Цената на доставата е најважен фактор при онлајн купување

Во поголем дел од Европа, трошоците за испорака се најважниот фактор за онлајн купувачите кои избираат од која e-продавница ќе купуваат. Ова не мора да значи дека е-купувачите не се  подготвени да плаќаат за испорака, но подготвеноста се разликува по земја.

Заедно со истражувачката агенција YouGov, Seven Senders анкетираа 8.602 онлајн купувачи во Германија, Франција, Велика Британија, Холандија, Белгија, Италија, Шпанија, Австрија и Швајцарија за нивните очекувања од е-трговците и нивните компании.

Според студијата, за 55% од сите испитаници, трошоците за испорака се најважниот критериум при избор на онлајн продавница. Кога станува збор за подготвеноста на потрошувачот да плати за испорака, ситуацијата по земја се разликува и зависи од вредноста на нарачката.

Бесплатната достава се чини важна во Шпанија и Франција

На пример, за 39% од шпанските и 32% од француските клиенти испораката треба да биде бесплатна за да можат да нарачаат. Во Велика Британија, пак, оваа бројка е само 17%. Во меѓувреме, 52% од Британците тврдат дека нивната подготвеност да платат за испорака зависи од производот и неговата достапност.

На Британците не им пречат на трошоците за испорака за невообичаени и ретки производи

Ако потрошувачите во Велика Британија бараат ретки производи што ги продаваат само неколку онлајн трговци, трошоците за испорака играат мала или никаква улога. Во Холандија ова чувство го делат само 21% од испитаниците, што е најниска бројка од сите анкетирани европски земји.

1 од 3 Холанѓани очекуваат бесплатна достава за нарачки над 20 евра

За многу потрошувачи ширум Европа, вредноста на нарачката е важна за да се утврди дали испораката треба да биде бесплатна. Во Холандија, 34% од потрошувачите очекуваат бесплатна достава за нарачки од 20 евра или повеќе. Во Италија, пак, оваа бројка е само 6% за истата вредност на нарачката.

26% сметаат дека испораката секогаш треба да биде бесплатна

„Кога станува збор за бесплатна достава, се појавуваат три општи мислења во сите земји“, велат Seven Senders. За над една четвртина од испитаниците, испораката секогаш треба да биде бесплатна; за 30% зависи од вредноста на нарачката; за еден од тројца испитаници, тоа зависи од производот и неговата достапност.

Respondents willing to pay extra for sustainable delivery.

Кога станува збор за одржливоста, потрошувачите во Австрија (67%) и Швајцарија (66%) се најподготвени да плаќаат дополнително за ова. Во Велика Британија и Белгија само 50% и 51% се подготвени да платат повеќе.

Претпочитаниот начин на плаќање се разликува по земја

Seven Senders исто така ги прашале испитаниците за претпочитаниот начин на плаќање. Се чини дека во Италија, 51% претпочитаат да употребуваат online payment service providers како што се Stripe, Apple Pay и PayPal, следени од Германија (46%) и Велика Британија (42%). Во Швајцарија, оваа бројка е само 12%. И во Франција (58%), Шпанија (47%) и Велика Британија (41%), платежната картичка е најпосакуван начин на плаќање.

Во регионот DACH, се претпочита плаќање по фактура

Во регионот DACH (Германија, Австрија и Швајцарија), плаќањето по фактура е сè уште многу популарно. Во Швајцарија, половина од потрошувачите го претпочитаат овој метод, додека 34% од корисниците во Германија и Австрија исто така го користат. Од друга страна, плаќањето при испорака е најпосакувано во јужните земји: 11% од Италијанците и Шпанците, додека во другите земји е во понискиот едноцифрен опсег.

Popular payment methods

 

Испораката до дома е сè уште најпопуларниот метод за испорака

Кога станува збор за испорака на онлајн нарачки, доставата до дома е сè уште најпосакуваниот метод. Во Велика Британија, 90% од испитаниците ја бираат оваа опција, додека во Франција е само 63%. Тоа е затоа што 22% од француските купувачи сакаат да го подигнат својот пакет од филијала на пошта или продавница за парцели.

Холанѓаните сакаат да изберат датум или време за испорака
Изборот на претпочитан датум или време на испорака е особено популарен во Холандија, каде 49% од потрошувачите го искористиле овој метод барем еднаш за последните пет нарачки. Тоа е многу повеќе отколку во другите земји: на пример, во Франција е 36%, а во Белгија 35%. Во Италија, оваа бројка е дури 19%.
Извор: Ecommerce News