TikTok – Заспаниот гигант за рекламирање

Брендовите бараат нови и привлечни начини да останат релевантни со нивните реклами во услови на континуиран пораст на купување онлајн. Додека продавачите го бараат секое можно сценарио за да ги “нахранат” потрошувачите со дигитални зделки, објави на социјалните медиуми – тука се јавува и TikTok кој може на маркетерите да им понуди една од најдобрите опции за рекламирање на пазарот.

Социјалниот медиум TikTok можеби е клучот за потребите на маркетерите, сугерира Дарија Смаилова, senior digital media buyer manager во Вендо, компанија која им помага на Fortune 500 и на потрошувачките брендови во развој да успеат на Амазон.

Платформата може да се пофали со пријавени 689 милиони глобални активни корисници заклучно со јануари 2021 година. Апликацијата TikTok се отвора во просек осум пати дневно. Овие гледачи поминуваат во просек по 52 минути дневно гледајќи сортирани видеа генерирани од корисници од секаков вид.

За е-трговците кои сериозно размислуваат за нов простор за рекламирање на својот бренд и стекнување на клиенти, TikTok може да биде непобедлива рекламна инвестиција, истакна Смаилова. Платформата им овозможува на брендовите за е-трговија да останат видливи и присутни во always-watching животниот стил на клиентите.

“Тоа е уникатно во споредба со другите опции за социјални медиуми. Најголемата предност на TikTok е способноста да ги стави сите корисници на исто ниво, без оглед на бројот на следбеници и времето кое постои нивниот профил, користејќи клучни стратегии за тоа како да го направите вашиот профил и креирате успешна содржина”, рече таа за E-commerce Times.

Постојано наоѓање на производи

TikTok во моментов е многу важен за е-трговците. Тоа е најголемата и најатрактивната платформа што опфаќа куповна моќ, истакна таа.

Големите брендови како Amazon и Walmart забележуваат голем пораст на продажбата од TikTok. Корисниците постојано споделуваат едни со други она што го гледаат на социјалната мрежа.

На пример, во моментов хаштагот Walmart Finds (#walmartfinds) има над една милијарда прегледи. Во исто време, хаштагот Amazon Finds (#amazonfinds) има повеќе од 11 милијарди прегледи.

Природата на платформата TikTok е многу интересна затоа што, не само што луѓето споделуваат креативни музички содржини или предизвици за танцување, туку е и платформа за микроучење, забележа Смаилова.

“Луѓето, исто така, споделуваат многу кратки видеа за тоа како да правите одредени работи како што се проекти што можете да ги направите сами дома или како да рекреирате некој вид на шминка. Значи, брендовите за е-трговија можат да го искористат ова и всушност да имаат полза од оваа апликација”, додаде таа.

Аспектот на споделување на поставената содржина е клучен придонесувач за широката употреба на популарноста на TikTok. Тоа, делумно, произлегува од уникатниот процес на прикачување на TikTok. Апликацијата им овозможува на корисниците да ги ре-употребуваат туѓите видеа и придонесува за полесна и побрза дистрибуција на содржина.

Зошто да се рекламирате на TikTok?

Единственоста на TikTok дава голем дел од нејзиниот потенцијал како платформа за рекламирање. Три фактори го прават TikTok толку популарен и му овозможуваат да привлече огромен број гледачи за да гледаат реклами, според Чарлс Кинг, главен аналитичар во Pund-IT.

“Прво и основно се нејзините корисници. Над половина од нив, наводно, се тинејџери до 29 години. Тоа е главна публика за маркетерите, бидејќи многу луѓе во тој возрасен опсег се чувствителни на тековните/новите трендови”, рече тој за E-commerce Times.

Второ, видеата на TikTok живеат или умираат од визуелна и вербална паметност, продолжи тој. Бидејќи здодевната содржина не успева на TikTok, конвенционалните маркетери можеби сметаат дека платформата е тешка или невозможна за управување.

„Но, иновативните агенции и маркетери ќе можат да го употребат тоа во нивна корист, како и за нивните клиенти“, рече Кинг.

И последно, TikTok е ефикасен механизам за развој на нови влијателни и славни личности, забележа Кинг. Луѓето и агенциите можат да го користат за да таргетираат многу специфична демографска и географска публика.

„Google, Facebook и други платформи за реклами користат алгоритми за да го постигнат тоa, но со често мешани резултати“, рече тој.

Нема One-Size-Fits-All стратегија

TikTok се вклопува во стратегија за рекламирање која добро функционира со купувачите од Амазон, предложи Мајк Фреки, шеф на рекламирање во компанијата за маркетинг платформата Perch. Како примарно продавачи на Амазон, Perch гледа на ефикасноста на рекламирањето малку поинаку од веб-сајтовите на DTC брендовите.

“Покрај профитабилноста, ние ги разгледуваме стапките на конверзија на влезниот сообраќај и како тоа влијае врз нашиот органски ранг. TikTok, како и повеќето извори на реклами кои генерираат содржина според побарувачката, презема многу потешка работа да најде луѓе кај кои купувачкиот начин на размислување не е активен, и да ги убеди да се преобратат “, рече тој за E-Commerce Times.

Некои брендови се создадени за ова, но повеќето брендови на Amazon треба да бидат свесни за замките што може да ги прикажат рекламите на органските рангови. Perch е заинтересиран за поголемиот простор за влијателни лица како двигател на растот, и TikTok се вклопува добро во тоа, вели тој.

„Клучот за успехот на TikTok како платформа за реклами за купувачите на Amazon е во способноста да таргетираат публика што е на пазарот/најверојатно ќе се конвертира“, рече Фреки.

Предност за таргетирање реклами

Според Смаилова, примарните гледачи на TikTok се милениумци, или потенцијални купувачи на возраст од 25 до 40 години.

Таа целна публика брзо се шири за да го вклучи генералот Зерс, кои стануваат главни креатори на видеа, рече таа.

„Значи, TikTok ги има сите очи и уши на една од најголемите групи за купување“, забележа таа.

TikTok овозможува насочување реклами до прегледи по три категории: возраст, географска локација и пол, додаде таа.

Како работи

Смаилова препорачува создавање уникатни видеа за да се пренесе пораката за производот. За разлика од другите социјални медиуми како Instagram и Facebook, TikTok дозволува само кратки видео секвенци.

Како рекламна агенција, Vendo ја користи платформата за да креира разни видови реклами за мобилен сообраќај за своите клиенти. Исто така, произведува видеа за генерирање на потенцијални купувачи.

“Јас би препорачала за содржината на рекламата да се користат видеа што не изгледаат како [забавни] видеа. На пример, користете видеа каде што основачот зборува за производот, така што ќе изгледа поприродно, но во исто време да се чувствува како да е реклама “, рече Смаилова.

Сите ги имаат истите можности

TikTok е уникатен затоа што ги охрабрува корисниците да поминуваат повеќе време на платформата. Тоа става повеќе “очи” на повеќе реклами подолго време.

Работите како предизвици за танц ги охрабруваат корисниците да учествуваат. Друга единствена карактеристика е да се биде само видео-платформа. Поддржува само кратки видеа, додека Instagram и Facebook се исто така места за фотографии.

Слично како и кога започна Instagram, TikTok користи хаштагови за да означи содржина, така што корисниците веќе се запознаени со тој пристап. Исто така, системот за поставување содржина е различен по тоа што им овозможува на другите корисници да ре-употребуваат туѓи содржини. Ова им олеснува на видеата да станат вирални многу побрзо.

TikTok е една голема видео библиотека и нуди напредни алатки за уредување и продукција, како што се филтри. Ова им овозможува на маркетерите да стигнат чекор понапред во производството на привлечна содржина.

Наменети за корисниците да ги подобрат своите видеа, овие карактеристики им овозможуваат на помалите бизниси да создаваат привлечна видео содржина без да мора да ангажираат професионална продуцентска компанија, истакна Смаилова.

Извор: E-commerce Times