете на pixabay.com, pexels.com, freepik.com и т.н.. Потоа, се што треба да направите е да ги споите – тоа можете да го направите директно преку Instagram Stories со тоа што ќе го кликнете видеото, а потоа со “Add from Camera Roll” ќе го додадете скриншотот од твитот и потоа ќе го зачувате видеото. или можете да го направите преку апликација како што е CapCut или Inshot.

2.НАПРАВЕТЕ КРЕАТИВИ СО КОИ ЌЕ ПРИКАЖЕТЕ ЦИТАТИ ИЛИ РЕЦЕНЗИИ

Ова е ultimate лесен начин за креиреање на содржина за Reels. Земете еден quote кој вообичаено би го објавиле како фотографија, и претворете го истиот во видео!

Користејќи апликација како InShot, можете да претворите статична слика во видео. Откако ќе го имате видеото, можете да го објавите на Instagram како reel со некоја песна која во моментот е trending. За да одите еден чекор понапред, користете ја функцијата за voiceover како би можеле да се снимите сами себе читајќи го цитатот.

3.СИНХРОНИЗИРАЈТЕ ФОТОГРАФИИ СО ОДРЕДЕН РИТАМ, КРЕИРАЈЌИ ВИДЕО

Ако во последно време сте скролале низ табот на Reels, големи се шансите дека сте виделе видеа кои се всушност сихронизација на повеќе фотографии во одреден ритам. Овој метод на креирање е многу популарен во последните неколку месеци, а е и широко користен од сите креатори:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rakuten Kobo (@kobobooks)

Потребно е трпение за совршено да се темпираат фотографиите според ритамот, но секогаш постои начин за да се забрза процесот. Instagram неодамна ги претстави Reels Templates (зборувавме за нив во некој од претходните блог постови) во кои можете лесно да ја ставите вашата содржина.

An arrow pointing to the Use Template button on an Instagram Reel

Постојат многу профили кои споделуваат tutorials за креирање на токму вакви видеа како што е @reelstips.

4. ПРАВЕТЕ MEMES

Омилениот тип на содржина на сите се дефинитивно memes, и тие исто така може да се претворат во Reels за вашиот профил. Ова може да биде едноставно како видео, GIF или meme на позадина 9:16 (соодветна за на телефон) како што направиле Work In Social They Said:

За уште подобри резултати, комбинирајте ги memes со некоја trending песна или можеби ваш voiceover за да и дадете уште повеќе значење на содржината.

5. СТАНЕТЕ ПАРТНЕР СО НЕКОЈ КРЕАТОР

Еден лесен начин да креирате содржина на Reels е со тоа што ќе станете партнер со некој креатор кој ќе ги создава видеата за вас. За ова треба да имате буџет и некои мини skills за проектен менаџмент, но партнерството со креаторите за креирање на Reels може да донесе резултати на повеќе начини. Една од најефективните тактики е да се користи опцијата Collabs на Instagram, која му овозможува на креаторот истовремено да објавува Reels на својот и на вашиот профил.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Our Place (@ourplace)

Тоа е одличен начин за вкрстено промовирање на вашите видеа додека за вашиот профил создавате повеќе ангажман.

Алтернативно, можете да работите со креатори за да креирате содржина исклучиво за вашиот профил, како што Later направиле со @kayedandseek:

Двете опции можат да бидат исклучително ефикасни – се зависи од вашите цели за партнерството кое го воспоставувате.

6. ДОДАДЕТЕ ДВИЖЕЊЕ ИЛИ АНИМАЦИИ НА ВАШИОТ ТЕКСТ

Друг едноставен начин за креирање на Reels е со користење на текст како фокусна точка. Може да им го заземе вниманието на оние кои скролаат на Instagram и е “пауза” од стандардните видеа што се појавуваат на Reels фидот. Земајќи инспирација од карактеристиките на вашиот бренд, користете ги соодветните бои и фонтови за да креирате видео.

Мобилните апликации како Adobe Express, Canva и Mojo имаат функции што ви дозволуваат да анимирате текст од вашиот телефон, без да е потребен сложен софтвер за дизајн.

7.СПОДЕЛЕТЕ СОДРЖИНА ГЕНЕРИРАНА ОД ВАШИТЕ КУПУВАЧИ (USER GENERATED CONTENT)

Нашиот последен совет за брз успех на вашите Reels e „стара добра“: споделување содржина генерирана од купувачи (UGC). Оригиналната содржина е секогаш најдобра, но ако немате време и ресурси, UGC е дефинитивно подобра опција отколку да не објавите ништо. Всушност, некои од најуспешните видеа на Later се добиени од членовите на нивната заедница, како што е овој пример од @socialandstaple, кој има над 217K прегледи.

Споделувањето на Reels креирани од вашата заедница може да создаде силна врска и да дејствува како “поддршка од трета страна” за вашиот производ или услуга – но не заборавајте секогаш:

  • Побарајте дозвола за пренамена на содржината пред да објавите на вашиот Instagram профил
  • Јасно истакнете го оној кој е заслужен за креираање на содржината и тагнете го во вашиот Reel

Има толку многу начини да креирате Reels на Инстаграм, дури и ако имате ограничени вештини за видео. Всушност, можете да креирате Reels кои ќе бидат популарни кај публиката без да снимате ниту една снимка, само инспирирајте се од овие 7 совети!