[Tips & Tricks] Instagram Hashtags: сè што треба да знаеш во 2022!

Instagram hashtags сè уште се еден од најефикасните начини за привлекување на повеќе луѓе и нивно ангажирање на вашите објави во 2022 година.

Но, сепак се прашувате кој е правилниот начин за употреба на hashtags? Како да ги најдете најдобрите hashtags што одговараат на вашиот профил/бренд? Кои hashtags се во тренд во моментов? Дали тие треба да бидат напишани во самиот caption на објавата или пак во коментари?

Токму поради овие прашања во прилог е детален водич за Instagram hashtags:

Како функционираат Instagram Hashtags?

Hashtags се основниот начин за означување и категоризирање на вашата содржина. Откако ќе ги употребите, тие му помагаат на Instagram да ги прикажува вашите објави на релевантните корисници.

Во неговата наједноставна функција, оние hashtags кои ги употребувате ги поттикнуваат објавите кои ви се појавуваат во “Explore” страната:

Instagram Explore page after search of a hashtag

Но, тука не застанува нивната употреба. Тие служат и како референца за алгоритмот на Instagram со цел да може да ја категоризира вашата содржина и да им ја предложи на корисниците за кои смета дека ќе имаат голем интерес од истата.

Значи… Дали hashtags сè уште функционираат на Instagram во 2022?

Хаштаговите отсекогаш биле дел од главните дебати за Instagram, особено по неодамнешната препорака на Instagram да се користат само помеѓу 3-5 хаштагови (повеќе за тоа подоцнa во текстот).

Како што Instagram полека се насочува кон семантичко пребарување на клучни зборови, тој отвора нов свет на можности за откривање на содржина – што покажува дека зборовите во вашите описи или насловите на вашите видеа ќе станат исто така пребарливи.

ТОП 50 НАЈПОПУЛАРНИ INSTAGRAM HASHTAGS ВО 2022

Користењето на ултра популарни hashtags не е секогаш најдобрата стратегија за поголем ангажман на вашите објави и stories, бидејќи тие имаат помала веројатност да бидат видени.

With that being said, корисно е да се знае што кои се hashtags кои се во тренд на апликацијата, па затоа еве листа на топ 50 hashtags за Instagram врз основа на нивното користење во текот на минатиот месец:

  1. #love
  2. #interiordesign
  3. #design
  4. #fashion
  5. #instagood
  6. #style
  7. #inspiration
  8. #art
  9. #travel
  10. #summer
  11. #realestate
  12. #foodie
  13. #homedecor
  14. #smallbusiness
  15. #shoplocal
  16. #motivation
  17. #wellness
  18. #health
  19. #lifestyle
  20. #beauty
  21. #food
  22. #home
  23. #selfcare
  24. #photography
  25. #fitness
  26. #nature
  27. #handmade
  28. #ootd
  29. #photooftheday
  30. #skincare
  31. #architecture
  32. #selflove
  33. #shopsmall
  34. #luxury
  35. #supportlocal
  36. #instafood
  37. #beautiful
  38. #mentalhealth
  39. #mindset
  40. #business
  41. #vegan
  42. #linkinbio
  43. #healthy
  44. #family
  45. #interior
  46. #entrepreneur
  47. #interiors
  48. #delicious
  49. #explore
  50. #realtor

Колку Instagram hashtags треба да употребувате на вашите објави?

Како што споменавме, Instagram неодамна ги советуваше своите корисници дека треба да користат помеѓу 3-5 hashtags на нивните објави, и покрај тоа што дозволуваат до 30 по објава.

Ова е спротивно на сè што претходно сме слушнале за hashtags, но врз основа на нивниот нов фокус на клучни зборови и SEO, има (некако) смисла.

Instagram воведува повеќе „предложени“ содржини – како што е табот Instagram Reels, на пример. Но, за да обезбеди предложена содржина што навистина е „соодветна“, Instagram треба да може точно да ја категоризира.

Теоријата е: помалку хаштагови = посигурна само-категоризација

За да ја тестираат оваа теорија, Later.com погледнале над 18 милиони објави – споредувајќи го бројот на користени хаштагови по објава со просечните стапки на досег.

Line graph of Number of Instagram Hashtags vs. Reach Rate Per Feed Post in 2020 and 2021

Како што можете да видите, користење на повеќе хаштагови = подобри резултати. Стапката на досег се зголемува за 11% (од 24% на 35%) бидејќи бројот на хаштагови расте од еден на 30.

За да го ставиме тоа во перспектива, за профил со 20 илјади следбеници, тоа се дополнителни 2,2 илјади профили до кои стигнала една објава.

Тие разгледале и дали овој тренд се променил во споредба со 2020 година, но резултатите биле прилично конзистентни.

Значи, колку hashtags треба да користите на Instagram?

Засега, користењето повеќе хаштагови сè уште е најдобрата стратегија за зголемување на вашиот досег на објавите

Меѓутоа, бидејќи Instagram воведува повеќе „предложени“ содржини, фокусирањето на помалку, хипер-релевантни хаштагови може да биде тактика што вреди да се тестира.

Кои се различните видови hashtags на Instagram?

Пред да изберете hashtags за вашите објави, добра идеја е да ги земете предвид различните видови hashtags што можете да ги вклучите.

Ова ќе помогне да бидете сигурни дека ги покривате сите основи со вашата hashtag стратегија.

Постојат пет главни типови на hashtags кои треба да се земат предвид:

Chart of the 5 different types of Instagram hashtags - Location, Branded, Industry, Community and Descriptive

  • Hashtags базирани на локација, како што се #BryantPark или #LowerEastSide (во наш случај #skopje, #bitola, #berovo)
  • Брендирани hashtags за кампањи или настани, како #EcommerceMK или #ecommerceconference
  • Hashtags кои ја опишуваат вашата индустрија како #SocialMediaManagers или #WeddingPlanners
  • Hashtags фокусирани на заедници како што се #инстаграмџии или #humansofcasa
  • Описни hashtags кои ја опишуваат содржината на вашата објава како #WoodwickCandles или #SheaButterProducts

Не постои тајна формула за тоа колку од секој од овие hashtags треба да вклучите, но со тоа што ќе ги имате предвид сите овие различни категории, можете да се инспирирате и подобрите вашата стратегија.

Кои се придобивките од користењето hashtags на Instagram

Користењето на релевантни, насочени hashtags на вашите објави и Stories е еден од најдобрите начини да стигнете до нова публика на Instagram.

three Instagram posts with relevant hashtags in each caption

Користењето на „вистинските“ hashtags може да направи полесно да стигнете до вашата целна публика, дури и ако тие претходно не нашиле на вашите објави.

Ова може да се претвори во поголем ангажман од страна на корисниците, повеќе следбеници и повеќе клиенти за вашиот бренд или бизнис!

Но тоа не е се. Hashtags, исто така, имаат многу намени на страна од  подобрувањето на вашата откриеност. Можете да ги користите за градење на ваша заедница, здобивање со соржина креирана од вашите корисници (UGC), водење кампањи, истражување на вашата публика и многу повеќе.

Затоа е важно да имате јасна и добро изработена hashtag стратегија – без таква, може да ги пропуштите можностите да го оптимизирате вашиот профил и да го поттикнете ангажманот од страна на вашите корисници.

Како да најдете трендинг hashtags на Instagram за вашата content стратегија

Извештајот за податоци на Later покажува дека додавањето 20-30 hashtags на вашите објави на Instagram е најдобриот начин да го зголемите вашиот досег и ангажман на вашите објави од страна на корисниците.

Но, како да најдете толку многу релевантни hashtags за секоја објава? Еве 3 различни тактики што можете да ги користите:

Тактика # 1: Користете алатка за предлози за hashtags

Aлатката за предлози за hashtags на Later.com е лесен начин за наоѓање hashtags врз основа на содржината на вашата објава и слични hashtags во вашата индустрија.

За да ја користите алатката, напишете хаштаг во search bar-от на алатката, притиснете „Suggest“ и таа веднаш ќе генерира нови хаштагови, подредени по релевантност:

Later Hashtag Suggestion Tool is used to find best hashtags for an Instagram post

Тактика #2: Спроведете истражување на “Explore” страната на Instagram

Explore страната на Instagram е одличен извор на инспирација за вашата стратегија за hashtags.

За најдобри резултати, побарајте клучни зборови што се релевантни за вашиот бренд или содржина и проверете ги “Top” резултатите.

Finding hashtags from the Instagram explore page

Овие објави очигледно добро функционираат со алгоритмот на Instagram, затоа земете ги предвид различните hashtags што се користат во тие објави и дали тие би можеле да се употребат кај вашата содржина.

Тактика #3: Проверете ја јачината на хаштагот со помош на опцијата на Instagram за пребарување на hashtags

Кога станува збор за наоѓање на најдобрите hashtags, обемот на објавата е навистина важна метрика.

Ако еден hashtag веќе е користен на милиони објави, големи се шансите дека вашата објава ќе се „изгуби“ во гужвата

Од друга страна, ако еден hashtag има само неколку стотици објави, веројатно е дека никој не го пребарува на Instagram Explore страната. Истражувајте. За „совршена средина“, стремете се кон hashtags со меѓу 10.000-200.000 објави.

За да го проверите обемот на употребата на еден hashtag, одете до алатката за пребарување hashtags на Instagram на “Explore” страната.

How to check hashtag volume on Instagram

Ова е одличен начин да ги проверите вашите hashtags, а исто така може да обезбеди вредна инспирација. На пример, може да откриете повеќе “niche” hashtags што започнува со истиот клучен збор што вам ви е важен, но има многу “поздрав” обем на објави.

Дали треба да користите hashtags на Instagram во делот за captions или во коментари?

Инстаграм потврди дека hashtags се ефективни и во самиот caption на вашата објава и во делот за коментари – така што целосно зависи од вас каде сакате да ги споделите.

Сепак, вреди да се размисли за навременоста. Ако сакате да објавите hashtags во коментар на вашата објава, тоа треба да го направите веднаш по нејзиното објавување.

Ова е одличен начин да ја одржите естетската „чистота“ на вашите captions, а сепак да имате корист од сите дополнителни придобивки од изложеноста на добра hashtag стратегија.

Како можете да користите hashtags за зголемување на лајковите на објавите

Со вистинската стратегија, нема да допрете само повеќе луѓе – туку вистинските луѓе за вашиот бренд или бизнис, т.е. луѓе кои најверојатно ќе имаат интеракција со вашата содржина.

Користењето на 20-30 релевантни hashtags ќе им помогне на вашите објави да се прикажуваат во повеќе резултати од пребарување на апликацијата, зголемувајќи ја веројатноста за лајкови и коментари.

Погледнете го workout брендот Sweaty Betty, чиј целен пазар се жени со страст за фитнес.

Брендот го користи search-led хаштагот #GlobalRunningDay за генерирање likes и брендиран hashtag, #iamasweatybetty за да се зајакне чувството на заедницата која ја формира брендот:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sweaty Betty (@sweatybetty)

Пофалувајќи се со преку 2,5 илјади лајкови (и прилично многу разговорни коментари), овие hashtags кои се директно поврзани со нивната workout ниша се совршени за креирање и растење на заедница на истомисленици и љубители на вежбање.

Ако употребувате hashtags кои вашата целна публика активно ги пребарува, тоа ќе ја зголеми вашата изложеност и бројот на лајкови. Win-win!