Новости од е-трговија

4 начини да ја подобрите вашата landing page за ги постигнете продажните цели

Неколку работи се повозбудливи од лансирањето на нов производ. За веб сајтовите на е-трговците, landing page (или страницата на која “слетувате” при посета на веб-сајт) игра голема улога при поттик на продажба, особено набргу по лансирањето.

За жал, ова е една област на која е-трговците не посветуваат многу внимание. Не е важно колку добро управувате со мулти-каналниот маркетинг. Ако вашите рекламни напори ги одведат потенцијалните клиенти на landing page која не успева да ги конвертира, дури и најдобрата кампања во светот нема да ви помогне.

Добрата вест е дека има неколку активни совети што може да ги примените денес за да ја зголемите стапката на конверзија со помош на вашиот landing page.

Еве неколку испробани и тестирани патеки до успехот:

  1. Фокусирајте се на еден call-to-action

Типичните страници за е-трговија производи содржат широк спектар на call-to-action. Покрај додавањето на производот во кошничката, купувачите честопати се охрабруваат да ги разгледуваат препорачаните производи поврзани со она што го купуваат или  проверуваат за дополнителни попусти или промоции.

Иако ова е добро за стандардна страница за е-трговија, ваквите покани се непотребно одвраќање на вниманието од страницата за слетување на производот. На оваа страница, вашиот фокус треба да го натера клиентот да го купи обележаниот производ.

Tyme Try 30 CTA
Try For 30 Days! (call-to-action)

Овој концепт беше илустриран со студија објавена во Harvard Business Review. На купувачите на намирници им беа презентирани дисплеи со шест или 24 вкусови на џем. Дисплејот со помалку вкусови има 30% стапка на конверзија, во споредба со дисплејот со повеќе вкусови чија стапка на конверзија била само 3%.

Слично правило важи и за call-to-action на landing страниците. Доколку премногу работи им го одзимаат вниманието, тоа ќе ги спречи да го купат прикажаниот производ. Елиминирајте ги непотребните елементи за да се фокусирате на производот.

2. Фотографирајте го вашиот производ во најдобро можно светло

Не е тајна дека користењето атрактивна фотографија е од витално значење за продажба на производи преку е-трговија. Сепак, многу брендови прават грешка со претпоставување дека тие треба да користат одреден вид на фотографија на производи за нивните landing pages со цел да имаат влијание на пазарот.

Сепак, истражувањата покажуваат дека не секогаш се вклопува методот „one size fits all“ за фотографирање на производи. Студија од компанија за маркетинг за раст KlientBoost ги спореди стапките на конверзија за специјализирана пегла за коса засновано на различна фотографија на производот. На една фотографија е прикажана крупен приказ на производот, опкружена со изобилство на бел простор. Другата покажа жена која ја употребува пеглата.

На маркетерите понекогаш им се вели дека фотографиите со „употреба на производи“ влијаат повеќе затоа што му помагаат на клиентот да замисли дека го користи самиот производ. Во овој случај, сепак, фотографијата за употреба на производот всушност ја намали стапката на конверзија за 44%, делумно затоа што не дава јасна слика за производот. За нови производи, фотографиите треба да дадат што е можно повеќе визуелни детали за клиентите да знаат што добиваат.

Иако можете да вметнете фотографии со приказ на употреба на производот како дел од вашата landing page, првата фотографија што ја гледаат вашите клиенти треба да им даде јасна слика за тоа што сакаат да го купат.

3. Направете понуда што не сакаат да ја одбијат

За дополнително зајакнување на привлечноста на вашиот call-to-action, можеби ќе размислите да понудите посебен попуст како дел од промоцијата на вашата landing page. Попуст што е поврзан со limited-time понуда може драстично да ги подобри вашите стапки на конверзија.

Постои психолошка поддршка за користење попусти и специјални понуди за зголемување на стапката на конверзија. Колку е поголем бројот што можете да го користите, толку подобро. Според Ален Самсон, д-р. на Psychology Today, желните купувачи не ги гледаат процентите и цените на рационален, линеарен начин.

На пример, повеќето потрошувачи сметаат дека зголемувањето на квантитетот за 50% е подобра зделка отколку попуст од 33%. Но, всушност двете понуди се практично истата работа.
Направете ја специјалната понуда да биде во фокусот на насловот на вашата landing page. За насловите со броеви постојано се забележува дека добиваат поголема стапка на прегледи и го привлекуваат вниманието на клиентите кои ја посетуваат вашата landing page.

4. Решавајте ги грижите со live chat

Идеално, текстот на вашата страна треба да обезбеди детален опис на вашиот нов производ, давајќи им на клиентите добар преглед на клучните карактеристики и придобивки. Сепак, има многу клиенти кои ќе сакаат да дознаат повеќе пред да испробаат нов, непроверен производ (особено ако вашиот производ е толку нов што сè уште немате прегледи).
Ова е местото каде интегрирањето на live chat на вашата landing page  може да направи разлика. Истражувањата од Kayako откриваат дека разговорот во живо со вработен ги зголемува конверзиите во просек за 20%. Она што е уште поимпресивно, за клиентите кои користат ја користат опцијата за разговор во живо има три пати поголеми шанси да остварат трансакција.
Разговорот во живо е одличен ресурс за да одговорите на технички прашања или решавање на загриженоста на клиентите за прашања како што се гаранција или испорака. Обезбедувањето на ваков мир кај клиентите во реално време е клучно за решавање на потенцијалните пречки за купување пред клиентот целосно да заборави на вашиот производ.

Искористете ја вашата landing page за успешно лансирање

Ангажирачка, правилно насочена маркетинг кампања е добар почеток за започнување со лансирање на производ во светот на е-трговијата. Но, секогаш мора да го имате крајот на ум. Со оптимизирање на вашата landing page, со користење на увид на податоците за различни идеи за А / Б тестирање, ќе можете да го одредите изгледот на страната што предизвикува најголеми стапки на конверзија за вашите клиенти.

Не дозволувајте вашата landing page да биде занемарена. Со тоа што ќе го посветите вниманието што го заслужува уште од самиот почеток на кампањата за вашиот продукт, ќе имате далеку поголема веројатност да ги достигнете продажните цели.
Извор: The Next Web