Како до креативен и привлечен дизајн за пакување за храна?

Дизајнирањето на пакувањето за храна понекогаш може да биде прилично комплексно, дури и ако сте професионален графички дизајнер. Едно е да се обидувате ефективно да ги пренесете пораките на вашиот бренд, а друго е да бидете сигурни дека ги имате исполнето барањата од агенциите за стандарди за храна кои е потребно да стојат на етикетата. Но, доколку знаете како да го направите тоа, тогаш и не е толку страшно и комплексно. 

Од пандемијата, навиките за купување на потрошувачите на глобално ниво се сменија со промена на фокусот од супермаркетите на поддршка на локални продавници за храна и мали независни брендови. Многу луѓе го искористија тој период ја искористија приликата за да ја подигнат својата љубов кон готвењето на следно ниво и со тоа започнаа свои брендови за храна. Ако сте во таа категорија, тогаш оваа статија е за вас!

Пакување на храна: концептуална фаза

Значи, решивте да го заработите од вашето хоби? Или можеби сте дизајнер кој бил контактиран од голема компанија за храна која сака да ја лансира својата најнова on-the-go храна? Во секој случај, се најдовте во концептуална фаза на процесот на дизајнирање. Празни страници и пенкала се подготвени, време е да направите мапирање на стратегијата на брендот!

Три прашања што треба да си ги поставите пред да започнете со процесот на дизајнирање

Без разлика дали лансирате нов прехранбен производ и информирате дизајнер или сами го дизајнирате производот, првиот чекор во процесот е да ги намалите пораките на вашиот бренд. Подолу има три прашања што треба да си ги поставите додека ја мапирате стратегијата на вашиот бренд пред да започнете со процесот на дизајнирање.

    1. Кој е производот?

Типот на производ за кој го креирате пакувањето на крајот ќе го одреди видот на дизајнот што ќе го изберете. На пример, ако брендирате чоколади со мала серија со врвна цена, тоа ќе влијае на тоа кои фонтови, стилови на илустрација и опции за пакување ќе ги изберете наспроти големото производство на храна по поевтина цена.

    1. Кој го купува вашиот производ?

Важно е да навлезете подлабоко во начинот на размислување на вашата целна публика. За кого е наменет производот и какви се тие? Тоа помага да се изгради слика за вашиот идеален клиент за да можете подобро да разберете како да разговарате со него.

На пример, ако ги таргетирате жени со висока заработка, истражете ги видовите на брендови што ги купува вашата целна публика, колку тие трошат на слични производи и каков стил на пакување храна се привлечени. Ова ќе изгради табела на други брендови за храна што ќе ве инспирира да создавате во рамките на идеалниот спектар на производи на вашата публика.

    1. Како би го опишале вашиот бренд и производ?

Друга одлична вежба кога ја мапирате вашата визија за вашиот бренд и производ е да размислувате за вашиот бренд како личност. Кои зборови би ги употребиле за да го опишете вашиот бренд и од таму можете да почнете да размислувате како ова би функционирало визуелно. Дали вашиот бренд е забавен и вегански пријателски настроен, како што е на пример, овесното млеко со мали фигури? Можете да ги користите овие точки на личноста за да ги преведете видовите фонтови и стилови на илустрација што можете да ги користите.

 

Пакување на храна: размислувања за дизајн

Сега кога ги намаливте пораките за вашиот бренд, време е да ја преточите вашата визија за бренд во вашиот креативен резултат. Истражувањето на вашиот бренд ќе делува како прирачник за избор на фонтови, бои и стилови на дизајн. Да навлеземе во ова малку подлабоко:

    1. Важноста на изборот на вистинскиот фонт

Изборот на вистинскиот фонт е веројатно една од најважните одлуки што можете да ги донесете кога брендирате производ. Не би сакале да се лизнете и да изберете папирус со фонт како графичкиот дизајнер на блокбастерот Аватар од 2009 година, нели?!

Кога ја гледате мапата на вашиот бренд и особено вашата публика, разберете која порака се обидувате да ја пренесете при изборот на вашите насоки за дизајн. Изборот на фонт кој е современ и во тренд покажува дека вашиот бренд размислува напред, исто како што безвременската класика како Cooper покажува дека вашиот производ е vintage инспириран. Не го потценувајте она што го кажува вашиот фонт за вашиот производ!

    1. Што кажува вашата палета на бои за производот

Слично на фонтовите, и боите имаат свој јазик. Основната психологија на боите ни кажува дека секоја боја предизвикува чувство, па кога ја избирате вашата боја за дизајнот на пакувањето на храната, важно е да размислите што изразува секоја комбинација на бои.

Дали сакате да биде минимално, мирно и елегантно? Или светло, бурно и современо? Боите ја даваат атмосферата или личноста на вашиот бренд. Комплиментирајте со висококвалитетни, оригинални визуелни слики кои се усогласени со вашиот бренд.

    1. Избор на стилови на илустрација и графички дизајн

Пакувањето на храната не мора да вклучува илустрации и графики, но тоа е брилијантен начин да додадете стил и личност на вашиот производ. И станува сè попопуларно да се вклучат шармантни ликови во пакувањето на храната, бидејќи тоа веднаш ви носи насмевка на лицето.

Ако додавањето илустративна графика на дизајнот на пакувањето на храната е нешто што би сакале да го земете во предвид, размислете кои стилови мислите дека добро ќе ја пренесат вашата порака. Можеби сакате да ја привлечете младата публика или детето кај секој возрасен? Светлите бои и 2Д-линиските цртежи навистина добро функционираат за да зрачат невина, радосна или немирна енергија. Пронајдете дизајнери кои се специјализирани за илустрација на ликови со кои ќе соработувате и ќе направите вашите производи да блескаат посилно од вашите конкуренти.

    1. Облици и форми на пакување

И покрај тоа што естетиката на палетите на бои и фонтовите е клучен елемент за дизајнот на пакувањето на храната, физичките форми на вашето пакување храна е исклучително важно да се истражат.

Може да користите картонска кутија обложена со пластика, пластична торбичка, тегла и тн. Секоја опција нуди различна порака за вашиот бренд; со избирање на полуксузната опција разговарате со клиент со поголема заработка и затоа можете да ја зголемите цената. 

Пакување на храна: печатење и материјали

Сега кога дизајнот на вашето пакување храна е завршен, време е да ја погледнете производната страна на вашиот дизајн на пакување храна. Ова може да изгледа како застрашувачки чекор од процесот на дизајнирање, но лесно е кога знаете како!

    1. Основи

Треба да земете предвид што треба да направите за да ја заштитите содржината на пакувањето со воздушно запечатување на храната.

Најдобар начин да се заштити храната од оштетување и истекување е да се земе предвид примарното, секундарното и терциерното пакување, со други зборови, надворешното пакување, внатрешното пакување и пакувањето на производот. Во зависност од видот на прехранбениот производ, можеби ќе ви треба еден или сите три од нив.

Надворешното пакување е првото нешто што потрошувачот ќе го види, па затоа е важно да ја искористите оваа можност за да дознаете како сакате да го пласирате вашиот бренд. Тоа е во суштина она што го штити вашиот производ од надворешниот свет.

Внатрешното пакување е она што го штити вашиот производ од удар и оштетување. Кога одлучувате особено за внатрешното пакување, проверете дали материјалите што ги користите нема да реагираат со храната што ја содржат. Дали ќе ја заштити храната од светлина, влажност и температура?

Пакувањето на производот е веројатно првото нешто што ви паѓа на ум кога ќе помислите на пакувањето на храната. Иако сите 3 елементи на пакувањето се важни за обележување со вашиот бренд, пакувањето на производот е веројатно најважно бидејќи тоа е она што ќе остане во умот на потрошувачот и ќе биде во првите редови на вашиот маркетинг.

    1. Eco-friendly материјали

Климатските промени носат повеќе публика и регулативи кон методи на производство кои се поеколошки за животната средина. Така, сега, повеќе од кога било, навистина е важно да се одлучите за eco-friendly материјали за пакување наместо пластика, а исто така е навистина важно да не се дава тврдење дека вашиот производ е еколошки во случаи кога не е.

Има толку многу иновации што за одржливото пакување, затоа најдете дизајнер кој ќе го добие и ќе го води тоа поле. Очигледно решение е да користите рециклирана хартија или целулоза како материјали. Можете да ја користите оваа естетика како дел од вашиот поширок идентитет на брендот за да ја наметнете идејата дека сте хуманистички бренд кој ја цени автентичноста – несовршеностите и сè. 

Алтернативно, можете да се направите пристап со нула отпад.  Повторно да ги користите деловите на вашите производи за да го обликувате пакувањето. Земете го пакувањето на сликата подолу. Брендот собра несакани лушпи од компири како остаток од нивниот производ (помфрит) и повторно ги искористи за да го создаде пакувањето во форма на  конуси. Тоа е иновативно, едноставно и незаборавно.

    1. Печатење и производство

Откако ќе одлучите дали произведувате мало или големо производство, ќе треба тесно да соработувате со производителот што ќе го изберете за да одредите со какви формати на датотеки, материјали и временски размери ќе работите. На пример, вашата дигитална датотека најверојатно ќе треба да биде во дигитален формат и правилно CMYK кодирана во боја, но секој производител ќе има свои специфични барања.

Можеби ќе одлучите да изберете локален добавувач за вашите потреби за пакување храна. Ако на вашиот потрошувач му ветувате опција за еколошко пакување, не заборавајте да ја изградите таа доверба кај клиентите со вашата автентичност – направете го вашето истражување и пронајдете го најсоодветниот добавувач за вас.

    1. Правни работи

Дизајнирањето на пакувањето на храната значи дека ќе има законитости што треба да ги штиклирате пред да го лансирате производот. Важно е да проверите кај вашите национални управни тела за да разберете што треба да се направи пред да го испратите вашето пакување на печатење. Секоја земја ќе има своја агенција за стандарди за храна која ќе ви обезбеди законски барања за обезбедување информации за храната на потрошувачите.

Често тоа вклучува осигурување дека ќе го вклучите името на храната, списокот на состојки, информациите за алергени, нето-количината, условите за складирање и датумот на продажба, за да наведете неколку.

————————–

За крај

Пакувањето на храната треба да заштитува, привлекува и испорачува. Погрижете се да создадете уникатен дизајн кој ќе го најде својот пат директно до срцето на вашата целна публика – преку нивниот стомак.