Hint: ‘Здодевното’ може да биде кул.
Ако работите во индустрија (или имате производ) кој обично не е баш најинтересен, можеби се прашувате каква содржина треба да објавувате на социјалните медиуми.
Бидејќи брзото вклучување кон трендовите или креирањето на „Get ready with me“ не е секогаш применливо за секој бизнис.
Сепак, постојат многу креативни начини на кои „здодевните“ индустрии можат да креираат интересни содржини за социјални медиуми и да направат импакт.
Без разлика дали станува збор за креирање на едукативна содржина или искористување на testimonials од вашите корисници или клиенти, споделуваме како 3 бренда докажуваат дека не е важно што продавате, туку како го продавате.
3 начини да го промовирате вашиот бренд во „здодевна“ индустрија
Од финансии до конзервирана риба, овие индустрии докажуваат дека креативноста на социјалните медиуми не познава граници.
Погледнете три начини на кои овие „здодевни“ индустрии го задржуваат вниманието на социјалните мрежи:
- Едуцирајте ја вашата публика
- Развијте силна естетика и глас на брендот
- Show, Don’t Tell
1. Wealthsimple: Бидете креативни во едукацијата на вашата публика
Кога станува збор за интересна едукативна содржина, можеби нема веднаш да помислите на финансиско раскажување приказни.
Но, дозволете му на Wealthsimple – онлајн услуга за управување со инвестиции – да ги крене стандардите на високо ниво токму за ова 🙂
Комплексни прашања за управување со пари? Нема проблем!
Употребата на инфографици од страна на Wealthsimple одговара на прашања од нивната заедница на визуелно, едноставно сварлив начин:
И тие одат чекор понатаму со подлабоки анализи (преку Instagram Stories и Reels) кои опфаќаат сè што треба да знаете за финансиите – од тргување со опции до нов вид штедна сметка:
Плус, нивниот newsletter TLDR е лесен за читање, полн со вести и совети од индустријата.
Клучни совети за практики:
- Користете carousel објави и мешавина од видео содржини за да споделувате едукативна содржина со вашата заедница. Кои се вообичаените често поставувани прашања поврзани со вашата индустрија?
- Доколку имате ресурси, размислете за креирање неделен (или месечен) newsletter што можете да го промовирате на социјалните мрежи
2. Fishwife: Развијте силна естетика и глас на брендот
Се сеќавате ли кога конзервираната риба доживеа ренесанса на TikTok? Можете да им се заблагодарите на Fishwife за тоа.
@eatfishwife find the richest, butteriest, and most lucscious anchovies (ever!!!!) at select @wholefoodsmarket locations in california, arizona, hawaii, and nevada 🌴🌵🌋🏜️ !!!!!! can’t wait to party in the aisle with all you tinned fish bb’s 💘💘💘 #fishwife #tinnedfish #wholefoodsmarket #wholefoodsfinds ♬ BUT I DONT FORGET TOO WELLLLL - jrecs
Родена од пандемијата, Fishwife го донесе успехот на социјалните медиуми со една од најосновните храни во секое домаќинство.
Во комбинација со нивните етички практики за риболов и свежи вкусови, Fishwife се издвојува од толпата благодарение на нивниот брендинг и easy-to-replicate рецепти.

Но, тие одат чекор понатаму со нивниот cheeky, но информативен тон на гласот на брендот.
Нивните описи на објавите на социјалните медиуми се чувствуваат како да се напишани од некој близок пријател – што го прави нивниот бренд забавен и пристапен.
Доказ дека можете да направите “бранови” со вашата содржина, дури и во преполн сад!
Клучни совети за практики:
- Воспоставете ја вашата ниша, дефинирајте го вашето „зошто“ и што го прави вашиот бренд уникатен
- Кога станува збор за развој на вашиот бренд, не застанувајте само на визуелните елементи. Како можете да бидете сигурни дека се држите до конзистентен глас, етос и порака на брендот?
3. Roadway: Show, Don’t Tell
Кога станува збор за компании за преселба, Roadway Moving дефинитивно знае како да прави ‘moves’ на социјалните медиуми 😂
Со бизнис модел воден од услуги, Roadway Moving се потпира на партнерства меѓу креаторите за да покаже за што всушност тие се залагаат.
Ова е одличен начин да се добие увид во видовите преселби што ги извршуваат и што да очекувате од нивната услуга.
@therealdayo Pro tip: HIRE MOVERS. @roadway.movers came through to save the day. Use my code TheRealDvyo10 to save off of your move. #movingday #movingtola #roadwaymoving #movewithroadway#losangelesapartment #apartmenthunt ♬
Бизниси како овој најчесто напредуваат од word-of-mouth, па со инвестирање во партнерства со креатори, тие достигнуваат до многу нови потенцијални клиенти и ќе бидат повоочливи кога некој всушност ќе треба да направи своја селидба.
Клучни совети за практики:
- Ако работите во услужниот сектор, направете ‘Highlight’ од вашите Instagram Stories на искуства од прва рака од вашата заедница
- Во потрага сте по вашата следна соработка со креатори? Обрнете внимание на коментарите и ознаки на социјалните медиуми. Ако некој е навистина обожавател на вашиот бренд, тоа ќе се чувствува како природна соработка кога ќе ја промовира вашата услуга на своите следбеници
И тоа е тоа!
Од едукативните објави на Wealthsimple до користењето на креатори од страна на Roadway Moving, овие брендови се доказ дека дури и нај„здодевните“ индустрии можат да успеат на социјалните медиуми.
Затоа, искористете ги овие како мала инспирација и прилагодете ја вашата стратегија за содржини за наредните недели (или месеци).
Извор: later.com