Е-мејл маркетинг е една од најефикасните маркетинг тактики достапни за бизнисите денес, но нејзината моќ расте експоненцијално кога автоматски испраќате насочени пораки врз основа на специфични однесувања на клиентите, наместо да го правите тоа рачно.
Реалноста е дека ни еден сопственик на мал бизнис нема време да пишува индивидуално посветени пораки и да ги испраќа на секој посебно токму во право време. Дури и ако имате буџет за ангажирање персонал или агенција за да ви помогне, нема доволно часови во текот на денот за мануелно да се искористи секоја е-маил маркетинг можност која ви е достапна. Тогаш автоматизацијата ја менува играта.
Дали воспоставувате контакт со вашите корисници откако тие ќе комуницираат со вашиот тим за поддршка? Без разлика дали некој контактира со вашиот бизнис по телефон, е-пошта или онлајн разговор, би требало да имате follow-up порака веднаш подготвена за испраќање откако ќе ја документирате комуникацијата во вашиот софтвер за поддршка на корисниците.
Пораките за заблагодарување може да бидат испратени до вашите клиенти врз основа на различни ‘постапки’ на вашиот веб сајт како извршувањето на трансакција, присуствуво на ваш webinar, пишување на review и така натаму. Клучот е да бидете сигурни дека пораките за благодарност ви звучат автентично и да ги направат корисниците да се чувствуваат ценето и важно.