#eCommerceMK во еко-акција за почисто Водно

Еко-акцијата на планината Водно послужи како инспиративен пример за колективно дејствување и еколошка одговорност. Околу 100 учесници од заедницата за е-трговија и други волонтери , вчера, 28.05.2023, ги здружија силите за спроведување на еко-акцијата  предводена од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија (АЕТМ). Овој настан имаше за цел да го поттикне единството во секторот за е-трговија додека колективно работи на зачувување на природните убавини на Водно и зголемување на еколошката свест.

 

Учесниците во оваа инспиративна еко-акција беа поделени во две групи, покривајќи различни локации на планината Водно. Учесниците активно се вклучија во напорите за собирање на отпадоци од Средно Водно, паркинзите, асфалтираниот пат, патеката Бабина, Новогодишната патека и во близината на Милениумскиот крст на врвот на планината. Лиценцираните водичи од планинскиот спортски клуб H2O обезбедија суштинско водство и поддршка во текот на целиот настан, обезбедувајќи ја безбедноста и зголемувајќи ја ефикасноста на учесниците.

Колективното влијание во оваа еко-акција ја покажа посветеноста на учесниците за зачувување на животната средина и по 2 часовната еко-акција имаа можност да се дружат, запознаат и релаксираат во планинарскиот дом „Даре Џамбаз“ на врвот на Водно, да се освежат со пијалоци од Пивара Скопје, да ги пробаат неверојано вкусните хамбургери од Jojo’s BBQ и да се засладат со здрави десерти од Healthyish. Но, и да се забавуваат на funky музиката на DJ Foodiman. Настанот на врвот на Водно послужи како потсетник за единството и посветеноста на заедницата кон позелена и почиста иднина.

“Како Асоцијација за е-трговија на Македонија често организираме едукативни и други настани за вмрежување на членовите, кои се дел од нашата годишна програма. Темите секогаш произлегуваат од потребите на членките и предизвиците со кои се соочуваат, а на настаните членките имаат прилика и да разменат искуства, да остварат соработки и да градат релации кои ќе им придонесат за развој на бизнисот. Овој пат решивме да направиме поинаков настан, односно еко-акција со која покрај спорт, дружење и нетворкинг со eCommerce заедницата ќе придонесеме и за заедницата во која што сите функционираме. Сите мора да тргнеме од себе и да веруваме дека со мали чекори заедно можеме да ги менуваме и подобруваме работите.” – Нина Ангеловска, Претседателка на АЕТМ.

Успешната реализација на оваа еко-акција немаше да биде возможна без поддршката и соработката на клучните партнери. Националната агенција за европски образовни програми и мобилност (НАЕОПМ) одигра клучна улога во организирање на настанот, нагласувајќи го значењето на еколошката едукација и мобилност. Пивара Скопје, партнер во оваа иницијатива, беше пример за корпоративната општествена одговорност обезбедувајќи освежување за учесниците и поддршка во организацијата и Healthyish ја покажа својата заложба за промовирање на здрав начин на живот.

”Со поттикнување на глобалната свест за заштита на животната средина можеме да имаме квалитетен и здрав живот. Ни претставуваше голема чест и задоволство што Националната агенција за европски образовни програми и мобилност беше дел од една ваква убава иницијатива. Потребно е заеднички да покренеме уште поголема свест за одржлив развој, заштита на животната средина и Свет без отпад. НАЕОПМ на повеќе начини ја покрева свеста за борба против климатски промени преземајќи и акција на терен како што е токму оваа. Правото на здрава и чиста животна средина е фундаментално граѓанско право.” – Марко Ѓоргиевски,  Директор во НАЕОПМ.

“Чест ни е што бевме дел од акцијата за чистење организирана од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија, со цел да ги промениме навиките градејќи систем за одржлива животна средина, истовремено создавајќи партнерства со сите оние со кои ги делиме истите вредности. Една од заложбите на Пивара Скопје е да ја изградиме нашата земја како место без отпад, што е целосно во согласност со нашата глобална иницијатива – Свет без отпад. Како компанија која се залага за одржлив развој, секогаш не радува кога ваквите иницијативи се препознаени од пошироката јавност и со тоа привлекуваат голем број на волонтери, меѓу кои секако се и нашите Пиварци”, Марија Мининчиќ, Менаџер за партнерства со заедницата.

Поттикнувањето на повеќе компании и поединци од е-трговијата активно да учествуваат во еколошките иницијативи ќе доведе до поголемо влијание и ќе придонесе за зачувување на нашето природно богатство. Нашата визија во АЕТМ за трансформирање на оваа еко-акција во годишна традиција е важен чекор кон градење на култура на еколошка свест во заедницата за е-трговија. Како поединци, преку правење свесни избори во нашиот секојдневен живот, можеме да допринесеме за намалување на отпадот и да се вклучиме во еколошки практики. Заедно, можеме да направиме значајна разлика и да обезбедиме зачувување на нашите природни ресурси за идните генерации.Нека ова биде почеток на едно поголемо движење, каде заедницата за е-трговија продолжува да води со пример, инспирирајќи ги другите да го следат примерот и да се придружат во повеќе вакви акции во иднина.

#eCommerceMK за почиста животна средина 💚

Фото-галерија од настанот