Еден landing page се состои од два дела: она што е видливо веднаш, и она до кое купувачот скрола за да го види.
Да започнеме со она што е видливо веднаш. Предлог за успешна формула е следното:
1 – Објаснете ја вредноста која ја нудите (title)
2 – Објаснете како ке ја креирате истата (subtitle)
3 – Дозволете му на купувачот да визуализира (визуелен елемент)
4 – Направете сето ова да изгледа уверливо (social proof)
5 – Направете следниот чекор што треба да се преземе да изгледа лесно и едноставно (ставете call-to-action)
1: Наслов
Има безброј начини за креирање на добар наслов, а сега се фокусираме на 3:
а) Објаснете го вашиот производ / услуга
Кога вашиот производ / услуга е единствен, сè што треба да направите е да објасните на што е можно поедноставен начин како тие функционираат.
b) Hook (нешто што ќе ги натера оние што се на вашиот веб-сајт да прочитаат повеќе за вашиот производ)
Но, повеќето производи не се единствени. Токму поради тоа треба да смислите нешто што ќе додаде вредност на вашиот производ или услуга со цел да го адресирате најголемиот проблем на вашиот купувач.
c) Own the Hook!
Додадете му нешто на wording-от што ќе го увери купувачот дека токму вашиот продукт или услуга се решение за неговиот проблем!
2: Поднаслов
Преводите се таму каде што можете да го објасните вашиот или услуга поконкретно. Претставете го производот и дообјаснете ја неговата вредност.
3: Визуелен дел
Покажете го вашиот производ во неговото најдобро светло – целта е да прикажувањето да изгледа што е можно повеќе реално.
4: Social Proof
Со помош на social proof, т.е. нешто што ќе додаде на уверливост кај вашиот производ или услуга, инстантно создавате повеќе кредибилитет.
Погледнете го примерот на Privy. Било кој стартап може да напише “How small brands sell more online.” Но, делот со „18.000+ reviews“ ве тераат да верувате во нивниот производ.
5: CTA
Вашиот call-to-action го олеснува преземањето на следниот чекор од страна на купувачот
Повеќетo call-to-action копчиња се: Регистрирај се, започни пробен период итн. Еве уште три привлечни типови CTA:
а) Call to value
Копчињата кои нагласуваат „вредност“ наместо „дејствие“ обично повеќе успеваат. Трикот е да ја доловите вредноста што ја ветува вашиот производ или услуга.
2) Objection handle
Додадете неколку плус зборови во вашиот CTA со цел да го адресирате она што би го натерало купувачот да НЕ кликне на копчето.
3) Email capture + CTA
Комбинирајте го просторот за sign up со call-to action за да го направите најавувањето на вашата е-продавница или веб-сајт за одредена услуга што е можно поедноставно.
Значи, да повториме:
Во 5 секунди купувачите се обидуваат да заклучат дали можете или не можете да им помогнете со она што го баарат. Олеснете го нивниот живот и јасно дадете им ги следните информации:
- Која е вредноста што ја нудите (наслов)
- Како ќе ја креирате таа вредност (поднаслов)
- Дозволете му на купувачот да го замисли или визуализира тоа
- Направете тоа да е што поверодостојно (reviews, слики креирани од вашите купувачи и сл.)
- Направете следниот чекор кон вашиот производ да е едноставен (call-to-action копче)
А сега, ова е моментот каде што можете да им го задржите вниманието на купувачите…
“Below the fold” е моментот каде што можете најмногу да им го задржите вниманието на купувачите и да ги натерате да го купат вашиот производ или услуга. Ова се последните 5 чекори:
6. Направете ја вредноста конкретна
7. Инспирирајте акција / ангажман (social proof)
8. Преку FAQ дообјаснете се она што би можело да е нејасно кај купувачите
9. Повторете го вашиот call-to-action (втор CTA)
10. Останете во сеќавањето кај купувачот (можете да го направите тоа преку Founder’s note)
6. Направете ја вредноста на вашиот производ или услуга да е конкретна
Погледнете го примерот од Riverside – нивниот наслов ветува дека „нивните подкасти изгледаат и звучат неверојатно“. Со помош на тоа што ги дообјаснуваат нивните вредни карактеристики, им помагаат на нивните купувачи да се уверат во нивната услуга.
Исто што можете да направите е да групирате одредени сомнежи од страна на купувачите и да посветите одреден дел на вашиот веб-сајт каде што ќе ги адресирате истите.
7. Повеќе social proof
Искористете ги вашите постоечки купувачи за да го оживеете ветувањето на вашиот производ или услуга:
- “Get a smile you love” – купувачи кои се насмеани
- “Email reinvented” – купувачи кои ја објаснуваат разликата
- “How small brands sell more” – бројки од продажба
8. FAQ
Секогаш ќе постојат карактеристики на вашиот производ или услуга кои можеби нема да бидат наведени во претходните чекори кои ги разгледавме погоре. Токму поради тоа постојат FAQ (често поставувани прашања).
9. Втор call-to-action
Откако ги поминавме сите компоненти што се фокусираат на продажба, имаме простор за други моменти како што е втор call-to-action.
10. Founder’s note
На крај, можете да останете во сеќавање кај купувачот со тоа што ќе сумирате кратка приказна за вашиот бренд.
1 – Ставете се во нивна кожа
2 – Објаснете го нивниот проблем
3 – Објаснете како ќе го решите
4 – Happy end!
Да сумираме
1 – Објаснете ја вредноста која ја нудите (title)
2 – Објаснете како ке ја креирате истата (subtitle)
3 – Дозволете му на купувачот да визуализира (визуелен елемент)
4 – Направете сето ова да изгледа уверливо (social proof)
5 – Направете следниот чекор што треба да се преземе да изгледа лесно и едноставно (ставете call-to-action)
6 – Направете ја вредноста конкретна
7 – Инспирирајте акција / ангажман (преку social proof)
8 – Преку FAQ дообјаснете се она што би можело да е нејасно кај купувачите
9 – Повторете го вашиот call-to-action (втор CTA)
10 – Останете во сеќавањето кај купувачот (можете да го направите тоа преку Founder’s note)
И за крај, запамтете дека вашиот landing page е вашиот sales pitch.