5 работи што треба да ги знаете пред да започнете свој бизнис со е-трговија

5 Things to Know Before Launching An Ecommerce Business

Глобалната здравствена криза го забрза растот од физички продавници во е-трговија за пет години, според IBM. Само во 2020 година, е-трговијата се очекува да порасне за скоро 20%.

Иако идејата за започнување бизнис со е-трговија е возбудлива, има многу аспекти кои треба да се разгледаат. Следејќи ги овие пет совети, ќе можете да го оптимизирате искуството за купување преку Интернет на вашите клиенти и, следствено, да го зголемите купувањето, задржувањето и конверзијата на клиентите.

Максимизирајте го корисничкото искуство

Максимизирајте ги вашите ресурси при обезбедување квалитетно корисничко искуство (UX). Со нови одлики што периодично се шират на социјални и други платформи, потрошувачите создаваат нови навики за купување преку Интернет. Постојаното одржување на UX е задолжително.

Доведувањето клиенти до вашата продавница бара многу напор и токму затоа, нивното искуство мора да биде беспрекорно. 28% од клиентите не ја завршуваат својата нарачка кога checkout процесот е премногу долг или збунувачки. Посетете ја вашата продавница и кликајте наоколу како да ви е прв пат. Дали пристапот до вашите најпродавани производи е едноставен со само неколку кликања?

Спроведете анализи на пребарувања и страници со клучни зборови. Кои клучни зборови носат клиенти во вашата продавница? Кои се најпосетуваните страници? Квалитетното корисничко искуство ќе ги зголеми стапките на задржување на купувачи и конверзија за вашиот бизнис.

Сликата вреди илјада зборови

Оптимизацијата на пребарувачот (СЕО) е клучна за секоја операција за е-трговија. Честопати, она што го издвојува едниот продавач од другиот е одлична фотографија на насловната страница, особено кога вашиот производ или услуга е конкурентна на платформата за е-трговија.

Сликите од производите сега се голем тренд, особено поради тоа што социјалните канали нудат одлики за купување директно преку апликациите, како што е Instagram Shopping. Алатката за визуелно пребарување на Pinterest им овозможува на потрошувачите да најдат производ од слика.

На бизнисите им се потребни слики од производите за каталози и слики поврзани со производи за веб-страницата и маркетинг кампањите. Овие слики се одлична инвестиција бидејќи можете да ги користите на повеќе продажни канали. Може да ангажирате професионалец или самостојно да научите како се фотографираат производите кога станува збор за е-трговија. Која опција и да ја одберете, имајте некои основни познавања за основните алатки за фотографирање на производи.

Поттикнете го социјалното купување за да ги диверзифицирате излозите на продавниците

Од март мерките и рестрикциите се во пораст, а во пораст е и социјалното купување. Потрошувачите дискутираат за производи на форум страниците и гарантираат услуги за нивните социјални следбеници.

Поврзете се со обожавателите на социјалните канали за да го охрабрите социјалното купување и да ги диверзифицирате излозите на продавниците. Фановите ќе го откријат вашиот бизнис и ќе купуваат на социјални мрежи, понекогаш дури и без воопшто да ја посетат вашата продавница.

Социјалните платформи се одлично место за промовирање на вашиот бренд. Тоа е местото каде што секојдневно се откриваат нови производи и услуги. Солидна количина социјални следбеници и оптимизирана содржина за пребарувачи ќе му помогнат на вашиот бренд долгорочно да блеска.

Кога делегирате задачи, обезбедете тесна соработка помеѓу маркетинг или PR-тим кој управува со социјалните сметки и тимот кој се грижи за услуги на клиенти. Насочете ги комуникациите така што прашањата, загриженоста и поплаките собрани од маркетинг тимот ги решава тимот за искуство со клиенти.

Бидете креативни со врвна технологија

Трговците би можеле да размислат за обезбедување алатки за проба на производи врз основа на зголемена реалност (AR). Алатката за зголемена реалност на Sephora овозможува да пробате повеќе нијанси на кармин. ИКЕА ви овозможува да видите како би изгледал посакуваниот мебел во посакуваниот простор преку вашиот паметен телефон.

Посети на продавници со помош на виртуелна реалност (VR) и QR-кодови се други опции. Кога испраќате производи до клиенти, испратете QR-код што дава повеќе информации за производот, како што се рецензии за вашите производи од други клиенти.

Создадете и градете содржина за вашиот бизнис

Добрата стратегија за маркетинг на содржини ќе предизвика сообраќај, ќе ги намали трошоците за стекнување на купувачи и ќе обезбеди вредна содржина што ќе се чита и во годините што следат. За разлика од рекламите за пребарување со плаќање по кликнување или рекламите за прикажување, создавањето квалитетна содржина не чини ништо. Истражете ги вашите конкуренти, слушајте ги вашите клиенти и истакнете одлично корисничко искуство.

Што велат луѓето за вашиот бренд на социјалните мрежи? Можете ли да најдете искрена рецензија на ваш обожавател која би ја потенцирале? Истражете ги социјалните канали за да ги одредите најдобрите практики за секој од нив. Стандардизирајте го процесот на создавање содржина за полесно закажување на вашите постови. На крај, користете повеќе формати на содржина за да го диверзифицирате сообраќајот: блог постови, видеа, социјални објави, вебинари и подкасти.

Извор: Entrepreneur