9 маркетинг трендови на Instagram што треба да ги знаете во 2023

Нова година, нов Инстаграм 🥂

Бидете подготвени бидејќи многу работи ќе се случат на Instagram во следните 12 месеци. Продолжете да лизгате за да научите 10 маркетинг трендови на Инстаграм кои ќе ја револуционизираат играта во 2023 година.

Кои се најголемите маркетинг трендови на Инстаграм за 2023 година?

  1. Приоритизација на Reels
  2. Карактеристики кои предизвикуваат носталгија
  3. Содржина инспирирана од креатори
  4. Партнерства со брендови и партнерски маркетинг
  5. Креатори на user-generated content
  6. Видео memes
  7. Промовирана содржина
  8. Live shopping
  9. Карактери на брендовите

Тренд #1: Приоритизација на Reels

Откако Адам Мосери, раководител на Instagram откри дека сите видео објави ќе станат Reels, платформата уште повеќе се фокусира на тој формат.

Ова не е изненадување со оглед на тоа што Reels се „хак“ за полесно откривање и ангажирање со профили.

Ова е пример од Later.com кои забележале зголемување од 500%+ во нивната стапка на ангажман откако започнале со објавување на Reels:

graph indicating later's engagement rate growth since sharing instagram reels

И со жестоката конкуренција и од TikTok и од YouTube, се очекува Instagram да продолжи да ги приоритизира Reels во новата година.

Значи, ако сакате видеата со кратки форми да бидат дел од вашата стратегија за објавување на содржина на Instagram, 2023 е совршеното време.

Тренд #2: Карактеристики кои предизвикуваат носталгија

Дали некогаш ви недостасуваат поедноставните карактеристики на социјалните мрежи како MSN, MySpace, Facebook во 2008 година и Instagram каде преовладуваа фотографиите?

Во изминатиот период Instagram воведе еден тон носталгични функции во 2022 година, вклучително и Notes (MSN), музика на самите објави во Feed (MySpace) и Групни профили (OG Facebook).

Што може да значи само едно: фотографиите ќе се вратат. Да, добро слушнавте!

Претходно оваа година беше започната кампања „Make Instagram Great Again“ против платформата (поддржана од членовите на семејството Kardashian-Jenner), што резултираше со директен одговор од самиот Адам Мосери:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Mosseri (@mosseri)

Така, иако не може да се негира дека платформата ќе продолжи да дава приоритет на Reels, предвидуваме дека ќе видиме поголем баланс на фотографии.

Тренд #3: Содржина инспирирана од креатори

Кога станува збор за идеи за содржина, никој не го прави тоа како што го прават креаторите.

Тие негуваат заедници што се хипер-ангажирани и ги комуницираат нивните објави, кликаат на линковите кои тие ги споделуваат и ги поддржуваат нивните бизнис потфати (оттука произлегуваат брендовите кои се креирани од брендови).

Со други зборови: креаторите се трендсетерите на Instagram. Тие точно знаат како да раскажат приказна, без разлика дали тоа е преку photo dump (carousel со повеќе фотографии) или Reels користејќи соодветнo аудио:

И брендовите ги следат овие трендови. Тие брзо ја адаптираат својата содржина за да внесат елементи кои ги користат и креаторите.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Porter Airlines (@porterairlines)

Тренд #4: Партнерства со брендови и партнерски маркетинг

Предвидуваме дека Instagram ќе ги удвои паричните стимулации за креаторите да заработат и да ја претворат својата страст во заработка.

Ова ќе ги направи партнерствата со брендови и партнерскиот маркетинг на апликацијата многу полесни за сите да се вклучат со функции како што се Collabs, Creator Marketplace и други придружни алатки.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram’s @Creators (@creators)

Со цел да се натпреварува со други платформи, Instagram ќе треба да стане вистинска дестинација за креаторите да се поврзат со брендови, да ги покажат производите што ги сакаат и да заработат провизија од продажбата што ја поттикнуваат.

И во 2023 година, Instagram ќе продолжи да објавува нови и иновативни функции за поддршка на економијата на креаторите.

Тренд #5: Креатори на user-generated content

Креаторите на UGC се во подем! Хаштагот #ugccreator има над 52 илјади објави (and counting) на Instagram.

Зошто? Бидејќи за разлика од старата верзија на содржини генерирани од корисници каде содржината е органски креирана од следбениците на брендот, UGC креатор создава содржина што личи на UGC – но е платена.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erinbts

„Бидејќи креаторот не мора да се грижи за ангажирање на сопствената публика, има многу помал притисок „добро проаѓање“ на објавата на платформата. И од перспектива на брендот, тоа е рентабилно решение за добивање на повеќе содржини“, споделува Social Content Lead на Later.com, Линдзи Ешкрафт.

Tренд #6: Видео memes

Memes засекогаш ќе бидат едни од содржините кои се на некој начин рецепт за „инстант успех“ – но во 2023 година, фокусот се насочува кон видео memes.

Тие се исти како статичните memes, т.е. нешто апстрактно, смешно или слатко поврзано со кое публиката може да се поврзе или сочуствува – но во подинамичен и попривлечен формат.

Видео memes дозволуваат шегите да навлезат малку подлабоко и поопширно да раскажат една приказна. Исто така, видео memes ја задржуваат вашата публика на објавата подолго време, додека ја чекаат следната објава со која ќе можат да се поврзат парче релатибилност.

Тренд #7: Промовирана содржина

When in doubt, boost it out!

Се предвидува дека брендовите ќе одвојуваат поголем дел од својот буџет за промовирање на нивните содржина во 2023. Иако ова не е нов тренд, ова е сигурен начин за да го проширите досегот и да ја подобрите видливоста на вашиот бизнис на апликацијата.

Instagram marketing trends - boosted content example from the brand athletic greens

Што е крајниот резултат? Вашата содржина е видена од поширока публика, има поголем ангажман и зголемена конверзија – win, win, win.

Тренд #8: Live Shopping

Live shopping не е баш нова функција, но од неодамна, повеќе корисници прават live пренос.

Според овој извештај, live commerce би требало да сочинува над 20% од целата продажба на е-трговија до 2026 година.

Ова претставува еден тон можности за брендовите и креаторите да блеснат!

Од демонстрирање на производи до совети за стилизирање на парчиња облека – можете сосема да ја искористите оваа опција и да креирањете уникатно шопинг искуство.

Тренд #9: Карактери на брендовите

Помина времето кога Instagram користеше единствено за споделување естетски убави слики. Сега, апликацијата е место за нешто многу повлијателно: заедница и разговори. Па, што значи тоа за брендовите и креаторите во 2023 година?

In a nutshell, тоа значи дека време е да го истакнете карактерот на вашиот бренд.

Без разлика дали вие или некој од вашиот тим се појавува пред камера на Instagram Stories, дали вашиот глас ќе оди во позадина на вашите видеа, сето ова може да ви послужи за градење посилно чувство за заедница и поттикнување на ангажманот.

Во Later.com, член на нивниот тим се појавува на нивните Instagram Stories секоја недела за да сподели некои клучни сознанија за трендовска тема за социјалните медиуми. Тоа е неформално, разговорно и “full of personality”:

Instagram marketing trends - brand personalities showcasing Lindsay, Christine, and Chantal from Later on our Instagram Stories

Како резултат на тоа, можеме да се поврземе на подлабоко ниво со нашите најангажирани следбеници.

Заклучок? Како што се развива Instagram, така треба да се развива и вашата стратегија на платформата!

Instagram е извонреден канал за комуникација и ако сакате да успеете во 2023 година, време е да ја зајакнете вашата стратегија и да дозволите вашиот бренд да блесне.

Колку е подинамична, лична и попривлечна вашата содржина, толку подобро.

Извор: Later.com

Поврзани содржини