Новости од е-трговија

CRO Commerce 14.10.2025 – Конференција за иднината на е-трговијата во ерата на вештачката интелигенција

AI е “to be or not to be” во е-трговијата – бидете спремни на промени

Заборавите на стариот начин на работење во е-трговијата – она што вредело пред неколку месеци денес е застарено. На CRO Commerce конференцијата повторно ќе се зборува за најактуелните трендови и технологии кои ја обликуваат сегашноста и иднината на е-трговијата, а вештачката интелигенција се наоѓа во сржта на сите тие промени.

Каде и да се свртиме се зборува за AI технологии, решенија и алатки, со клучна порака дека сеприсутноста на AI не е футуристичка иновација – туку станува темелот на сите бизниси. И додека минатата година ја обележи влезот на AI на големата врата, оваа година улогата на AI е веќе стратешка. Промените им се случуваат на бизнисите секојдневно, а за тоа какви промени веќе се имаат случено кои нас тек не чекаат, најдобро знае Асоцијацијата за е-трговија на Хрватска која има собрано повеќе од 500 е-трговци на едно место и оваа есен ја организира седмата CRO Commrece конференција (powered by Shipshape)

Конференцијата ќе се одржи во загребскиот Mozaik Event Centar на 14-ти окотмври, 2025 година, а освен презентации на тема AI, ќе можете да слушате предавања и работилници на кои ќе учествуваат бројни експерти за е-трговија од Хрватска и регионот.

Како и во минатогодишното издание, и оваа година учесниците ги очекуваат многу интересни говорници на 3 сцени, нетворкинг во EXPO зоната и забава по конференцијата.

Секако дека повеќето од предавањата ќе бидат фокусирани на примената на AI техноголии во е-трговија и маркетинг, но како и секоја година, на CRO Commerce ќе се зборува за новости од секторите: логистика, плаќања, сметководство и право.

Програмата е речиси целосно дефинирана и ќе биде објавена штом ќе бидат собрани сите информации од говорниците, а сите информации за билетите се достапни за веб-страницата на конференцијата: https://conference.ecommerce.hr/

Human in the loop – улогата на луѓето е сè поважна

Иако зголемената употреба на решенија за вештачка интелигенција се смета за технолошка еволуција, клучното влијание врз целиот пазар може да се дефинира како целосна општествена револуција што фундаментално ја менува улогата на луѓето во овој процес. Вештачката интелигенција не ги истиснува ниту ги заменува луѓето, туку само ги става во нова улога што бара брза адаптација.

Имено, AI моделите можат да „халуцинираат“ или погрешно да протолкуваат. Замислете чет-бот со вештачка интелигенција што ветува рефундација без валидна причина, или текст што тврди дека додатокот во исхраната „лечи рак“. Автоматизацијата на вештачката интелигенција бара човечка контрола, дефинирање на граници, дневници за ревизија и јасни протоколи за интервенција, и токму затоа човечката улога никогаш не била поважна.

Иван Билди, основач на Masterbox платформата и AI ентузијаст, во својот keynote говор на CRO Commerce ќе зборува за тоа колку едукацијата на е-тровците на лично ниво е сè поважна, не само за конкурентноста, туку и за разбирање на пошироката слика за тоа што се случува во индустријата. Според него, вештачката интелигенција не е само уште една алатка, туку технологија што ги менува правилата на играта во речиси секој аспект од бизнисот. „Затоа е клучно да се започне што е можно поскоро. Во моментов, додека индустријата е сè уште во повој, алатките се лесни за користење, а влегувањето во темата е релативно лесно. За една или две години, кога алатките ќе станат посложени, интеграциите подлабоки, а пазарните очекувања повисоки, ќе биде многу потешко да се стигне“,вели тој.

Покрај тоа, тој верува дека личното разбирање на можностите на вештачката интелигенција им помага на маркетерите подобро да делегираат задачи, да поставуваат вистински прашања, да донесуваат одлуки и да препознаваат реални можности, наместо да се потпираат исклучиво на надворешни партнери или агенции. „Со воведување на образованието за вештачка интелигенција како дел од редовната рутина – без разлика дали преку онлајн курсеви, тестирање на нови алатки или едноставно редовно користење на асистенти за вештачка интелигенција во нивната секојдневна работа – маркетерите градат вештина што ќе биде клучна за нив во годините што доаѓаат“, заклучи Билди.

Покрај овој одличен придонес во програмата на конференцијата, бројот на експерти кои ќе зборуваат за сите нови нијанси на користење на вештачка интелигенција во е-трговијата е навистина репрезентативен. Мирослав Варга (Escape, гуру за реклами на Google), Марко Пачар (група Granular, SEO гуру), Иван Радиќ (Apipet, автоматизација на вештачка интелигенција), Александар Ашковиќ (гуру за YouTube), Ернест Антоловиќ (Shipshape, CX гуру) и бројни други експерти ќе ги споделат своите знаења за оваа клучна тема.

Други актуелни теми за промените во дигиталната економија, маркетингот и продажбата и новите законски измени во е-трговијата нема да бидат изоставени, затоа ве советуваме навреме да ги обезбедите вашите билети бидејќи бројот на учесници е ограничен.

Конференцијата ќе ја отвори претседателот на здружението за е-трговија Хрватска, Марсел Мајсан, а програмата ќе обезбеди континуирана размена на идеи, корисни информации и можност за стекнување нови познанства и отворање бројни деловни можности на три етапи.

Цената на билетот, која вклучува целодневен пристап, ручек и коктели на забавата, е 250 евра. Повеќе информации можете да најдете на официјалната веб-страница на конференцијата.

Како партнери на конференцијата, за нашите читатели и членови обезбедивме 20% попуст на билети, кој можете да го добиете со внесување на купонот при checkout: ecommmmacedonia20

Поврзани содржини