Новости од е-трговија

5 важни прашања за вашиот бизнис кои ќе можете да ги одговорите со присуствување на Shoptalk Europe во Барселона

Бидејќи опкружувањето во продажбата во Европа се променува согласно динамичното однесување на потрошувачите, а заедно со него и изобилството на нови дигитални технологии и предизвикувачката економска позадина, ова е точниот момент кога победничките бизниси ќе гледаат подалеку од краткорочното и ќе ја забрзаат нивната дигитална трансформација.

Затоа Shoptalk Europe ќе биде поважен од кога било во 2023 година.

Агендата на Shoptalk Europe е ласерски фокусирана на тоа да им помогне на присутните да успеат во дигиталната иднина на продажбата. Токму ваквиот пристап кон агендата гарантира дека сите оние кои ќе присуствуваат ќе заминат од Барселона со вредни увиди и перспективи кои не можат да се најдат на други конференции:

  • Shoptalk Europe внимателно ги избира сите 175+ говорници за да создаде all-star lineup од малопродажни и брендови гиганти како што се Adidas, Ahold-Delhaize, Carrefour, Decathlon, Mars, Pandora, The Coca-Cola Company, The LEGO Group, Unilever и купишта повеќе ја нишаат сцената.
  • Две третини од говорниците се основачи, извршни директори или други директори на C-ниво, што обезбедува единствена можност да се слушне свежи перспективи и активна работа од самите лидери кои се пионери во трансформацијата на индустријата
  • Секој од панелите, презентациите и работилниците се фокусираат на новите технологии и бизнис модели кои се од клучно значење future-proofing на вашиот бизнис
  • Програмата е стратешка и гледа кон иднината, помагајќи ви да избегате од секојдневието и да ја видите поголемата слика за тоа каде се движи индустријата
  • Нема “pay-to-play” на агендатата, што значи дека Shoptalk Europe ги курира сите говорници врз основа на кои компаниите и лидерите кои ја забрзуваат трансформацијата на индустријата низ Европа и светот

Гледајќи напред кон Shoptalk Europe 2023, ова се пет важни прашања кои ќе можете да ги одговорите со тоа што ќе присуствувате на конференцијата:

  1. Како изгледаат најдобрите начини за ангажирање на вашите купувачи? Начините на кои купувачите бараат и откриваат производи се менува. На Shoptalk Europe ќе се разгледуваат платформите и можностите што им се потребни на бизнисите за да се осигураат дека се присутни таму каде што се нивните купувачи, вклучително и social commerce, визуелното пребарување, преносот во живо (livestreaming), претходно подготвени видеа за купување и генеративната вештачка интелигенција.
  2. Кои канали ќе донесат раст за мојот бизнис? Shoptalk оди подалеку од очигледното и краткорочното за да им помогне на малопродажните бизниси да најдат раст. На Shoptalk Europe ќе се покријат теми за тоа како е-трговците, маркетплејсите и direct-to-consumer бизнисите ќе се развиваат стратешки и комерцијално.
  3. Како да испорачам извонредно искуство во продавницата? Shoptalk Europe ќе истражува како водечките компании прават reimagining на своите продавници за да им испорачаат унифицирани, беспрекорни и привлечни искуства на купувачите. Тие ќе разговараат за влијанието што овие промени го имаат врз трговијата, работењето на продавниците и дизајнот, вклучително и улогата што ќе ја играат технологиите како компјутерската визија, роботиката и аугментираната реалност.
  4. Кои технолошки инвестиции ќе ги зголемат моите приходи и профитабилност? Поттикнувањето оперативна ефикасност е уште поважно во тешка економска клима. Shoptalk Europe ќе ви помогне да ги идентификувате следните технологии кои ја менуваат играта за да ги овозможите заштеди низ бизнисот, од нови способности за испорака и решенија за управување со залихи.
  5. Кои организациски промени ќе ми помогнат да победам? Успешните бизниси мора да продолжат да ги развиваат своите структури за да овозможат дигитална трансформација за да не заостанат. Ќе слушнете како организациите ги уриваат бариерите и процесите за споделување податоци и увиди низ различни сектори, ќе откриете алатки кои тие ги употребуваат за подобро опремување на нивната работна сила и ќе добиете совети од прва рака од лидерите за тоа како да ги инспирирате вашите тимови.

Придружете се на заедницата на Shoptalk Europe од 3.500 decision-makers во малопродажната индустрија во Барселона од 9 до 11 мај 2023 година. Агендата можете да ја видите овде. Квалификуваните трговци и брендови можат да добијат бесплатни билети овде, a AETM ви обезбедува и попуст на билетите на овој линк.