Новости од е-трговија

Зголеми ја стапката на конверзии на твојата е-продавница

Дали сакате да ја зголемите продажбата на вашата е-продавница? Најдобар начин да го направите ова е со подобрување на стапката на конверзија на вашата е-продавница. Ова е едноставно бројот на посетители кои го извршуваат посакуваното дејство. Ако вашата е-продавница има 1.000 гледачи и 50 од нив купуваат, тоа е стапка на конверзија од 5%. Може да проверите дали копчето кое тера на акција (CTA) на вашата е-продавница е ефективно и истото може да ви помогне подобро да ги разберете вашите клиенти. Па ајде да дознаеме како да ја оптимизирате вашата стапка на конверзија, што ќе доведе до посреќни клиенти.  

Запознавање со стапките на конверзија на е-продавница

Значи, што точно подразбираме под поимот „конверзии“? Конверзија е кога луѓето го вршат саканото дејство на вашата страница, како што е купување на производ или пополнување формулар за контакт.

Вашата стапка на конверзија покажува колку добро ги постигнувате вашите цели. Тие вклучуваат купувачи кои купуваат производи или услуги на вашата страница, посетители кои се регистрираат за вашиот newsletter и контактираат со службата за корисници или поддршка. Колку е поголема стапката на конверзија на вашата e-продавница толку се поголеми шансите да генерирате многу продажби, бидејќи веројатно е дека посакуваниот повик за акција е купување на вашиот производ или услуга.

Стапката на конверзија е исто така солиден показател за тоа како функционира вашиот бренд и маркетинг стратегија. Тоа е релативно и различно за секоја е-продавница бидејќи многу фактори можат да влијаат на тоа:

  • Препознавање на брендот
  • Различна публика
  • Маркетинг стратегија
  • Цена
  • Употребливост

Што се микро и макро конверзии?

Треба да земете во предвид два типа на конверзии. Микроконверзиите се фокусираат на мали кориснички задачи, како што се гледање ставка или додавање ставка во количката. Макро конверзиите се поголеми задачи, како што се купување на ставка или завршување на саканиот повик за акција на вашата страница.

Микро конверзиите помагаат да се води корисникот да заврши макро трансакција. Двата вида влијаат на вашата стапка на конверзија, што оди подалеку од убедувањето на корисниците да купуваат во вашата онлајн продавница. Ако вашите корисници завршуваат микро конверзии, поверојатно е дека ќе завршат и макро конверзија. Но, ако корисниците имаат проблеми со помали задачи, како што е тешкотијата со додавање ставка во вашата кошничка, тоа негативно ќе влијае на износот на завршените набавки. Може да добивате и конверзии од newsletter и кампањи на социјалните медиуми.

За да добиете најмногу конверзии, разгледајте ги целите на онлајн продавница. Што сакате посетителите да постигнат? Можеби ќе сакате да:

  • Направат нова сметка
  • Преземат упатства и други материјали
  • Пополнат формулар за контакт
  • Се претплатат за newsletter

Сите овие дејства се заеднички цели за е-корисниците. Грижата за потребите на вашите корисници и помагањето да ги постигнат своите цели ќе доведе до повисока стапка на конверзија.

 

Како да ја измерите стапката на конверзија на е-трговија

Можеби се прашувате како се мери стапката на конверзија. Тоа е бројот на посетители кои вршат некоја акција, како што е купување на производ на е-продавницата, во споредба со вкупниот број на корисници.

Тие се мерат со аналитички алатки за веб-локации, како што се Google Analytics и Matomo. Може да поставите тракер за конверзија на вашата веб-локација преку Google Analytics, кој е бесплатен. KissMetrics нуди низа алатки за анализа на стапката на конверзија и сообраќајот на вашата веб-страница на многу начини. Поради нивната висока цена, почнувајќи од 300 долари месечно, ова решение е подобро прилагодено за поголеми сајтови за е-трговија. Matomo е алтернатива со отворен код фокусирана на приватност со бесплатни и платени планови. Овие алатки ги обезбедуваат податоците што ви се потребни за мерење и зајакнување на стапката на конверзија во е-трговија.

Разбирање на оптимизацијата на стапката на конверзија (CRO)

Што е добра стапка на конверзија? Ако на вашата е-продавница конверзијата се зголемува со текот на времето, веројатно нема да треба да се грижите за тоа. Едноставниот показател за зголемената стапка на конверзија ви кажува „еј, бизнисот е добар“. 

Ако вашата стапка на конверзија опаѓа или стагнира или продажбата ви се намалува, можеби е добро време да истражите зошто се случува ова. Ниската стапка на конверзија значи дека корисниците ја напуштаат вашата страница или не го извршуваат саканото дејство. Дали вашите цени се превисоки? Дали вашиот сајт е лесен за користење? Дали CTA се видливи на страницата? Ниската стапка на конверзија може да се должи на нова стратегија за брендирање или лош дизајн.

Од друга страна, високата стапка на конверзија ќе донесе нова публика на вашата е-продавница, зголемување на потрошувачите кои се враќаат, зголемена лојалност на брендот, подобра видливост преку оптимизација на пребарувачите и, се разбира, поголема продажба. Ако вашата стапка на конверзија се зголемува, you are doing great job! Бидете горди на себе. Ако не сте задоволни од вашата стапка на конверзија, не грижете се. Ќе дадеме совети како да ja зголемите.

Увид за тоа како да ја зголемите стапката на конверзија во е-трговија

Еве едно сценарио за тоа како стапката на конверзија може значително да го зголеми вашиот бизнис: Јана води веб-продавница каде што продава рачно изработен накит, како што се нараквици, ѓердани и прстени. Нејзината продажба опадна во последно време и нејзината стапка на конверзија е ниска. Но, како Јана може да ја подобри оваа ситуација? Додека истражуваме неколку корисни совети за тоа како да ги зголемиме стапките на конверзија за е-трговија, ќе ја користиме Јана за да ги нагласиме различните методи.

  1. Обрнете внимание на вашата оптимизација – SEO

Дали вашата е-продавница лесно се дознава и открива на пребарувачите? Ако не, корисниците нема да можат органски да ја најдат страницата на на интернет.

Тоа може да биде пожелно за брендовите за е-трговија со ниска продукција кои сакаат да ја избегнат мејнстрим културата за да одржат ексклузивна репутација. Но, повеќето не работат вака и се поотворени за пошироката публика.

Можеби вашиот бренд е посличен на продавницата за накит на Јана. Запомнете, една од нејзините цели беше да допре до повеќе клиенти и да го прошири својот бизнис. Таа се фокусираше на оптимизација на пребарувачите (SEO) со анализа и додавање релевантни клучни зборови од аналитиката на нејзината страница: накит, облека и trendy. Таа ја рационализираше содржината на нејзината веб-страница. Ова доведе до поголем сообраќај кон нејзината страница, зголемување на нејзината продажба. Кога сте во ваква фаза, скенирајте ја вашата содржина и проверете ја точноста на напишаното (граматика, правопис и читливост). Погрижете се сликите и видеата на вашиот производ да бидат јасни и со висок квалитет. Конзистентноста и квалитетот на содржината се клучни за оптимизација и употребливост, бидејќи и двете силно влијаат на стапката на конверзија.

  1. Бидете отворени кон вашата публика

Честопати, можеби не сфаќате кој го купува вашиот производ или услуга: почетната целна публика на Јана беа модерни жени во 20-тите и 30-тите години. Сепак, откако ги прочита критиките на клиентите и ги погледна сликите на луѓето кои го носат нејзиниот накит на социјалните мрежи, таа беше изненадена колку тинејџери и постари лица од сите полови го носат нејзиниот накит.

Таа спроведе истражување на овој нов пазар, користејќи фокус групи, email анкети и интервјуа за да утврди што им се допаѓа во нејзиниот бренд и што би можела да направи за подобро да ги задоволи нивните потреби. И едно нешто што постојано се појавуваше беше барањето на потрошувачите за меѓународна испорака. 

За многу брендови за е-трговија, испораката надвор од нивната земја може да биде скапа, но се исплати да се проширите на нови пазари. Имајќи го овој став на ум, Јана одлучи да понуди меѓународен превоз за зголемено глобално присуство. Преку овие подобрувања, таа забележа повисока стапка на конверзија и поголема продажба за неколку месеци. Размислете да понудите меѓународен превоз и бидете со отворен ум за проширување на вашата публика за да постигнете поширок дофат.

Јана доби нови клиенти и нејзината публика стана поголема отколку што првично замислуваше. Таа вложи многу напор да направи новите клиенти да се чувствуваат добредојдени и да остават позитивен, траен прв впечаток – а вие треба да го сторите истото.

Обратете се до вашите клиенти и истражете ги нивните страници на социјалните мрежи. Како Јана, секогаш треба да барате можности за подобро разбирање на вашите потрошувачи. Можете во голема мера да ја зголемите вашата стапка на конверзија со тоа што ќе ги задоволите нив и нивните потреби.

  1. Зајакнете го идентитетот на вашиот бренд

Размислете како вашето брендирање влијае на стапката на конверзија. Навраќајќи се на страницата на Јана, нејзината продавница има забавна, трендовска атмосфера со живописни бои наредени на елегантен начин бидејќи мислеше дека оваа естетика ќе биде многу привлечна за тинејџерите и младите возрасни. Излегува дека и многу постари луѓе биле привлечени кон тоа. Повеќе клиенти значеа повисока стапка на конверзија.

Како што секој има своја личност, така треба и вашиот бренд. Земете го луксузниот бренд за накит, BVLGARI. Тие создаваат ексклузивен, гламурозен идентитет на брендот преку минималистички веб-дизајн и прикажување на познати личности во раскошни реклами. Сè е конзистентно во нивното брендирање; се чувствува дека е скапо 🙂 

Споредете го ова со друг бренд за накит, како Claire’s. Оваа етикета на high street ја наоѓа својата целна публика кај децата и младите, користејќи весели слики и светли, енергични бои.

Од витално значење е да разберете како вашата публика го прима вашиот идентитет на брендот. Дали јазикот и сликите што ги користите се поврзуваат на емотивно ниво со нив? Дали секоја интеракција што ја имаат со вашиот бренд е постојано позитивно незаборавно искуство?

Друг бонус на водење фокус групи со публика е да го анализирате вашето брендирање. И постојано силен, автентичен и веродостоен идентитет на брендот создава доверба кај потрошувачите. Тоа им нуди искуство, производ или услуга на кои можат да се потпрат. Со ова на ваша страна, можете да се чувствувате сигурни дека вашите потрошувачи имаат доволно доверба во вас за да ве изберат пред конкурентите.

  1. Направете ја е-продавницата лесна за користење

Корисничкото искуство игра витална улога во секоја е-продавница. Посетителите треба да ја користат вашата страница без напор. Ако вашиот сајт е лесен за користење и навигација, вашата стапка на конверзија ќе се зголеми. Според агенцијата за истражување и консултации, Форестер, „добро дизајнираниот кориснички интерфејс може да ја зголеми стапката на конверзија на вашата веб-страница до 200%, а подобар UX дизајн може да донесе стапки на конверзија до 400%. Купувачите секогаш треба да можат лесно да извршуваат рутински задачи, како што се создавање сметка и одјавување. Ако има некакви нерамнини на патот, тие веројатно нема да се држат наоколу за да ги измазнуваат работите.

Јана проучувала како посетителите ја користат нејзината веб-страница преку тестирање на употребливост, кое се состои од собирање повратни информации во живо од корисниците на производи. Таа ги замоли да се проверат и да се пријават за newsletter. Не само што подобро ги разбираше своите клиенти, туку откри каде имаат потешкотии и каде уживаат на нејзината страница. Очигледно, на многу корисници процесот на наплата во нејзината продавница за накит бил премногу сложен, па таа го поедноставила, што резултирало со повеќе завршени трансакции. Со оптимизирање на следново, треба да стекнете повисока стапка на конверзија:

  • Направете ја вашата страница репонсивна, што значи дека може да се прилагоди на различни уреди
  • Спроведување на навигација без напор за корисниците да можат брзо да ги извршуваат задачите
  • Функција за пребарување со филтри кои ќе им помогнат на корисниците да ги намалат резултатите од пребарувањето
  • Поедноставете ги корисничките задачи, како што се регистрирањето и наплатата, за да заштедите време и да го намалите когнитивното оптоварување
  • Секогаш имајте ги на ум вашите клиенти за подобар ангажман и задоволство ,
  1. Оптимизирајте ги перформансите на вашата е-продавница

Ако на вашите страници им требаат неколку секунди за да се вчитаат, корисниците ќе отскокнат или ќе заминат. Ти, јас и Јана ги оставаме страниците на кои им треба засекогаш да се вчитаат. Долгото време на вчитување е едно од најголемите негативни влијанија врз стапката на конверзија. Погрижете се вашата веб-страница да се вчитува брзо, бидејќи ќе ја направи подостапна за оние кои немаат брзи интернет конекции и ќе ги задржи посетителите ангажирани. И не заборавајте да им дадете приоритет на мобилните корисници: повеќе од половина од онлајн потрошувачите купуваат на своите мобилни уреди.

  • Неколку совети за оптимизирање на времето на вчитување на вашата страница:
    • Ако користите менаџер на страница како WordPress, елиминирајте ги непотребните додатоци за да го намалите времето на вчитување на страницата
    • Намалете го бројот на интерактивни елементи, како што се интеракции и видеа со тешки кодови
    • Отстранете го вишокот код
    • Користете помали големини на датотеки за слики и видеа, особено за оние со бавна брзина на интернет
  1. Понудете стимулации и награди

Секогаш внимавајте на конкурентите на вашиот бренд. Можете да ги користите како барометар за тоа што правите добро и каде можете да се подобрите. Плус, можете дури и да црпите инспирација од нив! Јана истакна дека нејзините цени се малку повисоки од нејзините конкуренти. Откако ги намали, таа сфати дека ја одржува конкурентната цена и продава повеќе накит.

Потрошувачите сакаат да штедат пари. Знаејќи го ова, Јана имплементира програма за награди заснована на сумата на пари што клиентот ја троши во продавницата. Наградете ја лојалноста на клиентите преку попусти, без разлика дали тоа е преку нудење бесплатна испорака, купони или програми за попуст. Ова гради односи и доверба со нив, поттикнувајќи ги клиентите да се вратат на вашата е-продавница. Програмата за награди може да ја зајакне врската помеѓу новите и постојаните купувачи и вашиот бренд. Каков фантастичен начин да се зајакне вашата стапка на конверзија!

Јана сега нуди различни функции и стимулации на нејзината страница за е-трговија. По спроведувањето на делот за политика за приватност на нејзината страница, таа воспостави доверба со клиентите откривајќи како нивната приватност е заштитена. Таа, исто така, вгради платформа за поддршка за разговор за корисниците да можат брзо да добијат помош или да научат за производите.

И Јана создаде програма за лојалност и награди за клиентите што се враќаат, што резултираше со зголемување на постојаните потрошувачи. Нудејќи бесплатна испорака и повеќе опции за плаќање, брендот на Јана можеше подобро да се натпреварува со другите продавници за накит. Додавањето на сведоштвата од клиентите и социјалните медиуми на страниците на производите значеше дека Јана може дополнително да воспостави кредибилитет и доверба кај нејзината база на клиенти.

Слободно користете која било од функциите и идеите што ги имплементирал Јана – тоа може да резултира со убаво зголемување на стапките на конверзија на вашата веб-продавница.

Вашата стапка на конверзија може да биде клучот за успехот на вашата страница. Како пирати безмилосно во потрага по злато, секогаш барајте можности да ја зголемите стапката на конверзија. Никогаш не знаете кога ќе направите драгоцени моменти со вашите клиенти.


Преземено од: 99design.com