6 начини за upgrade на корисничкото искуство на вашите купувачи

Многу онлајн купувачи престануваат да купуваат од една е-продавница поради некое лошо искуство кое го имале. И покрај тоа што бизнис моделот за е-трговија постои уште пред 40 години, многу компании кои се присутни онлајн сè уште се борат да создадат оne-of-a-kind искуства за клиентите.

Благодарение на напредокот во технологијата, сега на луѓето им е полесно од кога било да започнат сопствени онлајн бизниси.

Многу напор се вложуваат во создавање платформа за е-трговија која нуди пријатно искуство на клиентите – она што ја освојува лојалноста на клиентите. За среќа, следејќи ги шесте упатства подолу, бизнисите со буџет може да постигнат извонредно искуство за клиентите.

1.Направете купувачот да се чувствува како веб-сајтот да е само за него

Камен-темелникот на секоја успешна платформа за е-трговија е добро дизајнираното, персонализирано корисничко искуство. Ако сакате да ги воодушевите вашите купувачи, секое искуство на купување треба да се чувствува како да е прилагодено само за нив. Персонализацијата значи да се олесни откривањето и изборот на производите и услугите што им се потребни.

Популарна стратегија за креирање на персонализирано искуство за купувачите што ја користат успешните брендови за е-трговија е да предлагаат работи кои би им се допаднале. На пример, ако сакате да купите фотоапарат на eBay, тој би препорачал слични производи како што се дополнителни објективи, стативи и други додатоци. Токму ваквите стратегии за корисничко искуство како оваа ги направија Amazon и eBay да бидат on another level.

2. Content is king! Креирајте висококвалитетна содржина.

Висококвалитетната содржина што ги опишува и/или прикажува вашите производи и услуги во голема мера ќе го подобри корисничкото искуство на вашата е-продавница. Користете добро формулирани описи, фотографии и видеа со висока резолуција за да ги привлечете посетителите. Јасното претставување на вашите производи и/или услуги им помага на купувачите да се чувствуваат сигурни дека го добиваат токму она за што платиле.

Она што купувачот го гледа на вашиот веб-сајт за производот треба да го гледа и во живо. Не треба да вклучувате „претерани“ reviews или претерано уредувани фотографи и и видеа кои ја прикриваат вистинската природа на производот. Се подразбира дека квалитетната содржина на производот е добра маркетинг практика. Првичната цел треба да биде едуцирање на потрошувачите, одговарање на нивните прашања и спречување негативни критики.

3. Намалете го напуштањето на кошничката

Напуштањето на количката се случува кога потенцијалните купувачи ќе го започнат online-chheckout процесот, но ќе го прекинат нивното купување. Производите ставени во виртуелната количка и оставени таму се сметаат за „напуштени“.

Стапките на напуштање на виртуелната количка може да значат дека клиентите немаат добро корисничко искуство. Поради оваа причина, следењето и управувањето со стапката на напуштање на количката на вашата е-продавница е од клучно значење. Користењето на оваа метрика ќе ви овозможи да заклучите што не е во ред со вашиот веб-сајт и да го поправите истото.

4. Поттикнувајте доверба

За да изгради доверба меѓу купувачите, компанијата мора да демонстрира однесување што влева доверливост. Ниту една друга индустрија не бара доверба од клиентите повеќе од индустријата за е-трговија. Неколку примери за градење доверба вклучуваат:

• Поддршката за корисници на компанијата покажува иницијатива при интеракција со клиентите

• Раководството на компанијата љубезно реагира на ситуација за односи со јавноста (ПР)

• Компанијата им обезбедува на своите купувачи соодветни канали за контакт

• Компанијата останува транспарентна во секое време, не само кога е принудена

Еден од заклучоците од економијата на однесувањето е дека луѓето обично им веруваат на оние што им се допаѓаат. Така, од суштинско значење е компаниите да воспостават добар однос со своите купувачи, дури и ако тоа е само на основно ниво.

5. Надминете ги очекувањата на вашите клиенти

Во најголем дел, потрошувачите очекуваат само брендовите да ги обезбедуваат производите и/или услугите што ги рекламираат. Како и да е, брендовите со е-продавници треба да ги надминат очекувањата на клиентите бидејќи:

• Надминувањето на очекувањата на вашите клиенти ви помага да се истакнете пред конкурентите

• Вашите напори не само што ќе ви заработат лојални клиенти, туку ќе имаат поголема веројатност тие да ја препорачаат вашата е-продавница на нивните пријатели и семејството

6. Вклучете повеќе начини за поддршка на клиентите

И покрај брзото усвојување на дигиталните комуникации, луѓето од сите возрасти сè уште сакаат да го слушаат гласот на личноста со која разговараат. Првиот центар за повици на корисници бил воведен во 1957 година од страна на Time Inc. за да ја прошири својата база на претплати. Тоа значи дека центарот за поддршка на корисници постои повеќе од 65 години, но неговата имплементација продолжува да се шири. Бизнисите за е-трговија можат да имаат корист со инкорпорирање на центар за повици за поддршка на нивните е-купувачи како додаток на бројните други канали за контакт со клиенти кои се достапни денес.

In the end…

Бизнисите имаат тенденција да бидат премногу ентузијастични за одредени трендови кога станува збор за корисничко искуство. Тие имаат тенденција или да ги минимизираат или целосно да игнорираат многу остварливи трендови. Совршен пример е дека повеќеканалната поддршка се сметала за само „nice-to-have“ карактеристика.

На ист начин, луѓето сфаќаат дека live chat-от набрзо ќе ја замени телефонската услуга; кога вештачката интелигенција (АИ) почна да го “асистира” live-chatот, луѓето сметаа дека разговорот со помош на вештачка интелигенција ќе им помогне многу при продажби. Но, ако научивме нешто од 2020 година, непредвидените настани може да имаат длабоки последици – тие можат да им направат “make or break” на трендовите, или пак да докажат дека нешто е вредно.Она што можеме да заклучиме е дека извонредното искуство на купувачите останува клучно за стекнување, одржување и негување на лојалноста на потрошувачите.