E-commerce настани што можете да ги посетите во ноември

Како што наближуваме кон крајот на годината, остануваат се помалку настани за е-трговија што треба да ги посетите. Сепак, ние ви направивме една корисна листа со настани, така што ќе знаете кога и каде се одржуваат значајните конференции и настани за е-трговија овој месец низ Европа.

6 – 7 ноември: B2B Online Europe – Шпанија

B2B Online е европски настан за е-трговија за производители и дистрибутери, наменет за клучните носители на одлуки, вклучени во е-трговијата. Станува збор за дводневен настан кој обединува е-трговија, искуство со клиенти и дигитални маркетери, за да ги споделат своите сознанија за дигиталната трансформација, на кој претставниците од 190+ компании за производство и дистрибуција ќе им објаснуваат на присутните како да ги искористат напредните аналитички податоци за увид на клиентите и да го оптимизираат односот производител / дистрибутер.

 

14 ноември: E-commerce Day – Словенија

E-commerce Day 2019 година го одбележа осмото издание на овој словенечки настан за електронска трговија. Таа продолжува да расте и на интернет-трговците да им нуди знаење, алатки за работа и инспирација. Оваа конференција е релевантна за сите професионалци кои работат со е-трговија и ентузијасти кои сакаат да добијат нови идеи и да го зголемат своето присуство преку Интернет.

За годинешното издание на E-commerce Day, организацијата очекува околу 400 посетители. На конференцијата ќе има и 15 искусни говорници од индустријата за е-трговија, вклучително експерти од Гугл, Институт Бајмард, Сегментинг, Мастеркард, Сеос, Инфлуи и др. Тие ќе ги споделат своите знаења за новите решенија за електронска трговија, трендови и најдобри практики.

 

23 – 24 ноември: eCommerce & Digital Marketing Expo – Грција

eCommerce & Digital Marketing Expo е дводневна конференција и изложба за е-трговија и дигитален маркетинг. Се одржува во изложбената сала „Запион Мегарон“ во Атина, Грција.

По претходните успешни конференции за е-трговија, годинешниот настан се проширува и кон индустријата за дигитален маркетинг. Оваа експанзија е резултат на потребата на повеќето изложувачи (се очекуваат над 80 за годинашното издание), кои исто така се активни во овој бизнис и сакаат да ги прошират своите партнерства со клиенти заинтересирани за нивното присуство преку Интернет. Клучните теми на оваа конференција се: развој, промоција, плаќања и испорака.

 

25-26 ноември: #DMWF Expo Europe – Холандија

#DMWF Expo (кратко за Digital Marketing World Forum – Светскиот форум за дигитален маркетинг) има за цел да собере над 800 сениор дигитални маркетери за да поразговараат за теми поврзани со социјални медиуми, креирање на содржини, податоци итн.

Настанот обезбедува стратешки содржини и увид во дигитален маркетинг, околу тоа како да се ангажираат клиенти, како да се управува со перцепцијата за брендот и како да се доближите до неискористената публика преку разновидни медиумски канали. Конференцијата исто така ја истражува  и сè поважната улога на податоците во дигиталниот маркетинг.

 

27-28 ноември: White Label World Expo London – Велика Британија

White Label World Expo е најголемата светска изложба етикета за приватни етикети. Тој нуди мастерклас настани, значајни говори, семинари и самити.

Бесплатното присуство на White Label World Expo е одлична можност да сретнете илјадници водечки е-трговци, заедно со илјадници други кои се подготвени за лансирање на својот бизнис за прв пат и активно бараат да најдат снабдувач за приватно етикетирање на производи, да најдат инспирација за тоа што треба да го продадат, како и да пронајдат добавувачи кои ќе им помогнат да ги пакуваат и брендираат своите производи подготвени за продажба.