Статус на е-трговијата во рамките на B2B индустријата

The status of ecommerce within manufacturing

Производителите се повеќе сакаат да ги дигитализираат своите процеси на продажба и купување. Но, какво е моменталното ниво на зрелост на нивната можност за услуга и продажба преку Интернет?

Технологијата продолжува да расте експоненцијално и ова има последици за B2B индустријата. Очекувањата на клиентите растат, а конкуренцијата, како на национално така и на меѓународно ниво, станува сè посилна. Значи, мора да се забрза и можноста за дигитална иновација на производителите.

Состојбата на дигиталните иновации во рамките на производството

Во извештајот “The state of digital innovation within manufacturing” беа анкетирани 125 лидери за е-трговија. Во извештајот се утврдува каква е состојбата кај овие компании и им дава совети за надминување на нивните предизвици во дигитализацијата и зголемување на нивото на зрелост.

Производителите се многу заштитнички спрема бизнисот по продажбата

Еден од резултатите е дека производителите се чини дека делуваат многу заштитнички во бизнисот по продажбата. „Трите главни цели за дигитализација на деловните активности по продажбата се одбранбени по природа“, се вели во студијата. Овие се: зајакнување на задоволството на клиентите (77%), зголемување на продажбата на инсталираната база (72%) и намалување на трошоците по трансакција (52%). Привлекувањето нови корисници преку Интернет, на пример, е цел за само 40 проценти од испитаниците.

Само 40% се фокусираат на привлекување нови клиенти преку Интернет.

Повеќето производители сè уште не се желни или подготвени

Според истражувачите, туркањето на производи со голема маргина (18%) и меѓународната експанзија (10%) се дури и на дното на списокот, заедно со целта за 100% дигитализација на интеракцијата со клиенти (17%). „Се чини дека повеќето производители не се желни или подготвени (сè уште) да го искористат целиот потенцијал на дигитализирање на својот бизнис.

Key strategic objectives to digitalize after-sales business

Онлајн продажбата претставува 0-25% од вкупната продажба на компанијата

Студијата вели дека има многу потенцијал за дигитален раст кај B2B компаниите, како и краткорочно така и долгорочно. Студијата покажува дека продажбите преку Интернет моментално претставуваат само 0 до 25%  од вкупната продажба на компанијата (барем за 78% од испитаниците). Најмногу користени канали од клиенти за купување производи од производител на оригинална опрема се претставници за продажба / менаџери (80%), е-mail (70%) и телефонски повици (52%). Веб-продавниците (31%) се значително помалку популарни.

Msot common sales channels of manufacturers.

Персонализацијата на шопинг искуството е многу мала

Друг наод е дека персонализацијата на трговското искуство во B2B веб-продавниците во моментов е многу мала. „Персонализацијата и фокусот спрема клиентите се клучните диференцијатори кои ќе им овозможат на компаниите да извлечат максимум од својата база на клиенти и да покажат конкурентност“, велат истражувачите.

Персонализацијата и фокусот спрема клиентите им даваат конкурентска предност на компаниите

Пет совети за подобрување на корисничкото искуство за B2B корисниците

Во извештајот, има 5 совети за подобрување на корисничкото искуство за корисниците на B2B. Првиот е насочен кон содржината. „Искуството на корисникот не се однесува само на дизајнот или перформансите на веб-сајтот. Содржината што им ја давате на вашите клиенти е клучна, особено кога станува збор за информации за производи. “

Вториот совет е да го познавате вашиот клиент. Зборувајте со нив, проучете го нивното однесување на Интернет и ангажирајте ги вашите вработени кои се одговорни за секторот за продажба. Третиот совет е да се тестира постојано. „Спроведување на мали тестови со клучните клиенти, и изведување на А / Б тестови со поширока публика врз основа на тие резултати“.

Запознајте го вашиот клиент

Четвртиот совет е да вложите време и напор во безбедноста. B2B компаниите треба да се погрижат нивната платформа да биде доволно безбедна за своите клиенти бидејќи ќе соберат многу осетливи информации. Последниот совет е да се подобри отколку да се револуционизира. „Клиентите сакаат блискост, затоа осигурајте се дека се подобрувате врз основа на фидбек и не ги плашете ги клиентите со радикални промени“.

B2B бизнисите треба да ги разгледуваат B2C веб-продавниците

Во суштина, овие се сите совети што исто така имаат перфектна примена кај B2C веб-продавниците. Но, компаниите во оваа индустрија поголемиот дел од времето веќе се запознаени со овие совети. B2B компаниите треба да ги гледаат како примери и да ги користат најдобрите практики за подобрување на сопствениот бизнис, за да можат да продаваат што повеќе преку Интернет.

Извор: Ecommerce News