На Snap Partner Summit се покажаа различни функции кои ги прошируваат можностите за е-трговија на Snapchat, апликацијата за фото-пораки која е особено популарна кај помладите потрошувачи. Новите софтверски алатки за создавање шопинг содржина со проширена реалност (augmented reality – AR) им даваат на брендовите уште еден начин да ги ангажираат мобилните корисници и да ги водат кон купување.
Компанијата истакна дека брендот за спортска облека Puma, производителот на очила за сонце Goodr, модната компанија American Eagle Outfitters и компанијата за очила Zenni Optical користат Snap AR Shopping за да понудат виртуелни проби на своите производи на Snapchat и нивните сопствени апликации. Новата функција во апликација наречена Dress Up ги обединува тие модни проби, давајќи им на корисниците место да експериментираат со нов изглед и да ги споделат со пријателите пред да купат. Функцијата е достапна за потрошувачите во Lens Explorer на Snapchat.
„За прв пат, можете да пробате нова облека без да морате да ја менувате облеката“, рече Каролина Аргелес Навас, шеф на деловната стратегија за AR во Snap, во презентацијата. „Вусшност, преминуваме од „ова изгледа добро“ до „ова изгледа добро на мене““.
Новата функција ги води корисниците низ процесот на фотографирање на целото тело додека се целосно облечени. Технологијата за компјутерска визија ја анализира сликата и ги преклопува дигиталните прикази на облеката во различни пози, со цел да им помогне на потрошувачите да донесат поинформирана одлука за купување. Според Snap, повеќе од 250 милиони корисници на Snapchat користеле AR Shopping Lens од јануари 2021 година.
Puma е првиот глобален бренд што ја искористи технологијата, дозволувајќи им на клиентите виртуелно да ги пробаат своите патики. По изборот на стилот и бојата, купувачите можат да одат директно на chek out за да направат нарачка за испорака.
Растот на social commerce
Snap е меѓу компаниите кои работеа на градење на нивната комерцијална функционалност за да им помогнат на огласувачите да ги доближат потрошувачите до купување. Facebook, TikTok, Instagram, Pinterest и Twitter, исто така, се дел од растечкиот пазар на социјална трговија, чија продажба во САД се предвидува да се прошири од 45,7 милијарди долари оваа година на речиси 80 милијарди долари до 2025 година, според eMarketer.
Процентот на американски онлајн возрасни помлади од 25 години кои рекле дека направиле купување на социјална мрежа без да ја напуштат веб-страницата или апликацијата се зголемил од 53% во 2020 година на 61% минатата година. Ова сугерира дека постои растечки апетит кај помладите потрошувачи да купуваат додека ги прелистуваат нивните социјални платформи.
Подобрување на работните текови на AR за модни брендови
Трговците кои додаваат AR содржина на нивните продавници забележуваат просечна добивка во конверзии од 94%, според софтверската компанија за е-трговија Shopify. Сепак, создавањето AR 3D модели може да биде процес кој одзема многу време, особено за модните брендови и трговците со илјадници артикли во различни стилови и бои. За да им помогне на брендовите и нивните креативни агенции со тие работни текови, Snap го претстави новиот 3D Asset Manager. Софтверските алатки ја вклучуваат AR технологија за обработка на слика, која им овозможува на одредени брендови на облека да ги пренаменат сликите на производите што веќе ги имаат во нивните каталози за полесно да создаваат пробни AR објекти.
Snap додаде избор на шаблони за AR Shopping во Lens Web Builder. Шаблоните се бесплатни за брендовите што внесуваат AR објекти за да создавање виртуелна проба и визуелизација на производи што може да се купат.
Мерливи деловни резултати
За Snap, воведувањето на AR алатките за купување e дел од стратегијата на компанијата која се обидува да ги надогради односите со растечката корисничка база, која се прошири за 18% од пред една година за да достигне 332 милиони луѓе до крајот на првиот квартал во 2022 година. AR е една од најпопуларните функции во Snapchat. Повеќе од 250 милиони корисници секојдневно се во интеракција со функциите на AR, а креаторите на содржина имаат изградено повеќе од 2,5 милиони објективи.
„Во минатото, поголемите брендови користеа проширена реалност за да ја поттикнат свесноста“, рече Џереми Горман, главен бизнис директор на Snap, во подготвените забелешки за објавата за заработка. „Денес, и брендовите и огласувачите ориентирани кон перформансите ја користат проширената реалност за да постигнат значајни и мерливи деловни резултати“.