Новости од е-трговија

Adria Summit не познава граници: Објавени говорниците кои го креираат курсот на е-трговијата

Додека лидерите во е-трговијата, експертите и иноваторите од целиот регион и Европа со нетрпение го очекуваат овогодинешниот Adria Summit, организаторите веќе напорно работат на програмата на конференцијата. Оваа година, конференцијата за e-трговија дополнително станува и и бизнис конференција. Експерти за финансии, технологија и претприемништво ќе се соберат од 8-ми до 12-ти мај во Kempinski Adriatic во Умаг, Хрватска и Kempinski Palaca во Порторож, Словенија, за да го насочат идниот курс на е-трговија во Јадранскиот регионот и пошироко.

Два дена инспиративни дискусии и интерактивни панели со преку 70 говорници од Европа и регионот ветуваат длабока анализа на влијанието на кризата во ИТ индустријата во САД на регионалниот пазар, како и одговори на прашањата:

  • дали треба да стравуваме од вештачката интелигенција и како можеме да научиме да го користиме во сите области на бизнисот?
  • Каква иднина ја чека е-трговијата?
  • Што се смени во финансирањето на иновациите?
  • Зошто ESG е важен за бизнисот во 21 век?

Меѓу говорниците оваа година се:

Матео Коланџели

Матео Коланџели, регионален директор за Западен Балкан во Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), предводејќи ја економската и иновативната еволуција во регионот. Со успешна кариера во инвестициско банкарство, консалтинг и стратешко лидерство, Матео носи богато искуство во својата улога. Користејќи рекордни инвестиции на ЕБОР, Матео има за цел да поттикне иновации и раст во јадранскиот екосистем за е-трговија. Тој ќе ја отвори годинешната конференција заедно со Стефан Лазаревиќ, претседател на Американската стопанска комора во Србија (AmCham).

Стефан Лазаревиќ

Присуството на Стефан Лазаревиќ, претседател на Американската стопанска комора во Србија (AmCham) на Adria Summit во 2024 година ветува дека ќе обезбеди конкретни совети за бизнисите кои се стремат кон успех во дигиталната ера и ќе отвори нови перспективи за соработка преку Атлантикот.

Ненад Милановиќ

Директно од Пало Алто, Калифорнија, родното место на најголемите светски технолошки компании, доаѓа Ненад Милановиќ како еден од говорниците на Adria Summit. Ненад е програмер и претприемач кој израснал во Србија и ја основал првата српска компанија Unicorn. Компаниите Unicorn достигнуваат вреднување од милијарда долари без да бидат котирани на берзата и се сон на секој стартап проект. Ненад е сопственик на cake.com, кој стои зад глобално познатите дигитални алатки кои ја олеснуваат секојдневната работа како што се Clockify, светски лидер во алатките за следење време, Pumble, кој помага во тимската комуникација и Plaky, кој им помага на корисниците да планираат и управуваат проекти.

Мирослав Варга

Почитуваниот Google-certified тренер и главна ѕвезда во дигиталниот маркетинг во регионот, Мирослав Варга, носи уникатна перспектива на сцената на Adria Summit. Со својата презентација насловена „Ние сме неандерталци, летачки млазни авиони“, Мирослав ја истражува брзата технолошка еволуција што го преобликува нашиот свет. Со комбинирање на хумор и конкретни примери од реалниот живот, Мирослав навлегува во длабокото влијание на технологијата врз човековото однесување и деловната динамика. Учесниците може да очекуваат непроценливи сознанија за искористување на технолошкиот напредок за иновации и адаптација во дигиталната ера. Сесијата на Мирослав сигурно ќе ги инспирира учесниците да ги прифатат можностите што ги носи технолошката еволуција.

Лазар Џамиќ

Како познат предавач, писател и креативен стратег, Лазар Џамиќ е авторитет за иновации на бренд и ангажман на потрошувачите. Во својата презентација насловена како „Brand shift vibes“, Лазар ќе открие како во денешното дигитално доба, процесот на градење бренд се префрла од традиционално раскажување приказни кон активно ангажирање и живеење на приказната, а истовремено се осврнува и на примената на зголемена и виртуелна реалност (AR/ VR) како клучна алатка за создавање извонредни искуства. Предавањето на Лазар ќе ги поттикне учесниците да го преиспитаат својот пристап кон градењето бренд и да прифатат нови можности за иновации и раст.

Владимир Ѓукановиќ

Владимир Ѓукановиќ носи богато искуство во финансии и инвестиции во неговата презентација на Adria Summit 2024. Како искусен инвестициски експерт и автор, сесијата на Владимир насловена „Што е инвестиција?“ има за цел да го демистифицира светот на финансиите за учесниците. Потпирајќи се на своето долгогодишно искуство во portfolio trading и приватни инвестиции, Владимир ќе даде корисни совети за навигација низ сложеноста на финансиските пазари. Учесниците може да очекуваат подлабоко разбирање на здравите инвестициски стратегии и откривање на клучните елементи за одржлив раст и просперитет на Балканот и пошироко. Владимир најави и промоција на својата нова книга.

Вера Кенехан

Фокусирајќи се на спецификите на стартапите во Сан Франциско, Вера Кенехан, извршен директор од Силиконската долина, ќе сподели совети за надминување на почетните предизвици и градење успешни тимови. Со повеќе од 20 години искуство во различни индустрии, вклучително и телекомуникациите, медиумите, SaaS и Ventur Capital, таа носи богато знаење и нова перспектива. Вера е магистер по лидерство и менаџмент од Стенфорд и активно ги менторира идните претприемачи. Нејзината презентација ќе им овозможи на учесниците увид од прва рака во светот на стартапите.

Од обликување на иднината на економијата и е-трговијата до истражување на технолошката еволуција и иновациите на брендот, секоја презентација ќе понуди вредни совети и конкретни стратегии за справување со предизвиците и можностите на дигиталната ера.


Проверете ја целата програма на конференцијата на веб-страницата adriasummit.com каде исто така можете да се регистрирате за учество на Adria Summit 2024. Се гледаме во Истра.