Јужна Европа, во овој случај дефиниранa како Шпанија и Италија, заостанува во е-трговијата. Продажбата преку Интернет како процент од вкупната малопродажба, на пример, е далеку помала отколку во северните земји. Но, зошто е тоа така?
Се чини дека луѓето во Јужна Европа останаа отпорни на е-трговија. Минатата година, на пример, скоро 80% од Германците купувале преку Интернет, додека во Италија, осма економија по големина во светот, оваа бројка изнесувала само 38%.
Но, оваа година, Шпанија и Италија ги претрпеа едни од најстрогите мерки за спречување на ковид-19 во Европа. Ова доведе до наплив на луѓе кои првпат купуваа преку Интернет. Но, сега се поставува прашањето, дали овие потрошувачи ќе продолжат да купуваат преку Интернет? Тоа зависи од е-продавачите.
Дали се работи за пари?
Шпанската консултантска агенција Аутман дојде до неколку причини зошто е-трговијата во Јужна Европа сè уште заостанува зад другите онлајн пазари во Европа. Аутман вели дека не станува збор само за пари, иако бруто домашниот производ по глава на жител во Италија и Шпанија е многу низок во споредба со пазарите во Западна Европа.
Пристап до интернет
Потоа се нурнува во пристапот до Интернет. „Иако ова некогаш беше веродостојно објаснување, разликите во пенетрацијата на Интернет значително се намалија во последните пет години. Додека широкопојасниот пристап заостанува во Јужна Европа, огромната популарност на мобилните уреди значи дека пристапот сега е скоро универзален “.
Географски разлики
Друго можно објаснување за разликите помеѓу Јужна Европа и Западна / Северна Европа, може да биде фактот дека Шпанија и Италија се географски различни од нивните северни соседи. „Планински и со недостаток на пловни патишта, индустријализацијата беше побавна на европскиот југ, а овие земји сè уште имаат помалку развиени железнички пруги и мрежи“.
Индустријализацијата била побавна во Јужна Европа
Логистиката е значително полоша
Иберискиот и италијанскиот полуостров, кои се отсечени од европското копно со планински масиви, исто така го забавуваат прекуграничниот сообраќај. Во Јужна Европа, логистиката е значително полоша, што ја прави трговијата побавна, а со тоа и поскапа. „Ова значи дека е-трговијата понудена на јужноевропејците е со понизок квалитет. На пример, Амазон Шпанија ја нуди својата услуга Prime ‘next day delivery’ во три шпански градови, Мадрид, Барселона и Валенсија “.
Е-трговијата понудена на јужноевропејците е со понизок квалитет
Климата е исто така клучен фактор што доведе до поинаков е-трговски пејзаж во јужниот дел на Европа. И фактот дека најпопуларните веб-страници се на англиски јазик, додека англискиот се зборува помалку во Шпанија и Италија, исто така тежи во корист на северните пазари.
Сè на сè, тоа е комбинација на фактори на понуда и побарувачка, тврди Аутман. „Од страната на снабдување, на шпанскиот и италијанскиот народ им се нуди полош производ. Испораките траат подолго и се поскапи. Кон ова е додаден и недостатокот на страници на локални јазици. Во исто време, со повеќе сончеви денови, и малопродажбата помалку концентрирана во ланци и огромни мегапродавници, купувањето е по локализирано и комунално искуство во Јужна Европа. Ако одењето во продавници е пријатен начин да поминете неколку часа, тоа е помалку ранливо да биде заменето со попогодна замена “.
Извор: Ecommerce News Europe