Новости од е-трговија

AI оптимизација на цени е одлична стратегија во е-трговијата

Пазарот за решенија засновани на вештачка интелигенција во трговијата се очекува да достигне 24,1 милијарди долари до 2028 година. Зошто таков раст?

Па… Вештачката интелигенција им помага на е-трговците да анализираат Big Data, што значи дека можат да водат подобри маркетинг кампањи, да ја подобрат логистиката и, се разбира, да ги оптимизираат цените. И со оглед на тоа дека цената е клучен фактор во одлуката за купување на купувачот, точната цена е многу важна за секој бизнис.

 

Оптимизација на цените: како функционира?

Оптимизацијата на цените користи математичка и маркетинг анализа за да одреди како клиентите ќе реагираат на различни ценовни точки за производите и услугите на компанијата.

Бизнисите исто така може да ja користат за да ја разработат стратегијата за цени што најдобро одговара на одредена цел, како што е максимизирање на профитот. За да ги оптимизирате цените, можете да користите податоци од анализа на конкурентите, анкети, анализа на оперативните трошоци и историjата на цени. Но, денес, се повеќе компании се потпираат на вештачката интелигенција за да управуваат со нивната стратегија за цени.

AI во бизнисот: зошто е важно?

Малопродажните компании имплементираат решенија засновани на вештачка интелигенција за да го подобрат искуството на клиентите и да ја зголемат продажбата.

Еве три специфични области каде што вештачката интелигенција може да помогне.

AI може да ја подобри оптимизацијата на цените

Во дигиталната област, цените се менуваат за секунда. Значи, невозможно е рачно да ги следите промените, а потоа соодветно да ги ажурирате вашите сопствени цени. Од друга страна, невронските мрежи можат да ги приспособат цените врз основа на повеќе фактори, дури и на основа од клиент до клиент.

Да претпоставиме дека некој онлајн купувач додава ставка во својата кошничка, но не се одјавува: вештачката интелигенција може да ги поттикне да го завршат купувањето нудејќи им атрактивен попуст веќе следниот ден.

AI може да помогне да се зголеми продажбата

Во дигиталниот свет, персонализацијата е клучна. Наместо да нудите еднократно решение за сите, зошто да не ја користите технологијата за да изградите решение што вистински ги одразува потребите на вашите клиенти?

Моделите за препораки им помагаат на е-трговците да го персонализираат искуството за купување за секој купувач, покажувајќи им ги производите што веројатно ќе ги купат. Вештачката интелигенција може дури и да автоматизира персонализирана е-пошта, испраќајќи специјални понуди и попусти на избраните ставки.

Моделите предвидуваат дури и однесување при купувањето врз основа на годишното време (back-to-school, пролет, одмор), помагајќи им на е-трговците навремено да ги планираат промотивните активности.

Горенаведеното е особено моќна стратегија, со студија на Harvard Business Review која покажува како прилагодениот пристап кон промотивните цени значително ја зголемува продажбата.

Вештачката интелигенција може дури и да ги следи реакциите на клиентите

Facebook, Twitter и Instagram се местата каде клиентите можат да ги покажат производите што ги сакаат (или да го споделат своето разочарување). И не толку одамна, сопствениците на бизниси не можеа да следат што велат клиентите.

Но, сега, анализата на чувствата и алатките за препознавање на Natural Language ви овозможуваат да следите што мислат луѓето за вашиот бренд. Некои компании го носат концептот уште подалеку, користејќи вештачка интелигенција за следење на вистинските емоции на клиентите за време на процесот на купување.

Со помош на високопрецизни камери инсталирани над екранот, истражувачите можат да проучат што гледа купувачот кога прелистува онлајн продавница и дали може лесно да го најде производот што го бара.

Зошто е-трговците  имплементираат решенија базирани на вештачка интелигенција?

Има многу причини зошто е-трговците имплементираат вештачка интелигенција. Еве седум од најпопуларните задачи со ВИ:

  • Подобрување на искуството на клиентите користејќи аналитика на податоци
  • Воспоставување динамични стратегии за цени за оптимална маржа
  • Управување со набавките на складиштето
  • Дистрибуција на производи (или автоматско наоѓање замени)
  • Спроведување на анализа на пазарот и конкурентите
  • Анализирање на податоците за клиентите за маркетинг и продажни кампањи
  • Персонализирање на маркетинг кампањи и промоции

4 начини на кои предвидливите цени помагаат да се оптимизираат цените

70% од компаниите со натпросечна заработка ги надминуваат конкурентите бидејќи брзо реагираат на пазарните услови и забележуваат флуктуирачка побарувачка.

Поинаку кажано: тие се снаоѓаат подобро од нивните конкуренти затоа што препознаваат колку е важно да се разбере моменталното расположение и однесување на потрошувачите. Вештачката интелигенција игра огромна улога во двете области

Еве што може да ви помогне вештачката интелигенција.

  1. Зголемете ги цените без да влијаете на продажбата

Повисоките цени не секогаш значат помала продажба. Всушност, вештачката интелигенција може да ви помогне да најдете повисока цена која ќе ја зачува вашата продажба на долг рок. Како тоа?

Вештачката интелигенција може да ја факторизира еластичноста на побарувачката за производот, а потоа да препорача оптимална цена по која ќе продавате ист број единици со поголема маржа. Земете го Zalando, еден од најголемите е-трогви во Европа, како совршен пример.

Компанијата продава облека и додатоци. И тие следат редовен циклус на ажурирање на цените, така што купувачите секогаш добиваат оптимален попуст. Уште подобро, е-трговецот никогаш не ги зголемува цените премногу нагло. Спротивно на тоа, секоја недела динамично ги намалува артиклите.

На пример, ако чантата е на попуст оваа недела, но поскапе следната недела, Zalando ќе понуди нов договор за друга ставка за да се избалансираат вкупните трошоци на кошницата.

  1. Факторирајте го однесувањето на потрошувачите во ценовните стратегии

Стотици фактори влијаат на навиките за купување. Цените на конкурентите, флеш-продажбите, и тн. Вештачката интелигенција ги зема предвид сите кога ја разработува најдобрата цена. Може дури и да влијае на тоа како се чувствуваат луѓето, без разлика дали е лето или зима, и промоциите на конкурентите.

Како резултат на тоа, е-трговците имаат поголема веројатност да најдат цена што ќе резонира кај потрошувачите, исто како што тоа го прави Airbnb. Компанијата им помага на домаќините да постават конкурентни цени врз основа на побарувачката, сезонската состојба и стапките на слични имоти во истата област.

Со оптимизирање на стапките врз основа на различни фактори, платформата гарантира постојан проток на гости и, со тоа, генерира сигурни приходи за себе.

  1. Предвидете како различните цени ќе влијаат на продажбата

Вештачката интелигенција ви овозможува да моделирате како потрошувачите ќе реагираат на промените на цените врз основа на историските податоци за продажба, но бидете внимателни: предвидувањата никогаш нема да бидат 100% точни. 

Продавницата за храна Албертсонс користи вештачка интелигенција за да ги персонализира цените, а потоа да ги ажурира во реално време ако ценовната поента не изгледа во ред. Користејќи АI Vision , вештачката интелигенција евидентира како секој клиент реагира на цените и, доколку реакциите се негативни, е-трговецот може да ги направи потребните прилагодувања.

  1. Комбинирајте искуство и податоци до максимален ефект

AI станува попаметна само додека спроведувате експерименти и собирате повеќе податоци. За возврат, добивате поостри сознанија. Големите е-трговци како Walmart и Amazon анализираат големи количини на податоци од онлајн и офлајн купувачи, користејќи ги сознанијата за развој на нови маркетинг кампањи, подобрувања на искуството на клиентите и нови услуги.

И нивниот пристап базиран на вештачка интелигенција им помогна да се етаблираат како доминантни сили во малопродажната индустрија во Америка.