Се сеќаваш на возбудата што ја почувствува кога некој ти подари голем, завиткан подарок на твојот роденден? Кога купуваш производ преку Интернет, ја чекаш испораката со истата возбуда. Иако знаеш што е тоа, сепак возбудата постои. Како дете на роденден, се зголемува исчекувањето и едвај чекаш возачот да ја стави кутијата во твои раце.
Ако си дизајнер или производител на пакувања, дали твоето eCommerce пакување го создава WOW факторот? Неодамнешното истражување покажа дека 80% од купувачите велат дека „иновативноста и практичноста“ на пакувањето се многу важни за нивната одлука за купување.
Кога станува збор за трендовите во дизајнот на пакувањето, don’t think outside the box, think about the box! Размислете за кутијата, боите, етикетата, фонтот, логоата и сè друго што вашите клиенти го гледаат и допираат. Вашите клиенти очекуваат квалитетот на брендираното пакување да одговара на она што е внатре.
Зошто е-трговијата треба да биде свесна за тековните трендови
Од поп-култура до екологија, потрошувачите имаат интерес за дизајнот на пакување. Треба да привлече внимание, да ја заштити содржината и да има минимално влијание врз животната средина.
Како што преференциите на потрошувачите се развиваат со текот на времето, дизајнот на пакувањето треба да биде во чекор со трендовите.
7 Трендови за дизајн на пакување за е-трговија
Брендираните пакувања станаа дел од сцената на социјалните мрежи. Луѓето сега споделуваат слики од нивното пакување и ги објавуваат на Инстаграм или други сајтови и социјални мрежи. Вештите брендови открија дека дури и надворешниот картон е достоен за брендирање; додавање логоа, бои, итн. Кој не е запознаен со логото со насмевка/стрелка на кутијата на Амазон?
- Одржливост – Одлично за PR, добро за животната средина
Во јануари 2018 година, McDonalds ја објави целта: „100% од пакувањето ќе доаѓа од обновливи, рециклирани или сертифицирани извори и ќе има достапно рециклирање во сите свои ресторани до 2025 година“. Тоа е добар PR и е добро за животната средина.
Друг начин е-трговците да ја зголемат одржливоста е да користат „пакување од втор живот“. Тоа е пакување кое може да се пренамени и е популарно кај клиентите кои се грижат за животната средина.
- Пластиката не e “cool”
Има поголем притисок да се намали или елиминира пластиката во нашите животи. Општините и државните влади ширум светот почнаа да ја забрануваат пластиката од различни области од нашиот живот, како што се шишиња со вода, пластични сламки, пакувања од стиропор и пластични кеси. Сеприсутната пластична шопинг кеса е зло за животната средина, која лета низ паркинзите и плажите ширум светот.
Тешко е да се негира силата, флексибилноста и издржливоста на пластиката. Сепак, трендот е пакувањето да се прави без неа. Но кога нема друга опција, тогаш е-трговците можат да се потпрат на еколошка пластика односно биоразградлива пластична амбалажа која сè повеќе ја заменува стандардната пластична амбалажа.
- Пакување погодно за е-трговија
Трошоците за испорака се примарна грижа за е-трговците. Како што е-трговијата продолжува да расте, производителите, е-трговците и центрите испорака бараат нови начини за намалување на просторот за пакување, отпадот, тежината и трошоците.
Е-трговците знаат дека решенијата за пакување мора да имаат минимална количина на материјали, но сепак да ја заштитат содржината од каква било штета.
Ако е инфериорно, пакувањето резултира со клиентите да добиваат оштетени производи, а во крајна линија тоа може и многу негативно да влијае за нив. Некогаш вакви случаи можат да чинат милиони долари.
Намалувањето на загубите од оштетување е примарна функција на пакувањето. Втората функција е промовирање на брендот.
Пакувањето погодно за е-трговија е полесно, покомпактно, брендирано и економично.
- Кутијата е значаен маркетинг канал
Секој слој на брендирана амбалажа стана touchpoint на потрошувачите, а е-трговците го користа слободниот простор за да го рекламираат својот бренд.
Во едно универзитетско истражување на потрошувачите, 85% рекле: „имиџот на брендот на пакетот има влијание врз процесот на купување“. 68% од купувачите чувствуваат дека брендот станува поквалитетен со брендирањето на нивното пакување.
Секоја кутија што ја испраќа вашата е-продавница е гласник на брендот и можност да ги покажете вашите производи на светот. Дали испраќате во генерички кафени кутии за да заштедите трошоци? Додајте голема брендирана етикета за испорака или брендирани налепници на повеќе страни.
- Чист и едноставен дизајн
Минимализмот и белиот простор е IN. Нередот и комплицираните дизајни се ОUT. „Натрупаните“ дизајни создаваат конфузија, а етикетите кои тешко се читаат ги фрустрираат и купувачите и испраќачите.
Потрошувачите сакаат на прв поглед да знаат што е производот и кој го направил. Користете го вашето лого, симболи, бои на брендот и лесни за читање фонтови за да ги пренесете информациите.
- Pop-up дизајни
Апстрактниот графички дизајн со многу бои им помага на брендовите да се издвојат од нивната конкуренција. Еден иновативен, енергичен графички тренд се doodles. Тоа е рачно цртана уметност која им кажува на клиентите што има внатре преку текст и слики. Делува опуштено, забавно и лично.
Мејнстрим брендовите го усвоија овој дизајн кој им се допаѓа и на младите и на старите потрошувачи. Постарите потрошувачи со проблеми со видот ја ценат лесно разбирливата графика. Помладите купувачи мислат дека изгледа кул. Постојат одлични примери на doodle уметност на етикетите за пиво, шишиња со сокови и храна за домашни миленици и тн.
- Head-turning иновација
Нема подобар пример за иновација во пакувањето од пакувањето на Festina Divers Watch. Ставањето водоотпорен часовник во вреќа со вода докажува дека работи и истовремено помага да се заштити часовникот од ненадејни удари. Тоа е незаборавно пакување кое сè уште ги запира луѓето во нивните патеки.
Возбудливите иновации никогаш не излегуваат од мода. Некои од креативните начини на кои дизајнерите го направија пакувањето свежо и функционално се:
- Дизајни кои извршуваат двојни функции – Два начини да се отвори пакет со сос.
- Претворање во други форми – Конзерва со чипс што се отвора во чинија за сервирање.
- Повторна намена – Шишиња за пијалоци во форма тег за вежбање
- Заштеда на простор – Геометриски наместо тркалезни дизајни.
Иновацијата во пакувањето е врв на креативноста. Го претвора основниот сад во нешто што привлекува внимание, ја истакнува содржината и промовира бренд. Иновативниот пакет понекогаш може да биде покорисен или позабавен од предметот внатре.
Секое парче од вашето пакување, од марамче до етикети за испорака, треба да ја носи пораката на вашиот бренд и да биде составен дел од вашата маркетинг стратегија. Боите на брендовите, етикетите и логоата го издвојуваат вашиот пакет од останатите.
За инспирација, погледни што Pinterest има да покаже.