Е-трговците од Балканот се собираат на 4-ти и 5-ти април во Арена Софија

Од 4-5 април учесниците ќе имаат единствена можност:

  •  да ги научат најновите иновации  од меѓународни говорници во областа на е-трговија и дигитален маркетинг,
  • да се запознаат со водечки експерти, претприемачи и иноватори од целиот Балкански Полуостров,
  • да создадат трајни партнерства со претставници од повеќе од 15 земји во регионот и пошироко,
  • да искусат возбудлива забава по првиот ден и да продолжите да црпите инспирација за бизнис на соседните пазари со дискусиите следниот ден.

 

Никола Илчев, главниот организатор на Балканскиот самит за е-трговија и искусен експерт за е-трговија, ветува незаборавно искуство што ќе ги обедини гостите во потрагата по раст и успех на онлајн бизнисот во нивната земја и во која било друга земја во која ќе изберат да работат.

Програмата на настанот е преполна со панел дискусии, презентации и дополнителни помали настани, десетици компании застапени во огромна изложбена област која ќе опфати широк спектар на теми – од најновите трендови во е-трговија и дигитален маркетинг, до вештачка интелигенција, логистика и плаќања, податоци за различни пазари и корисни совети од експерти кои ги применуваат секој ден.

Говорници од Microsoft, Meta, TikTok, Geopost и уште најмалку 25 ќе бидат на сцената на Самитот за е-трговија на Балканот и лично ќе споделат како да се одржува бизнис на глобално ниво.

  • Даниел Трост од Microsoft е искусен професионалец во дигиталната индустрија со 20-годишно искуство. Во изминатите седум години, Даниел Трост успешно го разви бизнисот за партнерски канали на Microsoft за рекламирање во D-A-CH. За време на Балканскиот самит за е-трговија тој ќе зборува за „Моќта на Microsoft Advertising Full Stack“.
  • Адам Новаковски им помага на бизнисите да ги искористат маркетинг решенијата на Мета и да откријат нови креативни можности. Тој смета дека добрата рекламна порака треба да важи и за мобилните, како и за другите медиуми и треба да ги следи безвременските принципи воспоставени од најголемите имиња во рекламирањето. Неговата тема на Балканскиот форум за е-трговија беше „Улогата на вештачката интелигенција за прекугранична продажба“.
  • Себастијан Шмигиелски е одговорен за градење и развивање на односи со клучни клиенти за е-трговија во регионот на Централна Европа. Претходно, тој 11 години работеше во Facebook 11 со клиенти за е-трговија. Моментално ја развива својата кариера во Тик Ток. Себастијан ќе одговори на прашањето: „Како GenZ ќе ја обликува е-трговијата“
  • Кармен Киреу е директор за истражување на пазарот во Geopost и е одговорна за истражување на пазарот и потрошувачите на глобално ниво. Таа има силна позадина во истражување на пазарот, а претходно работела за меѓународните лидери за истражување на пазарот GfK и Millward Brown повеќе од 10 години, специјализирана за меѓународни брендови,  комуникации и истражување на искуството на потрошувачите. Од сцената на Балканскиот самит за е-трговија таа ќе открие: ,,Зошто е-трговијата е подинамична на Балканот отколку во остатокот од Европа?’’

 

Балканскиот самит за е-трговија не е само настан, туку платформа за размена на идеи, создавање нови врски и градење силни партнерства во индустријата за е-трговија. Учесниците ќе заминат со нови знаења, вештини и визии кои ќе им помогнат во развојот на нивните бизниси во дигиталната ера. Сега и вие можете да бидете дел од иднината на е-трговијата во регионот!

Користете го кодот ecommercemk15 и добијте попуст на вашите билети!

За повеќе информации посетете ја веб страната https://balkanecommerce.com