Новости од е-трговија

Совети за подобрена eCommerce безбедност

Ако поседувате е-продавница или работите во просторот за дигитална трговија, веројатно сте свесни за можни безбедносни закани. Од клучно значење е да се исполнат овие закани со цел да се заштити вашиот бизнис и клиентите.

Што е безбедност во е-трговија?

Безбедноста на е-трговија е збир на чекори што гарантираат дека компаниите работат безбедно. Тоа е од корист и за компанијата и за потрошувачите. Овие упатства им овозможуваат на бизнисите да градат доверба и позитивна репутација меѓу потрошувачите.

Безбедноста во е-трговијата е важна затоа што ја штити адресата на потрошувачот, плаќањето и другите лични информации. Оваа приватност ќе ја поттикне довербата во вашиот бизнис и ќе спречи финансиски загуби во случај на прекршување на правилата.

10 безбедносни совети за е-трговија за да го заштитите вашиот бизнис

Постојат безброј начини за подобрување на безбедноста на е-трговија. Некои од нив се надвор од она што еден B2B или B2C бизнис треба да го инвестира своето време и пари. Еве 10 клучни совети кои ќе му помогнат на вашата страница за е-трговија да ги заштити вашите потрошувачи и вашиот бизнис.

  1. Предложете силни лозинки

Најосновната безбедносна мерка што може да ја преземат и клиентите и вработените е да креираат силни лозинки. Силната лозинка користи бројки, специјални знаци, а понекогаш и мали и големи букви.

Друг фактор што треба да се земе предвид при креирање силни лозинки е поединците да креираат единствени лозинки за сите нивни најавувања. Според истражувањето на Google, 52% од луѓето користат иста лозинка за повеќе веб-страници.

Password manager е одлична алатка за поттикнување на вашите вработени да креираат силни лозинки за секоја алатка или платформа што ја користат. Со секоја единствена лозинка зачувана на безбедно место, ја ублажува фрустрацијата од обидот да се запамети голем сет сложени лозинки и го елиминира ризикот од повторна употреба на лозинки на други сајтови.

  1. Спроведување повеќеслојна безбедност

Поставете ја заштитата на корисничките податоци како врвен приоритет со имплементирање на повеќеслоен безбедносен план. Без воспоставени слоевити безбедносни мерки, прекршувањата се неизбежни.

Од клучно значење е да се осигура дека само вработените во компанијата кои директно се занимаваат со трансакција имаат пристап до личните информации. Цената на data breaches може да биде катастрофална за репутацијата на вашиот бизнис ако има протекување информации. Поради двете од овие причини, инвестирањето во дополнителни безбедносни мерки (надвор од барањето силни лозинки) е важно.

Што е повеќеслојна безбедност?

Повеќето од нас се запознаени со повеќефакторска автентикација до сега. Еден пример е кога се најавувате на веб-локација. Корисниците се контактираат преку текст или е-пошта со код кој го внесуваат во полето за да го потврдат својот идентитет.

Друг пример е корисниците да ја преземат мобилната апликација на веб-локацијата и да се најават на апликацијата за да потврдат дека се корисникот кој се обидува да пристапи до страницата. Целта е да се постават дополнителни безбедносни „ѕидови“ за да се спречи крадење на податоци.

Мрежата за испорака на содржина (CDN – content delivery network) е уште една корисна повеќеслојна безбедносна алатка. Овој пристап ги складира податоците низ дистрибуирана мрежа на сервери и заштитува од DDoS (Distributed Denial-of-Service) напади. DDoS нападот користи неколку извори истовремено за да ја преплави веб-локацијата со сообраќај за да ја направи недостапна за корисниците и да добие пристап до податоците.

Зошто е важна повеќеслојната безбедност?

Користењето на повеќеслоен безбедносен систем обезбедува дополнителни слоеви на заштита за бизнисите. Секоја мерка го отежнува најавувањето на хакерите со украдени лозинки. Спроведувањето повеќеслојна безбедност е паметна препорака за вработените, како и за клиентите. Оваа дополнителна мерка ја подобрува репутацијата на брендот.

  1. Користете Firewall

Заштитните ѕидови (Firewall) го следат целиот сообраќај што доаѓа и оди од локација за да го блокираат сомнителниот сообраќај. Заштитните ѕидови се уникатни за секоја компанија и се изградени со сет на однапред одредени правила за да се одберат недоверливи извори на сообраќај.

Типот на напади што заштитните ѕидови можат да ги спречат вклучуваат DDoS напади и инјектирање на структурен јазик за пребарување (SQL). Внесувњето SQL е вообичаена тактика за сајбер-напад што „вбризгува“ штетен код во составот на веб-локацијата за да ги ги пронајде податоците или да ја уништи базата на податоци.

  1. Користете payment provider

Постојат голем број на достапни алатки кои можат да ги обработат сите финансиски информации на вашите клиенти и да ги задржат безбедни податоците на нивните кредитни картички. Не чувајте никакви финансиски податоци за клиентите на серверите на компанијата. Давателите на плаќања (payment providers) ги шифрираат податоците за плаќање на клиентите како дополнителна мерка за заштита од сајбер напади.

  1. Инсталирајте сертификат за безбеден слој на сокет (SSL) за безбедност на HTTPS

SSL ги шифрира и заштитува финансиските податоци на клиентот додека се движат помеѓу нивниот уред и процесорот за плаќање.

Ако некогаш сте посетиле локација и сте забележале „not secure“ прикажано во лентата за адреси, тоа е затоа што тие не користат SSL. Кога веб-локацијата користи SSL, HTTP станува HTTPS, што е стандард за безбедност на интернет и е побезбеден за корисниците.

Некористењето SSL не само што е лоша безбедност, туку може да ги одврати корисниците да ја посетат вашата страница. Некои прелистувачи имаат дури и страница за предупредување што се појавува дека страницата не е безбедна. Всушност, студијата на Џон Кабот покажа дека 64% од корисниците ја напуштаат страницата веднаш кога ќе го видат предупредувањето „not secure“.

SSL и HTTPS се стандард за безбедност на е-трговија и секогаш треба да се користат понатаму. Како бонус, HTTPS ја подобрува оптимизацијата на вашата страница бидејќи Google ги рангира безбедните страници повисоко.

  1. Ажурирајте го вашиот софтвер и хардвер

Лесно е да се откажете од ажурирањата на софтверот, особено кога тие ни се предлагаат често и на повеќе уреди. Игнорирањето на овие ажурирања ја намалува безбедноста на страницата и мора да се даде приоритет.

Алатките често се ажурираат за да се поправат пропустите и да се подобри безбедноста. 

  1. Следете ги барањата на стандардот за безбедност на податоците од индустријата за платежни картички (PCI-DSS).

PCI-DSS е збир на барања што го водат секој бизнис што собира, обработува и складира информации за кредитните картички.

Повеќето од овие безбедносни совети за е-трговија се дел од усогласеноста со PCI-DSS. На пример, заштитните ѕидови, силните лозинки, заштитата на податоците на сопственикот на картичката и антивирусниот софтвер се сите компоненти на PCI-DSS. Ако ги имплементирате сите совети на оваа листа, има добри шанси вашиот бизнис да биде блиску до PCI усогласен.

  1. Направете резервна копија од податоците

Сите податоци треба рутински да се прават резервни копии за да може да се обноват во случај на хакирање или паѓање на системот. Додека повеќето безбедносни совети имаат за цел да спречат сајбер напади, треба да имате план за враќање на податоците доколку другите безбедносни методи не успеат.

  1. Воспоставете најдобри практики

Безбедносните совети за е-трговија се исто толку вредни колку што ги прават вашиот внатрешен тим и клиентите. Едуцирајте ги вашите вработени и клиенти за безбедноста на интернет – вклучително и како да креирате силни лозинки и како да имплементирате повеќефакторска автентикација.

Не заборавајте да ги споделите чекорите што сте ги презеле за да ги заштитите податоците на клиентите со вашите корисници. 

  1. Изберете го вистинскиот хостинг провајдер

Еден добар хостинг провајдер ја подобрува вашата безбедносна стратегија за е-трговија со:

  • Следење на сајбер закани
  • Обезбедување надградби за постојано подобрување на безбедноста
  • Поправање на техничките проблеми навремено

Поврзани содржини