Од илјада најголеми онлајн продавачи во Европа, само 49 проценти имаат седиште на континентот. Поголемиот дел се базирани надвор од Европа, главно во САД или Кина. Делот од онлајн сообраќајот за овие неевропски компании е уште поголем.

Ова го објави Internet Retailing, врз основа на податоци од RetailX. Истражувачкиот огранок на британската индустриска публикација неодамна го објави извештајот RetailX Europe Top1000 360°, кој ги рангира илјада е-трговски и мултиканални продавачи познати по својата силна продажна изведба и извонредна услуга за корисници. Ова е првпат да се анализираат седиштата на најголемите онлајн продавачи во Европа.
Седишта надвор од Европа
Од илјада компании, мала мнозина (51 процент) имаат седишта надвор од Европа. Делот од сообраќајот за овие неевропски компании во топ илјадата е уште поголем – 74 проценти „Природно,“ пишува Internet Retailing, „ова ги вклучува Amazon и eBay, кои доминираат како онлајн пазари во регионот и глобално. Но, исто така, укажува на зголемената моќ и дострел на компании како Shein, Alibaba и Temu, кои освоија значителен удел од продажбата во регионот за краток период. ” Сепак, за разлика од делот на сообраќајот, извештајот не ја нагласува вкупната деловна добивка на неевропските компании.

Онлајн пазари во Европа
Во поврзан извештај, ChannelX ја истражува доминантната улога на онлајн пазарите во европската е-трговија, забележувајќи дека многу потрошувачи практично ги користат како пребарувачи за малопродажба. Според истражувачите, низ Европа функционираат приближно 400 D2C пазари, како и повеќе од 250 B2B платформи. Тоа е голем онлајн простор, дури и ако се земат предвид нивоата на сообраќај во секторот. Internet Retailing го истакнува појавувањето на специјализирани вертикални пазари од нови учесници, како и иницијативите за пазари од страна на веќе утврдени (онлајн) трговци.
Превземи и подигни
Истражувањето на RetailX неодамна откри дека мнозинството (54 проценти) од најдобрите илјада европски онлајн продавачи, класифицирани според групи наместо според рангирање на продажба, нудат опција за подигнување на производите.
Извор: ecommercenews.eu